4 دلیل برای آنکه از فروشگاه تکنولایف خرید نکنید!

انتقادات فراوانی به ارایه خدمات و ارسال کالا در فروشگاه تکنولایف وارد است که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

طی سال‌های اخیر فروشگاه‌های اینترنتی در کشور توانستند اعتماد مردم نسبت به خرید آنلاین و غیرحضوری را به دست بیاورند و به ویژه طی یک سال و نیم گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجرای قرنطینه خانگی، طبیعی است که بسیاری از مردم به سمت خرید اینترنتی روی بیاورند.

به همین جهت فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در کشور ایجاد شده که برخی از آن‌ها واقعا خدمات خوبی ارایه می‌دهند؛ البته برخی در زمینه تبلیغات موفق بودند و از این طریق توانستند مشتریان بسیاری را جذب کنند اما در عین حال کیفیت خدمات آن‌ها ضعیف بوده و قابل قبول نیست.

تکنولایف، یکی از این فروشگاه‌هایی است که هزینه زیادی برای تبلیغات صرف کرده و کاربران بسیاری برای خرید اقلام مورد نیاز خود به سایت این مجموعه مراجعه کرده‌اند اما کیفیت خدمات آن‌ها چندان دلپذیر نیست. ایراداتی که در بطن فروشگاه‌ تکنولایف دیده می‌شود، قابل چشم‌پوشی نبوده و نشان می‌دهد در تبلیغات متعدد تکنولایف، شاید صداقت لازم رعایت نمی‌شود.

فروشگاه تکنولایف ایراداتی دارد که در این مطلب می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم؛ هدف ما آن است که خریداران با دید درستی نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی به سراغ آن‌ها بروند، زیرا معمولا تبلیغات پر زرق و برق نشان دهنده کیفیت اصلی خدمات ارائه شده نیست. اگر شما تجربه خرید از تکنولایف را دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

موجودی کالاها کمتر از حد انتظار است

فروشگاه تکنولایف دسته بندی محصولات فراوانی دارد و در قسمت منوی آن، می‌توانید دسته تمامی کالاهایی را که در این فروشگاه به فروش می‌رسد، مشاهده کنید، اما با ورود به هر بخش با موجودی کم کالا مواجه می‌شوید، موجودی کالاهای تکنولایف آنقدر کم است که شاید نزدیک به نیمی از دسته‌بندی‌های محصولات این فروشگاه هیچ محصولی نداشته باشد!

به طور مثال در حال حاضر (11 مرداد 1400) این فروشگاه در مجموع تنها دو تبلت برای فروش دارد، آن‌هم در حالی که اکثر فروشگاه‌های مشهور حداقل بیش از 20 مدل تبلت مختلف را برای فروش کاربران خود عرضه می‌کنند. یا در بخش موبایل تنها 4 مدل از برند اپل موجود است و در محصولات برند سامسونگ نام بسیاری از مدل‌های مشهور سامسونگ مانند گلکسی A52، گلکسی M31 و گلکسی M51 به چشم نمی‌خورد.

بخش لوازم جانبی موبایل و تبلت تکنولایف تماما خالی از محصول است و در تمامی زیرشاخه‌های لوازم جانبی موبایل و تبلت این فروشگاه هیچ کالایی برای خرید موجود نیست. شما تنها یک مدل هدفون را می‌توانید در بخش هدفون و هندزفری تکنولایف پیدا کنید، همچنین در بخش لوازم صوتی مانند تلویزیون نیز تنوع محصولات بسیار پایین است.

به این شکل دست خریدار اصلا برای انتخاب محصول مورد نظرش باز نیست، بخش عمده‌ای از محصولات پرطرفدار در این فروشگاه موجود نیستند و شما اگر اصرار به خرید از تکنولایف داشته باشید، مجبور می‌شوید تعدادی از کالاهای مورد نظر را از این فروشگاه و تعدادی دیگر را از دیگر فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. در واقع این حجم از تبلیغات شما را به جایی هدایت می‌کند که محصول چندانی برای فروش نیست…!

ایده‌هایی مشابه با دیجی‌کالا

طراحی ظاهری این سایت متفاوت است اما رگه‌هایی از تشابه با دیجی‌کالا در آن دیده می‌شود و مشخص است که ایده و طراحی اصلی این سایت از کجا آمده است. شباهت‌های سایت تکنولایف و دیجی‌کالا در نسخه وب این دو سایت بیشتر به چشم می‌خورد و در تصاویر پایینی می‌توانید مشاهده کنید که بخش‌های مختلف صفحه اصلی فروشگاه تکنولایف مانند قسمت تخفیف‌ها، دسته‌بندی‌ها یا فیلترهای بخش محصول، کاملا مشابه با سایت دیجی‌کالا طراحی شده، در واقع تکنولایف از دیزاین سایت دیجی‌کالا که امتحان خود را پس داده، استفاده کرده و همان طراحی را برای سایت خودش به کار گرفته است.

شرایط عجیب ارسال کالا

تکنولایف در روزهای تعطیل محصولی برای شما ارسال نمی‌کند، یعنی اگر چند روز تعطیلی متوالی در تقویم وجود داشته باشد و شما به کالایی نیاز داشته باشید، باید تا پایان تعطیلات صبر کنید، همچنین در ایامی مانند نوروز، تا پایان تعطیلات رسمی حتی با وجود پرداخت هزینه، خبری از تحویل کالا نخواهد بود.

طبق قوانین ارسال تکنولایف، افرادی که در تهران هستند، می‌توانند با سرویس تکنوپیک محصول خود را سریع‌تر از پست پیشتاز دریافت کنند، اما در عین حال افرادی که در نواحی 5، 6 و 7 منطقه 20 تهران و همچنین ناحیه 8 منطقه 15 تهران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند محصول خود را از تکنوپیک دریافت کنند و محصول آن‌ها با تکنوپست و با تاخیر بیشتری به دستشان می‌رسد! در این خصوص صحبتی باقی نمی‌ماند، این که چرا تکنولایف کالاهای خریداری شده در چند ناحیه از چند منطقه که شامل چند خیابان و کوچه می‌شود را تحویل نمی‌دهد، بسیار عجیب است.

همچنین در سایت تکنولایف عنوان شده که شما به صورت پرداخت آنلاین یا در محل می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید اما قابلیت پرداخت در محل برای اکثر شهرهای کشور فعال نیست، در شرایط فعلی سایت، شما تنها در تهران و سمنان می‌توانید پرداخت در محل داشته باشید و اگر در هزاران شهر دیگر کشور زندگی می‌کنید، باید موقع خرید و پیش از دریافت محصول، هزینه آن را پرداخت نمایید. پرداخت در محل حتی در تهران و سمنان هم به صورت مداوم در دسترس نیست و ممکن است با توجه به حجم سفارشات، این قابلیت فعال یا غیرفعال شود.

از دیگر قوانین عجیب ارسال کالا در تکنولایف، آن است که این فروشگاه‌ برای ارسال محصولات خود پول پیک دریافت می‌کند! این روزها تقریبا اکثر فروشگاه‌های آنلاین هزینه پیک را برای محصولات گران قیمت خود برداشته‌اند و هیچ هزینه‌ای بابت ارسال کالا با عبور از یک محدوده قیمتی دریافت نمی‌‎کنند اما هزینه ارسال تکنولایف برای هر کالا در تهران 29 هزار تومان و برای مناطق خارج از تهران 39 هزار تومان است. همچنین ارسال کالا به دیگر شهرها با تکنوپست صورت می‌گیرد که هزینه حداقلی آن 24 هزار تومان تعیین شده است.

تکنولایف

در عین حال هیچ ضمانتی برای دریافت کالا سر موعد مقرر وجود ندارد، تکنولایف علنا اعلام کرده که در صورت افزایش حجم سفارشات، سفارش شما با تاخیر به دست‌تان می‌رسد! در این حالت افرادی که می‌خواهند برای یک موعد مقرر مانند اهدای کادو برای تولد یا دریافت محصول قبل از مسافرت، کالا را در اختیار داشته باشند، ممکن است به موقع محصول خود را دریافت نکنند.

کامنت‌هایی که مفید نیستند

خواندن نظرات دیگران در مورد یک محصول، یک روش کلاسیک برای انتخاب یک کالا محسوب می‌شود. کامنت‌هایی که از طرف مردم در مورد کالای مورد نظر شما، تجربه خرید آن‌ها و استفاده از یک کالا در فروشگاه‌های اینترنتی دیگر را نشان می‌دهد. بسیاری از خریداران با نقد و بررسی صادقانه می‌توانند دیگر افراد را در خرید یک محصول کمک کنند اما در سایت تکنولایف خبری از این دست کامنت‌ها نیست.

زمانی که کامنت‌های تکنولایف را مرور می‌کنید، به ندرت با یک نقد و بررسی کارآمد از یک کاربر مواجه خواهید شد. اکثر کامنت‌ها این فروشگاه به جملات کوتاه «کی موجود میشه؟» ،«فلان رنگ را موجود کنید» و «کی تخفیف می‌خوره» ختم می‌شود و شما نمی‌توانید نظر دیگر کاربران در خصوص محصولات این سایت و تجربه خرید آن‌ها را متوجه شوید.

متاسفانه ارسال نظر در تکنولایف مانند بسیاری از فروشگاه‌‌های اینترنتی اهمیت خاصی ندارد و تکنولایف شرایطی را فراهم نکرده که کاربران پس از خرید بتوانند در سایت نظرات خودشان را در مورد خرید و محصولی که از آن استفاده می‌کنند، اعلام نمایند، به این ترتیب خریداران این فروشگاه‌ هم به شکلی که باید به ارسال نظر در مورد محصولی که خریداری کرده‌اند، سوق داده نمی‌شوند.

این یک نقطه ضعف بزرگ دیگر برای تکنولایف محسوب می‌شود، شما برای خرید محصول اطلاعات خوبی از کامنت‌های مردم به دست نمی‌آورید و حتی نمی‌دانید نظر کاربران در مورد ارسال کالا یا زمان تحویل محصولات در تکنولایف چگونه است، به طوری که بود یا نبود بخش ارسال نظر در تکنولایف تفاوتی را برای خریداران ایجاد نمی‌کند.

 ‌قوانین نامتعارف تکنولایف

با مرور قوانین تکنولایف به بندهایی می‌رسیم که رعایت حقوق مشتریان در آن‌ها به هیچ وجه رعایت نشده و در جهت اهداف تکنولایف وضع شده‌اند. معمولا کاربران بدون مطالعه قوانین یک سرویس، از آن استفاده می‌کنند و در شرایطی که مشکلی برای دریافت خدمات‌شان به وجود بیاید، متوجه می‌شوند که بسیاری از حقوق آن‌ها توسط قوانینی که نخوانده تاییدش کرده‌اند، نقض می‌شود.

به طور مثال اگر در تکنولایف سفارش خود را لغو کنید، این فروشگاه می‌تواند حداقل تا یک هفته پول شما را پس ندهد، البته این مقدار حداقل زمان تعیین شده است و حداکثر آن می‌تواند بسیار بیشتر باشد. با این قانون اگر شما بخواهید کالای خود را از مکان یا فروشگاه دیگر خریداری کنید یا به هر دلیل از خرید خود صرف نظر کنید، پول پرداختی ممکن است بیش از یک هفته به شما پس داده نشود. فرض کنید شما حدود 7 میلیون تومان برای خرید یک تلفن هوشمند یا تلویزیون پرداخت کرده‌اید و به هر دلیل از خرید منصرف شده‌اید، حالا 7 میلیون تومان پول شما به مدت یک هفته یا بیشتر در حساب تکنولایف می‌ماند و شما هم چاره‌ای جز صبر کردن ندارید چرا که قوانین را پیش‌تر تایید کرده‌اید.

تکنولایف

در بند دیگری از قوانین تکنولایف آمده که در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا، خریدار وظیفه دارد کالا را همراه با همه لوازم همراه آن به درستی بسته‌بندی کرده و آن را با بیمه به آدرس تکنولایف ارسال کند. همچنین اگر در حین ارسال به دلیل عدم بسته‌بندی صحیح یا موارد دیگر به کالا آسیب برسد و کالا هم بیمه نباشد، خریدار مسئولیت آن را برعهده خواهد داشت.

این بند هم از قوانین عجیب تکنولایف است که در آن خریدار باید شخصا برای عودت کالا اقدام کند، در صورتی که مشکل خرابی کالا شاید هیچ ارتباطی به وی نداشته باشد؛ در این شرایط در تهران و شهرستان‌ها خریدار باید زمان و هزینه صرف کند و به محل دفتر پستی برود و کالا را عودت دهد! حتی خرابی آن هم به عهده شما خواهد بود در حالی که شما پول را پرداخت کرده‌اید و جنس خراب تحویل گرفته‌اید! پس حقوق مشتری چه می‌شود؟

149 در مورد “4 دلیل برای آنکه از فروشگاه تکنولایف خرید نکنید!”

  1. پویا بزرگمهر

    واقعا مزخرفترین فروشگاههیه که وجود داره

    من از تکنو لایف گوشی خریدم و وقتی به دستم رسید خواستم روشن کنم زد شارژ نداره گوشیو به شارژ وصل کردم و اکتیو کردم
    روز بعد فهمیدم گوشی مشکل داره و برای روشن شدن باید ۵ ۶ دفعه دکمه پاور رو بگیری و وقتی با فروشگاه تماس گرفتم برای مرجوع کردن و تعویض گوشی قبول نکردن و گفتن خودت ببر گارانتی !!!!!
    گوشی که نو خریدم و تنها ۱ روز دستم بود رو باید میبردم گارانتی و رفت و آمدش هم با خودم بود

    4
    4
  2. دانیال حسینی

    ای کاش یه مطلب واسه سایت تیمچه بنویسید و ببینید چقدر راحت با پول مردم یک ماه بازی می‌کنن و با تحقیر آمیز ترین حالت ممکن پولو بر می‌گردونن!
    خوبه که عادل باشید

    1. سعید صانعی

      قطعا سایت‌‍‌های مطرح دیگه‌ای که مشتریان ناراضی متعددی داشته باشند در مطالب انتقادی ما جای خواهند داشت

  3. دانیال حسینی

    با سلام بنده تجربه اولین خرید از این فروشگاه رو داشتم یک موبایل برای برادرم بود و قطع به یقین می‌تونم بگم خیلی مرتب و منظم و بسته بندی درستی داشتند و کاملا به موقع کالا رو به دستم رسوندند، واقعا این حجم از حرف‌ها مقرضانه‌ی بی پایه و اساس که مستندات عجیبی رو هم سرهم بندی کردید برام جای تعجب داره
    خیلی از کالاها با قیمت‌های بسیار گرونی تو سایت های مختلف داره ارائه می‌شه، اما من با یکبار خرید واقعا خوشم اومد از نحوه پشتیبانی و ارائه خدماتشون
    من قبل از این خرید از سایت تیمچه خرید کردم ۱۱ روز طول کشید تا بکن محصول رو ندارن و نمی‌تونن تامین کنن از زمان ثبت سفارش تا عودت وجه هم ۲۲ روز طول کشید تا پول بیاد به حساب من، دیجی‌کالا هم همون موبایلی که من می‌خواستم رو با مبلغ بسیااااار بالاتری برای فروش گذاشته بود.

    من فوق العاده از تکنولایف راضی بودم و باز هم اگر خرید لوازم دیجیتال داشته باشم از تکنولایف البته با قیمت رقابتی خرید می‌کنم

    3
    4
  4. امیر احمدی

    ایشالا اشکالات و رفع می‌کنه .دیجی کالا هم بعد این همه سال هنوز ایرادات زیادی داره .نقد منصفانه با تخریب فرق می‌کنه .اتفاقا خوبه دیجی کالا رقیب داشته باشه تا کیفیت خدمات ش بهتر بشه .

  5. حرفتونو قبول ندارم من از سال 96 دارم از تکنولایف خرید میکنم.. بهترین کیفیت و بسته‌بندی داره و قیمت خوبی داره دیجیکالا جنساش دیگه مثل سابق نیست بی کیفیت شده

    2
    2
  6. سلام و عرض ادب
    همیشه دیدگاه حذفی نشانه مطلق گرایی و تعصب است، وقتی میگید مطلقا سراغش نرید نشون میده منطقی پشتش نیست و صرفاً به نظر سطحی و متعصبانه است، بنده سالهاست خرید اینترنتی گوشی و لوازم دیجیتال از صدها سایت معتبر انجام میدم، یکی از سایت هایی که در یکی دو سال اخیر چندین بار ازش خرید کردم تکنولایف هست، تا حالا به مشکلی برنخوردم و به سهم خودم این ایرادات رو تکذیب و غیر قابل قبول می دونم، البته بنده این ذهنیت رو در واقع نسبت به دیجی کالا دارم. کارم سفارشگیری و خرید از معتبرترین و در عین حال ارزانترین سایت های فروشگاهی است و لزوماً از یک یا دو یا ده سایت خاص خرید نمی کنم.

    1. سعید صانعی

      سلام، فکرمیکنم شما صرفا با خوندن تیتر، نظر دادید چون در متن نگفتیم که مطلقا سراغ این فروشگاه نرید، اتفاقا اشاره شده که ما برخی نقطه ضعف‌های این فروشگاه رو داریم اعلام میکنیم که کاربران با دید درستی بتونن از این فروشگاه استفاده کنند…

  7. من از تکنو لایف خرید کردم بصورت حضوری
    قیمت تکنولایف بسیار منصفانه بود و از اکثر مغازه ها و فروشگاههای اینترنتی بهتر است

    3
    2
  8. این دوستمون آقاصانعی مثل اینکه خیلی دل پری از تکنولایف داره چکارش کردن خدامیدونه ولی باهمه این حرفابهترین فروشگاهه چه حضوری چه اینترنتی من سالهاست ازش خرید میکنم هم قیمتش ازهمه جاارزونتره هم جنساش آکبندو مطمئنه مثل بعضی سایتانیس جنس استفاده شده رو بعنوان نووآکبند بندازن باخیال راحت خریدکنید به شایعات هم توجه نکنید اینکه میگن همه جنسارو موجودندارن خب مگه عیبه؟اتفاقا برعکس صداقتشونونشون میده که کلاهبردارنیستن بعدشم شماشرایطو میخونی اگه قبول کردی میخری نخونده که اشتباهه شرایطو قبول کنی…

    2
    2
    1. سعید صانعی

      دوست عزیز، بر اساس صحبت شما همه سایت‌هایی که موجودی دارند دروغ‌گو و کلاهبردار هستند؟ موجودی یک فروشگاه مهم‌ترین عامل برای خریده، شما وقتی محصولاتی که می‌خوای رو نمیتونی در یک فروشگاه بخرید، طبیعتا استفاده از اون فروشگاه دیگه توجیهی نداره…در مورد قوانین هم به همین شکله، بله قوانین رو می‌خونیم و چون به نفع کاربر نیستند قبول نمیکنیم، حالا اگر به نظر شما موجودی کم و قوانین عجیب، عیب نیستند یک موضوع شخصیه، من نمیدونم یک فروشگاه باید چیکار کنه تا شما اون رو عیب بدونید؟؟!!

  9. درود، مطالبی که نوشتید باید مستند باشه. من این فروشگاه را دیدم.هم سایتش هم فروشگاه فیزیکی ش.
    ایرادات وارد شده مستند نیست.
    حتی مطلب هزینه ارسال.

    اتفاقاً اکثر سایتها هزینه ارسال خصوصا از شروع کرونا، دریافت میکنند. این ایراد بخاطر وضع نابسامان اقتصادی کشور است.
    اما دیحی کالا که شما مقایسه کردین ، خوب برای خریدهای بالای 300هزار تومن ارسال رایگان داره، ضمناً معمولاً ارسالش الان ضعیف هست و اگر عضو دیجی پلاس نباشید و هزینه ماهانه اشتراک ندهید کالاهای غیرخوراکی ممکن است از دو روز تا حتی 3 هفته بیشتر زمان بر باشه.
    ضمنا دیجی کالا جدیدا اکثر کالاهایی که ارسال به عهده فروشنده است یا زمانبر است یا تغییر حتی جزیی قیمت داشته باشد، ارسال نمیکند و به اطلاع مشتری نمیرساند. بعد از زمان ارسال که با خدمات مشتریان تماس بگیرید اعلام میکنند که موجود نبوده.

    انصاف داشته باشید. هر مطلبی برای تخریب منتشر نکنید. درسته که رسانه در دستانتان است اما موجب تخریب نباشید .
    اگر قرار به نوشتن غیر مستند باشد، منم میگم طبیعیه که دیجی کالا با اون پشتوانه مالی و سیاسی و شرکای ارگانی باید کالا رایگان و باتخفیف 50 درصدی به کل ایران بده.

    1
    2
    1. سعید صانعی

      سلام، منطور شما رو از مستند متوجه نمی‌شم، در همه بخش‌ها اسکرین شات قوانین تکنولایف رو قرار دادم میتونید ببینید، حتی میتونید به سایت تکنولایف مراجعه کنید، در قوانین سایت تمامی مواردی که در مطلب گفته شده قابل مشاهده است.
      درمورد دیجیکالا حرف شما تا حدودی درسته، تاخیر ارسال کالا در دیجیکالا زیاده اما خوب این سایت آپشن‌های زیادی به شما میده که باعث میشه از این ضعف چشم پوشی کنید. اما به جز دیجیکالا خیلی از فروشگاه‌های موبایل ارسال رایگان دارند و دیجیکالا به عنوشان یک سایت شناخته شده فقط یک مثال بود.

      2
      1
  10. من خودم و خانوادم گوشیو از تکنولایف خریدیم نه مشکل دیر اومدن داشت نه چیزی قیمتشم نسبت به همه جا بهتر بود این مشکلاتی که شما الان گفتین رو تو سال های پیش نداشتن و گویا مختص به سال ۱۴۰۰ و کم شدن کالای دیجیتال در کشوره

    3
    3
  11. به قول حافظ: عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو… من از تکنولایف خرید کردم و راضی بودم. قیمتش کمتر از همه جا بود و گوشی هم آکبند بودش. دیجی کالا قیمت گوشی هاش گاه تا دو میلیون تومن بالاتر از قیمت بازاره و ارسالهاش مدتیه که وحشتناک تاخیر داره نسبت به سالهای قبل و اینکه بدون هیچ دلیل موجهی مرجوعی قبول میکنه، یعنی خریدار گوشی میخره هفت روز ازش استفاده میکنه و همه جوره تستش میکنه و چه بسا گوشی ضربه و آسیب هم ببینه و بعد میگه از گوشی خوشم نیومد میخوام مرجوع کنم! دیجی کالا هم قبول میکنه و همون گوشی رو مجددا به عنوان گوشی آکبند میده به یه خریدار دیگه.

    1
    8
  12. واقعا فروشگاه مزخرفی است من هم قبلا خرید کردم گوشی مورد داشت برای تعویض بیش از یک ماه زمان برد

    2
    3
  13. ابوالفضل عبدالله زاده

    من گوشی مو از تکنولایف خریدم راضی هم هستم با خیال راحت از سایتشون خرید کنید

    3
    4
  14. منم ۲۹ خرداد ماه امسال از سایت فروشگاه اینترنتی تیمچه timcheh.com یه موبایل خرید کردم و اشتباه کردم پولش رو کامل قبل از تحویل پرداخت کردم و ۵ تیر تاریخ تحویل بود.

    اما به دلیل مشکل تامین موجودی از طرف تامین کننده ، گفتن با تأخیر براتون ارسال میشه ، چند بار از پشتیبانی این سایت پیگیری کردم و گفتن نهایتا تا ۲ هفته بعد بدستت میرسه
    (یه کد تخفیف 100 هزار تومنی هم بابت تأخیر ارسال کردن)

    بعد از ۲ هفته بازم بدستم نرسید با پشتیبانیشون صحبت کردم گفتن اینجا تامین کننده دوباره زده تا ۲ هفته دیگه بدستت میرسه.

    منم به موبایل نیاز داشتم مجبور شدم زنگ زدم پشتیبانی که لغو کنه (۱۹ تیر ۱۴۰۰) سفارش رو و پولش رو به حساب برگردونن ، ازم شماره کارت و شبای حسابی که پرداختی ازش انجام شده رو همون روز گرفتن و قرار شد نهایتا از ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از لغو پولش به حساب واریز بشه
    اما نشد و ازون موقع تا ۱۰ مرداد هر بار زنگ می‌زدیم سرکار میزاشتن و هی میگفتن آخر این هفته ، تا آخر امروز، تا فردا ، بعد از تعطیلات عید قربان و … براتون واریز میشه

    تا ۱۰ مرداد فکر میکنم شاید حدود ۱۵ / ۲۰ بار تماس گرفتیم با پشتیبانیشون همین جوابای تکراری رو میدادن

    ***در نهایت ۱۰ مرداد 1400 حضوری با پدرم رفتیم آدرس فروشگاه و مبلغ رو برامون شبا کردن.***

    (حضوری که رفتیم دیدیم حدود ۶ نفر دیگه هم با همین مشکل بصورت حضوری به اونجا مراجعه کرده بودن.)

    مشکلات این فروشگاه از نظر من:

    _صداقت نداشتن بخش پشتیبانی با مشتری بابت زمان برگشت مبلغ سفارش لغو شده

    _فروش کالا حتی در صورت موجود نبودن و نداشتن توانایی تهیه بعضی کالاها توسط تامین کننده شون

    به شخصه دیگه هیچ وقت برای سفارش های اینترنتی مبلغ کالارو قبل از تحویل واریز نمیکنم (مگر اینکه فروشگاه خیلی قابل اعتمادی باشه)

  15. والا من ک خرید کردم پنج شنبه ظهر ساعت ۱۲.یک شنبه تا ظهر رسید دستم شهرستان.قیمتاشون هم فوق العاده کف هست.اونقدری‌کف هس که هزینه پست توش گم شه.یه سری ایرادات واقعا مزخرف نوشتبن.قشنگ معلومه پول گرفتین بکوبونین.

    3
    3
  16. من چندین سال هست مشتری تکنولایف هستم، همیشه ارزانتر از بقیه بوده و همیشه به موقع ارسال کرده بنظرم رقیب اصلی دیجی کالا در فروش گوشی شده که علیهش تبلیغات بد میکنن

    3
    4
    1. سعید صانعی

      ما پیش‌تر در خصوص دیجی‌کالا هم مطلب نوشتیم و از ایرادات این فروشگاه‌ هم انتقاد کردیم، لینکش در مطلب موجوده
      در ضمن مطمئن باشید فروشگاهی که نصف بیشتر گوشی‌های مشهور سامسونگ، شیائومی و اپل رو نداره و به سختی میشه لوازم جانبی موبایل رو در اون پیدا کرد همچنین موجودیش در زمینه لوازم صوتی به شدت ناقصه، هرگز نمیتونه رقیب فروشگاه‌های آنلاین متوسط هم رده خودش بشه، دیجی‌کالا که بماند

  17. متاسفانه هر فروشگاهی که جنس خراب میفرسته بخوایید پس بفرستید یا بخوایید ببرید گارانتی حتما باید خودتون برای پست کردن اقدام کنید. یه بار لنز دوربین از دیجی کالا که خریدم خراب بود وقتی با پشتیبانی تماس گرفتم گفتم اصلا چرا جنس بی کیفیت موجود میکنید فقط بهم خندید. واقعا حقوق مشتری تو ایران بیداد میکنه

    1
    2
  18. سلام
    بنظرم دلایل و نقاط ضعف بیان شده بیشتر بوی تخریب می دهد تا واقعیت، من اخیراً از تکنولایف خرید کرد بسیار خوب و کامل سرویس دهی کردند.
    بنظرم با قرار دادن این مطلب بیشتر قصد نویسنده تخریب یک شرکت و رقیب بوده، غافل از اینکه ممکنه روی مخاطب تاثیر عکس داشته باشه، البته توی کسب و کار و سرویس دهی چیز مطلقا خوب یا مطلقا بد نداریم و معقول نیست تحت تاثیر یک تعریف و تخریب قرار گرفت.

    4
    4
    1. سعید صانعی

      سلام دوست عزیز، تمام موارد گفته شده رو میتونید بررسی کنید، از موجودی کالا، تا قوانین ارسال و غیره
      البته استدلال هر شخص برای یک سرویس خوب و بد میتونه متفاوت باشه اما با این قوانین و این شرایط، جای دفاع از تکنولایف باقی نمیمونه

      1
      3
  19. من یه گوشی که الان هم دارم باهاش نظرم و مینویسم از تکنو لایف خریدم خیلی زود وبا قیمت کم نسبت به سایر فروشگاهها با بسته بندی عالی به شهرستان اردبیل ارسال کردن حتی من انتظار نداشتم باون زودی دستم برسه و من خیلی راضیم از تکنو لایف حتی تو پیج اینستاگرام سوالای تخصصی ازشون میکنم خیلی خوب و سریع جوابم رو میدن

    4
    5
  20. سلام
    اکثر مورد هایی که گفتید درست هست اما همه فروشگاه ها ایراد هایی دارن. خود دیجیکالا ؛ ایا تا به حال انبار دیجیکالا دیدین؟ مطمئنم اگه ببینین دیگه چیزی ازش نمیخرید (پرتاب کردن کالا ها اعم از کالا حساس مثل موبایل ، توسط کارگر ها ) افزایش قیمت کالا و گذاشتن تخفیف روی اون کالا (یکی از پرکابرد ترین روشیه که دیجیکالا داره استفاده میکنه)
    من از این فروشگاه ۲ ماه پیش گوشی گرفتم ، قیمت گوشی با هزینه پست شهرستان شد : ۹.۳۵۵ اما همین مدل گوشی تو بازار تا ۱۰.۱۰۰ به فروش میره و حتی تو دیجیکالا به قیمت ۹.۹۰۰ بود.(بنظرم ارزون تر از بقیه جا هاس اونم به علت قیمت دولتی)
    در کل همه فروشگاه ها مزایا و معایبی دارن…….

    1
    3
    1. سعید صانعی

      سلام، بله قطعا همه فروشگاه‌ها مشکلاتی دارند، ولی برخی فروشگاه‌ها مشکلاتشون بیشتر و برخی کمتره و شما باید در مجموع مزایا و معایب را در نظر بگیرید
      ضمنا ما در مورد دیجی‌کالا هم مطلب انتقادی زدیم، لینکش در مطلب موجوده

      2
      3
  21. به نظرم قیمتاش منصافانه تر از برند بزرگی مثل دیجی کالا هست. شاید درست باشه موجودی ون و تنوعشون مثل غول دیجی کالا نمیشه اما در سطح خودش خوبه. دیجی کالا متاسفانه نه برخورد اپراتوراش خوبه نه ارسال به موقع داره برا من بیش از دو هفته طول کشید تا مرسوله رو فرستادن بعد هم اشتباهی فرستاده بودن اما خوبه مرجوع کردم و پس از دو هفته پول رو برگت دادن

    2
    1
  22. امروز از تکنولایف گوشی بدستم رسید، خیلی هم سریع بود و مکلی نداشتم ,قیمتش از بازار اینجا ۵۰۰ تومن ارزونتر بود، نخواستم از دیجی‌کالا بخرم ، آخه تجربه وحشتناکی داشتم…

    4
    2
  23. دیجی کالا تنوع محصولش زیاده ولی قیمتش گرانتر ،اصل خرید اینه گوشی قیمت معقول و جنس اصلی و پک پلمپ و گارانتی معتبر داشته باشه،حالا شخصی پنج میلیون میده گوشی دیگهسی تومان هزینه پست چیزی نیست،طرفداری از سایتی نمیکنم،ولی شخصی نمیخواد پول پست بده میتونه بره از فروشگاه بخره هم مطمعن تره هم تحویل فوری

    2
    1
  24. سلام دوستان

    حقیقتش من تو تیرماه و مردادماه دو خرید گوشی داشتم از همه لحاظ راضی بودم ؛ قیمتی و ارسال و بسته بندی و …
    دستشون درد نکنه

    3
    5
  25. من نمیفهمم شما چه اصراری دارید که بگید تکنولایف بده و اصرااار که از تکنولایف خرید نکنید، شما میتونید نقطه نظرات منفی یا مثبت هر فروشگاهی رو بگید و هر کس خودش عقل داره و تشخیص میده چی به مصلحتشه، اصرار کردن شما برای خرید نکردن از تکنولایف بیشتر شبیه یک خصومت شخصیه تا یه انتقاد

    6
    7
    1. سعید صانعی

      دوست عزیز، ما دست و پای شما رو نبستیم که ار تکنولایف استفاده نکنید، ما داریم میگیم این سرویس خدمات خوبی ارائه نمیده و تا زمان رفع این مشکلات ارزش استفاده نداره، حالا شما به هر دلیلی میتونی بری از تکنولایف خرید کنی، اختیار شما با خودته

      4
      10
  26. خیلی داغون تشریف دارند. فروشگاه حضوری شون هم بدتر از سایتشونه. رفتم فروشگاه. یک گوشی قیمت گرفتم. خانومه گفت 6 میلیون. گفتم توی سایتتون که خورده 5700. گفت خب باشه همون 5700 . گفتم پس یک عدد گوشی برای من بیارید من این گوشی را می خواهم. بلافاصله گفت تموم کردیم نداریم!!!!!!
    یعنی ما سر گوشی نداشته داشتیم چونه می زدیم؟؟؟ خواستم بگم …. خودتی. دیگه رفتم از یه جای دیگه خریدم

    1. توی سایت تخفیف میزنند که مشتری اینترنتی خرید کنه، انتظار دارید فروشگاه هم همون قیمت بده ؟!!!!

      7
      1
  27. من از padidemobile.ir خرید کردم که طرف کلاه بردار از آب درومد پولمو خورد. دارم میرم ازش شکایت کنم. 🙂
    اینم اینستاگرامش ***********************************

    1
    4
  28. درود بر شما دقیقا همینطوره هیچ وقت موجودی که تو سایت نشون میدن با واقعیت از زمین تا اسمون فرق میکنه .به نظر من بیشتر به صورت امانی کار میکنن

  29. بسیار عالی اصلا نظرات مفید را لحاظ نمیکنن ولی از لحاظ اطلاعات در مورد کالا با کمی اقراق خوب است

  30. سلام من از تکنولایف گوشی خریدم ، قیمت نسبت به سایت های دیگه مناسب تر بود و از خریدم راضی بودم.
    نمی‌دونم هدف از این پست چی بوده!
    ولی خب اینکه چرا این سایت همه گوشی ها و همه لوازم جانبی رو ندارن بنظرم درست نیست این حرف. اکثر سایت ها کامل کامل نیستن حتی دیجی کالا هم گاهی اوقات موجودی کالاهاش تموم یا محدود میشه .الان دیجی کالا گوشی هواوی کلا یه مدل موجود داره.
    درمورد نظرات هم شما میتونید به بخش نظرات خریداران مراجعه کنید.

    2
    7
  31. شاخ درآورده

    راست میگید واقعا، اصلا به چه حقی یک فروشگاه ممکنه کالای ناموجود داشته باشه؟ باید همه کالاهای بازار رو داشته باشه!

    نکته درست بعدی این هست که چرا اجازه داده مردم نظر واقعیشوتو بگن و منتشر کرده؟؟ اصلا به چه حقی کسی اومده زیر یه محصول نظرشو نوشته که بدرد بقیه نخوره؟؟؟

    تعطیلات رسمی رو هم که نگو، که تعطیله و ارسال نداره، اونم تو مملکتی که همه جا توی تعطیلات بازه و حتی پست هم ارسال انجام میده، این فروشگاه گفته توی شرایطش که تعطیله!!

    چه معنی میده فروشگاه اینترنتی تبلیغ پر زرق و برق بکنه اصلا؟
    کاش قبلش از نویسنده متن اجازه میگرفت برای تبلیغ، نمیشه که تبلیغ کنی و از نویسنده متن اجازه نگرفته باشی، مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟

    3
    9
    1. سعید صانعی

      دوست عزیز مساله خیلی سادست، چند فروشگاه دارن در یک زمینه کار میکنن، ما هم همونطور که باید فروشگاه‌های برتر رو تشویق کنیم، باید به فروشگاه‌های ضعیف‌تر هم انتقاد وارد کنیم.
      یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌ای آی‌تی‌رسان مشاوره‌ست، مادر زمینه خرید تلفن همراه، لپ‌تاپ و انواع کالاهای مختلف به کاربران خودمون مشاوره می‌دیم و بهشون میگیم کدوم محصول کیفیت بهتری داره و کدوم محصول کیفیت پایین‌تر.
      حالا این مشاوره می‌تونه در مورد انواع اقسام سرویس‌ها، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی هم باشه، این کار برای اولین بار هم رخ نمیده، چون قبلا انتقادهای زیادی هم به دیجی‌کالا وارد کردیم، حالا داریم از تکنولایف انتقاد می‌کنیم، بعدها به سراغ بقیه فروشگاه‌هایی که دارن ضعیف‌کار می‌کنن هم میریم.
      در مورد خط آخر کامنت‌تون هم باید بگم، وقتی یک سرویس کلی تبلیغ می‌کنه، مردم به واسطه اون تبلیغات به استفاده از اون سرویس جذب میشن، اما کیفیت واقعی خدمات یک فروشگاه ممکنه زمین تا اسمون با تبلیغات‌ش فرق داشته باشه، به همین دلیل ما وظیفه خودمون میدونیم که کاربرانمون رو به این واقعیت‌ها اگاه کنیم که اون‌ها مثل خیلی‌های دیگه که رفتن و از اون خدمات استفاده کردند و ناراضی بودند، متضرر نشوند

      1. شاخ درآورده

        از دلسوزیتون برای ما مشتریان ممنونم
        ولی کدوم موصوعی که مطرح کردید تجربه خرید از تکنولایفه، اینکه گفتید فلان کالا رو نداره خب کسی نمیخره، یا تعطیلی ارسال نمیکنه، مگه پست کار میکنه روز جنعه که تکنولایف انتظار داشته باشیم بفرسته؟
        بنظرم بیشتر تخریب هست تا اطلاع رسانی
        مردم میتونن قضاوت کنند خودشون

        4
        3
        1. سعید صانعی

          این موضوع که این فروشگاه موجودی کالاش پایینه ارتباطی به تجربه خرید ندارد؟ فرض کنید چندتا فروشگاه در محلتون باشه، چندبار به یکیشون سر بزنید و اون موجودی کالاش ناقص باشه مجددا میرید ازش خرید کنید؟ ایای از اون به بعد از دیگر فروشگاه‌ها استفاده نمیکنید؟ ایا به بقیه توصیه نمیکنید که از بقیه فروشگاه‌ها خرید کنند؟ این موضوع هم دقیقا به همین شکله
          ضمن این که اکثر فروشگاه‌های آنلاین در تهران و اصفهان، مشهد و تبریز هستند و در روزهای تعطیل حداقل در شهر خودشون ارسال کالا دارند.

          2
          2
        2. شاخ درآورده

          آدمی که یک طرفه و به قصد تخریب بره پیش قاضی، راضی برمیگرده…
          مردم عقل دارن و قضاوت میکنند

  32. من که از تکنولایف گوشی هواوی خریدم ازش 2 ساله استفاده هم میکنم و 500 تومن ارزونتر از دیجی خریدم.

    5
    5
  33. به کوری چشم تو دیجی کالای کلاهبردار بنجل فروش از تکنولایف حرید میکنم تا چشت دراد…
    تا حالا هر چی از دیجی کالا خرید کردم بهم کارکرده و خراب و جنس هزار بار مرجوعی انداخته….هیچی نظارتی تو دیجی کالا وجود نداره….هیچی.

    25
    21
    1. چرا اینقدر حرص میخوری ؟ کسی که اینطوری واکنش نشون میده معلومه که …… خوب نخر از هرجایی که دوست داری بخر کسی مجبورت نکرده ???

  34. من از سایمان دیجیتال خرید کردم 5 روز منتظرم موندم به دستم برسه بعدش هم که رسید متوجه شدم زیر شیشه لنز گوشی چسب هست و گوشی هم مشکل داشت تازه یه روز بود رسیده بود دستم سایمان دیجیتال که قبول نکرد گفت بفرست گارانتی مجبور شدم گوشی بفرستم گارانتی 50 هزار تومان هزینه پست دادم بیمه اش کردم …. بعد 3 هفته معطلی بلخره گارانتی گوشی عوض کرد و یه گوشی آک فرستاد گارانتی بلوم بود

    13
    1. سلام. لطفأ قوانین خرید دیجیتال رو مرور کنید.
      طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.
      هیچ سایتی حتی اگه شما توافق نامه رو تأیید کرده باشید نمیتونه از این قوانین من در آوردی استفاده کنه. به پلیس فتا شکایت کنید.

      2
      6
  35. پول منو که به موقع پس دادن .تعطیلات هم که کلا رسمی باشه پست هم تعطیله.موجودی کالاشون کمه ولی پشت سر هم انبار رو پر میکنن .یعنی تموم بشه دو سه روز بعد میارن .شبیه دیجی کالا بودن هم ربطی به نخریدن ازش نداره .دیزاینه دیگه مگه میخوام پوسترش رو جلو درمون بچسبونم.قیمتش هم خوبه .میمونه پول پست که بازم چون ارزونتر میده با گارانتی معتبر اگه بکشیم روش اون رو بازم از خیلی فروشگاه ها پایین تره .به عنوان کسی میگم که تا حالا برا دوستان هفت هشت بار خرید قیمت بالا داشتم.
    عودت کالا هم کلا طبق قانون جمهوری اسلامی ایران با مشتریه.

    8
    13
  36. ما یبار گوشی خریدیم ازش، ۷ روز ضمانت برگشت داشت و دست بر قضا گوشی هم مشکل داشت اما ما رو ارجاع دادن به شرکت گارانتی کننده گوشی! خودشون پس نگرفتن. از دیجی کالا هم که اصلا دیگه خرید نمیکنم، کامنتای بعضا فیک زیر کالا، تخفیف‌های جعلی، در خیلی از موارد کالایی که بدستت میرسه با عکس ها و توضیحات سایت فرق داره، و کلا تجربه آدم از خرید اینترنتی رو خراب میکنن.

    23
    1. پویا بزرگمهر

      دقیقا منم گوشی خریدم مشکل داشت روز بعد خرید فهمیدم مشکل داره هر چقدر زنگ زدم و کامنت گذاشتم واسشون قبول نکردن گفتن برو گارانتی

      1
      2
  37. غیر از دیجی کالا تقریبا همه سایت ها شرایط مشابهی دارن. من خودم هفته قبل از تکنولایف گوشی خریدم و خیلی هم راضیم. برای من چه اهمیتی داره که غیر از گوشی موردنظر من ، چه تنوعی تو فروشگاه دیده میشه؟ قیمت جنس موردنیاز من نسبت به باقی سایت ها ارزون تر بود حتی با احتساب مبلغ ارسال. یکی از دوستان من هم یک ماه پیش از همین سایت خرید کرد و راضی بود.
    اکثر ایراداتی که از این سایت گرفتین غیر منطقی و از روی غرض شخصیه.

    11
    27
    1. سعید صانعی

      موجودی یک گوشی شاید برای شما اهمیت نداشته باشه، ولی زمانی من یا هر کاربر دیگه‌ای دنبال یک جنس هستیم اصلا ارزش نداره که تکنولاف رو باز کنیم و دنبال محصول بگردیم، چون 90 درصد موارد اون کالایی که ما به دنبالش هستیم رو موجود ندارند، یه همین دلیل تکنولایف رو نمیشه به عنوان یک مرجع حساب کرد.
      در مورد ایرادات باید بدونیم که فقط خودمون اهمیت نداریم، قوانین ارسال کالا برای برخی مناطق تهران یا خارج از شهر تهران در تکنولایف اصلا منطقی نیست، مردم ما تنها در تهران زندگی نمی‌کنند، بقیه مردم در دیگر شهرستان‌ها هم باید خدمات خوبی بگیرند، ضمن این که در شرایط خاصی که میخواهید گوشی رو پس بدید، قوانین سایت به نفع شما نیست و آخر سر خریدار متضرر میشه، دوستان دیگر در کامنت‌‌های این پست، موارد مشابه رو که براشون پیش اومده تعریف کردند

      8
      15
      1. اگر مدل گوشی خاصی مد نظرت باشه که سرچ میکنی، هر سایتی از جمله تکنولایف دیجی کالا، یا هر سایتی که موجود داشت میاره بالا، اگر کلا اطلاعاتی از گوشی نداشته باشی و بخوای مدل های متفاوت رو بببینی، در موردشون اطلاعات کسب کنی و با هم مقایسه کنی، تکنولایف موجود هم که نداشته باشه اطلاعات کامل رو در مورد انواع گوشی ها بهت میده که امکان مقایسه چند گوشی رو با هم داره. بعد میتونی تصمیم بگیری کی چی میخوای و سرچ کنی و هرجا قیمت و شرایط مناسب تری داشت خرید کنی. چرا ایراد الکی میگیرید. مگه یک کاربر همزمان میخواد چند گوشی خرید کنه، مگه مصرف کننده موبایل فروشی داره یا دلاله یا تکنولایف عمده فروش که انواع مدل ها و برندها رو یکجا بخواد.؟؟؟

        3
        3
        1. سعید صانعی

          دوست عزیز این طور که شما می‌گید ما هر بار برای خرید باید از یک فروشگاه متفاوت استفاده کنیم، داخل اون ثبت نام کنیم، شرایط فروشش رو بخونیم، هر بار با یک تیم پشتیبانی سر و کله بزنیم و….
          وقتی فروشگاه‌هایی هستند که موجودیشون کامله و قبلا هم تجربه خرید از اون‌ها رو داریم، دیگه نیازی نیست در اینترنت سرچ کنیم، چندین فروشگاه رو بالا و پایین کنیم
          درضمن بنده گفتم چند محصول نه چند موبایل، چند محصول یعنی این که شما الان میخواید یک گوشی بخرید، برای گوشیتون قاب بگیرید، گلس بگیرید، شاید در کنار گوشی یک هندزفری هم بخواید یا یک هولدر مناسب گوشی جدیدتون یا هر چیز دیگه‌‌ای، خرید چند محصول به طور همزمان یک کار متداوله که خیلی‌ها انجام میدن، مثلا تلویزیون و میز تلویزیون رو با هم می‌خرند، خوب تکنولایف واقعا موجودیش ناقصه، حالا طبق روش شما ما باید گوشی رو در تکنولایف بگیریم، بعد در اینترنت سرچ کنیم از یک فروشگاه دیگه قاب و گلس بگیریم، مجددا در گوگل جستجو کنیم که کی هندزفری با قیمت مناسب داره و…
          در حالی که همه این موارد رو میشه از فروشگاه‌های رقیب تکنولایف، بدون هدر دادن زمان و انرژی، خیلی راحت و به صورت یک جا خرید

          1
          8
      2. لطفا درمورد سایت آرادسیستم هم شبیه همین مقاله مطلب بنویسین. سایتی هستش که گوشی های کمیاب تو ایران میاره مثل پیکسل و روگ فون و وان پلاس. سه هفته پیش ازشون خرید کردم و خیلی ناراضی بودم. گوشی چنج شده برام فرستادن. برخوردشون هم خیلی بد بود. ممنون میشم اطلاع رسانی کنین که بقیه مثل من اشتباه نکنن و برن سراغ یه فروشگاه دیگه.

    1. سعید صانعی

      دوست عزیز ما چرا باید از یک سرویسی که نقطه ضعف داره استفاده کنیم؟ وقتی یک سرویس چند نقطه ضعف بزرگ داره، دلیل کافی رو به ما میده که به سراغش نریم

      14
      18
      1. با سلام. من تقریبا همه خرید های لوازم دیجیتال رو از تکنولایف انجام میدم. چون توی 95 درصد اوقات ارزون ترین قیمت ها رو داره. سایت های دیگه ارسال رایگان دارن ولی روی قیمت کالا رو چندصد هزار تومن میکشند. در مورد عودت وجه هم من از دیجیکالا هم که پولم رو پس گرفتم بیشتر از یک هفته طول کشید. هیچ سایت فروشی وجود نداره که پول شما رو فوری پس بده، فقط تفاوت تکنولایف اینه که این موضوع رو اعلام کرده

        11
        19
        1. سعید صانعی

          سلام، با موجودی پایین تکنولایف اصلا ممکن نیست شما بتونید همه لوازمی که می‌خواهید رو از این سایت تهیه کنید، حالا شما خوش شانس بودید و توانستید این کار رو انجام بدید ولی دیگر کاربران نمیتونند، این سایت در همه دسته‌ها مانند تلفن هوشمند، نه لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی، کالاهای موجودی بسیار پایینی داره و حق انتخاب رو از شما می‌گیره
          در مورد گرون بودن فروشگاه‌های دیگه با شما موافق نیستم، خیلی از فروشگاه‌ها قیمتشون مثل تکنولایف هست ولی پول پیک هم نمیگیرن، ضمن این که شما میتونید هر محصولی میخواهید شامل 8 – 7 قلم رو یک جا از این فروشگاه‌ها خریداری کنید چون موجودیشون کامله
          در مورد قوانین بازگشت وجه هم باز با شما موافق نیستم، فروشگاه‌هایی هستند که برای رقابت با دیجی‌کالا خدمات خوبی مثل بازگشت سریع پول رو انجام میدن

          10
          11
      2. سلام جناب صانعی عزیز، چه سرویسی تو ایران بی نقص نیست! حال حاضر برا تک تک افراد یکی کیفیت محصول و دومی قیمت محصول مهمه.
        دیجیکالا همه محصولاتش گران هست من طرفدار هیچ کدوم از این سایت ها نیستم…
        شخصا کیفیت و قیمت محصول اولین اولویت منه….

        1
        6
        1. سعید صانعی

          سلام، بله با حرف شما موافقم، هیپچ سرویسی بی نقص نیست، اما برخی سرویس‌ها نقص کمتر و برخی نقص بیشتری دارند

          4
          6
  38. اقا من قصد خرید گوشی دارم پس از کجا خرید کنم یه تکنو لایف میشناسم یه 19کالا پیشنهاد میکنن موندم بین اینا قیمتاشونم خوبه نسبت به بقیه جاها دیجی کالام که چی بگم دیگه همش مرجوعیه و یه تومن بالاس قیمتش نسبت به بقیه جاها

    6
    8
  39. من امروز 11 مرداد 2 تا گوشی به قیمت 13224000 تومان خریدم و متاسفانه دیدم که هزینه ارسال رو بمبلغ 26000 تومان برام ثبت کرده واقعا متاسفم برای یک فروشگاهی که نمیتونه در مقابل 13 میلیون یک کرایه رو حساب کنه دیجی کالا 300 به بالا رو مجانی ارسال میکنه،الان کی فرستاده میشه خدا میدونه

    12
    31
    1. شما چرا همون دو گوشی رو از دیجی کالا نخریدی؟؟؟ چون قیمتش بالاتر بوده، درسته؟ هرجا هزینه ارسال نداره قطعا روی قیمت جنس لحاظ شده. شما تکنولایف رو انتخاب کردی چون قیمت پایین تری داشته و حتما چشمگیر هم بوده ،منصف باشیم

      5
      45
      1. سلام وقت بخیر
        تقریبا با۷۰٪ مطلبتون موافقم، ولی خارج از بحث نقدوبررسی این سایت،
        بنظرم بهترمیشد در انتها در مقابل این مطلب، شما ۳تا سایت یا اپ مناسب برای خرید رو معرفی میکردید…
        (سه تا گزینه که واقعا به حق باشه و حالت رپورتاژ نداشته باشه.)
        در مورد قوانین و مقررات داخلی هر برند که باتوجه به سلیقه شخصی و منفعت بیشتر ذینفع/ذینفعان وضع میگردد، جاداره چنتا مطلب دنباله دار بنظرم بذارید که واقعا دوستان ازهر تپه‌ای که نزدیکشون بوده اومدن دارن اعلام حکومت خودمختار میکنند ودقیقا حکم لیان شامپو رو پیداکردن! و این وسط بی خبرازهمه چیز وهمه جا، بیچاره منه کاربر… که معمولا موقع خرید فکرمیکنم اون تیک زدن مربع توخالی، مرحله اخر قبل از ارسال نهایی سفارش برایم دردسرساز نخواهد شد….! ولی زهی خیال باطل.
        بهتره بگم به اسم قوانین، یکسری اتمام حجت‌هایی که همگی یکطرفه و اجباری صرفاجهت خریده وخلع هرررگونه حق و حقوق خریدار یا مصرف کننده جهت اعاده دعوی نزد مرجع صالح.
        امیدوار به اصلاح میمانیم… متشکرم

        3
        4
        1. سعید صانعی

          سلام، دوست عزیز، معرفی یک سرویس جدید در این مطلب جنبه خوبی ندارد، همین حالا خیلی از دوستان ما رو به پول گرفتن برای تضعیف تکنولایف و مثلا تبلیغ دیجیکالا متهم کردند در صورتی که من بارها نوشتم ما قبلا چنین مقاله‌ای رو در خصوص دیجیکالا هم نوشتیم، حالا اگر بخوایم بیایم و در این مقاله چند سرویس جایگزین معرفی کنیم، بیشتر به این نوع دیدگاه دامن می‌زنیم

          5
          11
  40. دوستان بر اساس تجربه شخصی اینا رو میگم:

    قبل خرید خب اولین کار چک کردن اینماد و تعداد شکایات و تخلفات هست.
    در مرحله بعد شما باید شبکه های اجتماعی مرتبط با فروشگاه رو چک کنید تا ببینید اونجا چه نظراتی راجب این فروشگاه وجود داره. حتما حتما چک کنید ببینید آیا پست های اینستاگرامی در بازه های مختلف زمانی گذاشته شده باشن و دقت کنید ببینید آیا کامنتا اصلا باز هستن یا نه و اگه باز هستن پاک میشه یا نه. برای اینکار ابتدا روی یک پست تعداد کامنتا رو ببینید فرضا تعداد 20 تا رو نشون میده و بعد کامنتا رو باز کنید و باز به مرحله قبل یعنی مرحله ای که خود پست به همراه لایک ها و کامنتا نشون داده میشه برید وقتی برگشتید باید همون 20 تا رو نشون بده و اگه کمتر شد یعنی کامنتا دارن حذف میشن و خب یه نشونه بدی هست.

    در مرحله بعد شما حتما حتما قبل ارسال سفارش قوانین فروشگاه و قسمت تماس با ما رو بخونید و تطبیق بدید با آدرس موجود در اینماد. قوانین بعضی فروشگاه ها واقعا عجیبه و بعضیا صراحتا نوشتن که سفارش شما رو بعد 10 روز کاری حالا ارسال میکنیم. و شما زمانی که پیگیر میشید میبینید که واقعا یه مشکلی وجود داره و بعدش از خریدتون پشیمون میشید. با تجربه شخصی خودم میگم از فروشگاهی که تعهد ارسال حداکثر 2 روز کاری بعد رو نداره خرید نکنید چون به شخصه همیشه به مشکل خوردم. قوانین یه فروشگاه معتبر به دور از مسائل و پیچیدگی های عجیبه پس زمانی که این مسائل رو دیدید وقتشه تو تصمیمتون تجدید نظر کنید.

    3
    74

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH