فورتنایت

چگونه در فورتنایت زنده بمانیم و پیروز شویم؟

گرفتن ویکتوری در بازی فورتنایت بسیار سخت است و این را گیمرهای این بازی به خوبی می‌دانند و برای آن باید بسیار تلاش کنند. در این مقاله به تمام نکاتی که می‌تواند شما را به پیروزی در این بازی نزدیک کند، اشاره می‌کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا این بار شما پیروز شوید…

درست فرود آمدن

مانند تمام بازی‌های دیگر در سبک بتل رویال، در این بازی هم شما باید در ابتدا بازی از یک هواپیما یا هر چیز دیگری به سمت پایین بپرید. اما در این پرش باید چند نکته را رعایت کنید. سعی کنید اولین نفر روی زمین فرود بیایید؛ اما چطور این کار را کنیم؟برای اینکه سریع فرود بیایید نباید به سمت ارتفاعات مپ حرکت کنید! چراکه گلایدر شما در بازی فورتنایت به شکل اتوماتیک زمانی که نزدیک به زمین می‌شوید باز می‌شود و این امر باعث کند شدن حرکت شما می‌شود و درنتیجه دیرتر به زمین خواهید رسید. اگر به سمت دره‌ها یا مکان‌های پست‌تر نقشه بپرید باعث می‌شود که گلایدر شما دیرتر باز شود و سرعت فرود شما بیشتر شود.

ارتفاع در مبارزات

در هنگامی‌که شما در بازی فورتنایت با یک فرد درگیر می‌شوید اولین کاری که می‌کنید، چیست؟ احتمالاً به‌سرعت اسلحه خود را به سمت حریف نشانه می‌گیرید و شروع به شلیک می‌کنید. اما این کار می‌تواند باعث باخت شما در این بازی شود!

highground-fortnite

فرض کنید که دشمن مقابل شما، اسلحه بهتری داشته باشد یا جان بیشتری از شما داشته باشد و یا حتی حرفه‌ای‌تر از شما باشد! آن‌وقت شما به‌راحتی خواهید مرد. برای جلوگیری از این کار شما باید سریع شروع به ساخت‌وساز کنید. ترجیحاً در این نوع از درگیری‌ها از چوب برای سازه‌های خود استفاده کنید و سعی کنید سریع ارتفاع خود را نسبت به حریف بیشتر کنید. یعنی اینکه ارتفاع خود را از حریف بیشتر کنید تا از سمت بالا به او شلیک کنید، این کار برتری بسیار خوبی به شما خواهد داد.

منابع

منابع یکی از مهم‌ترین اصل‌های بازی فورتنایت است. سعی کنید همیشه قبل از اینکه به‌صورت جدی شروع به حرکت در مپ بازی کنید، منابع خود را حداقل تا ۱۰۰ عدد از هرکدام افزایش دهید. زیرا این کار باعث می‌شود که ناگهان در وسط درگیری منابع کم نیاورید و نبازید.

reference-in-fortnite

نکته دیگری که دراین‌باره وجود دارد، این است که سعی کنید استفاده از آهن را برای اواخر بازی بگذارید و در اوایل و میانه از چوب استفاده کنید. چوب سرعت بیشتری در ساخت ساز نسبت به آهن دارد و برای میانه بازی که جمعیت بازیکنان بیشتر بوده، بسیار خوب است. اما آهن کند بوده و ممکن است زمان کافی برای آن نداشته باشید. آهن سرعت کندتری دارد اما مقاومت بیشتری نسبت به چوب دارد و بهترین نوع سازه برای درگیری‌های آخر بازی است.

کلیدهای بازی

دکمه‌های کیبورد خود را شخصی‌سازی کنید. تمام ترکیب‌ها را تست کنید تا بهترین و سریع‌ترین حالت را برای خود پیدا کنید. چراکه در زمان مبارزه، سریع بودن بسیار مهم است. امکان بسیار بالایی وجود دارد که حریف سریع‌تر از شما باشد؛ تا شما بخواهید فکر کنید که کدام دکمه چه کاری انجام می‌داد، حریف پیروز خواهد شد.

از مبارزه نترسید

از درگیری‌ها فرار نکنید و نترسید؛ سریع باشید، اولین نفر شما حمله کنید. بگذارید حریف غافل‌گیر شود و از شما بترسد! نترس باشید و به سمت حریف یورش ببرید تا او مجبور به فرار شود نه شما!
همیشه غافل‌گیری بهتری اصل برای پیروزی بوده است.

Fight-in-fortnite

اینکه شما یک دشمن ببینید و به سمت او شلیک نکنید و فرار را به‌ قرار ترجیح دهید، اشتباه‌ترین کار ممکن است. چراکه دشمن توقع بودن شما در آن لحظه و آن مکان را ندارد و اصل غافلگیری در اختیار شماست تا حریف مقابل را نابود کنید. پس شما اول حمله کنید تا پیروز مبارزه باشید.

حرکت در نقشه بازی

زمانی که شما شروع به حرکت در نقشه بازی فورتنایت می‌کنید؛ از تمام لحظه‌های دیگر بازی بیشتر در معرض خطر هستید. زمانی که شما شروع به حرکت در مپ یا همان نقشه بازی کردید، هرلحظه امکان دارد که دشمنان با اسنایپ شما را مورد اصابت قرار دهند. برای اینکه این اتفاق برای شما نیفتد، همواره سعی کنید که در پناه و کاور یک خانه یا اجسام در محیط بازی باشید. با این کار ریسک مورد حمله قرار گرفتن را تا جای ممکن کمتر کنید.

با طوفان همکاری کنید

درست خواندید! طوفان می‌تواند همکار خوب شما باشد تا بتوانید دشمنان را نابود کنید. همان‌طور که می‌دانید، گیر افتادن در طوفان باعث کم شدن جان شما و حتی گاهی باعث مرگ‌تان می‌شود. اما نباید آن‌قدر سریع از طوفان‌ها فرار کرد.

Storm in Fortnite

می‌توانید با شلیک به حریف که احتمالاً منجر به ساخت و ساز از طرف او خواهد شد، تا زمان بسیار خوبی حریف را در یک مکان ثابت نگه‌دارید تا طوفان او را در آغوش بکشد!
در این هنگام خودتان به سمت عقب حرکت کرده و به سمت حریف شلیک کنید تا همان‌جا ثابت بماند.

آیتم‌ها

در طول بازی فورتنایت حتماً از آیتم‌های خود استفاده کنید. در طول بازی شما لوت‌های بسیاری می‌کنید که در آن‌ها Shield، Medkit و Bandages به‌دست خواهید آورد که حتماً باید از آن‌ها استفاده کنید.
Medkit می‌تواند جان شما را کامل پر کند و کارایی بالایی دارد و استفاده از آن حدود ۱۰ ثانیه طول خواهید کشید. در این میان Bandages هم وجود دارد که تا ۱۵ واحد به جان شما اضافه می‌کند. پس اگر Bandages دارید، بهتر است از آن استفاده کنید و Medkit را برای مکان درستش، در مبارزات سخت کنار بگذارید.

Fortnite_Item

نکات پایانی

در آخر مقاله چند نکته مهم درباره بازی فورتنایت باقی می‌ماند.

سعی کنید حضور خود را در یک مکان جار نزنید! برای این کار درب‌ها را پشت سرخود ببندید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید تمام شواهدی را که می‌تواند به حریف بفهماند که شما در آنجا حضور دارید، پاک‌کنید.

زمانی که به انتهای بازی فورتنایت نزدیک شدید، خود را برای درگیری‌ها آماده سازید. اجسام را تخریب کنید چراکه در این لحظات آخر همه سعی می‌کنند مخفی شده و منتظر شما بمانند، تا اینکه حمله کنند.

در اواخر و حتی اوایل بازی زیاد از وسایل نقلیه استفاده نکنید. آن‌ها بسیار سروصدا تولید می‌کنند و باعث لو رفتن شما می‌شوند. این نکته در اواخر بازی بسیار مهم است. در اواخر بازی تا جای ممکن در کاور بمانید و نشسته حرکت کنید تا کشتن شما سخت شود. اگر در توان شماست، حتماً با هدفون بازی کنید. چراکه صدای بسیار خوبی را خواهید داشت و می‌توانید صدای حریف‌ها را بشنوید.
مواظب بازیکنان مرده باشید و به خاطر لوت سمت آن‌ها نروید. ممکن است آن‌ها یک تله برای شما باشند. قبل از این کار، همه‌جا را درست نگاه کنید و درنهایت از Zone نترسید و سعی کنید در کنار آن حرکت کنید تا حریفان را شکار کنید. حتماً در طول بازی آیتم‌های خود را مرتب کرده و اضافی‌ها را دور بریزید.

2 در مورد “چگونه در فورتنایت زنده بمانیم و پیروز شویم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH