نسخه‌ Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 تا تاریخ 5 شهریور برای 12 گوشی شیائومی منتشر خواهد شد

در حال حاضر نسخه‌ Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5، جدید‌ترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی کمپانی شیائومی محسوب می‌شود که مبتنی بر سیستم عامل اندروید است. هفته گذشته این شرکت چینی، در کنار رونمایی از رابط کاربری MIUI for Pad که برای تبلت‌های این شرکت طراحی شده است، از نسخه‌ Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 نیز رونمایی نمود.

چندی پیش این غول دنیا‌ی فناوری از آغاز پروسه انتشار این رابط کاربری برای نخستین گروه از گوشی‌های هوشمند واجد شرایط خبر داد. شیائومی در همان تاریخ اعلام کرده بود که به زودی تمامی گوشی‌های هوشمند واجد شرایط، این به‌روز‌رسانی را دریافت خواهند کرد. در روز جاری اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ این به‌روزرسانی انتشار یافت.

طبق اعلامیه‌ای رسمی که توسط شیائومی منتشر شده است، نسخه‌ Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 از تاریخ 13 آگوست برای اولین گروه از تلفن‌های هوشمند واجد شرایط عرضه شده است. شایان ذکر است که این شرکت چینی در کنفرانس معرفی این نسخه‌ جدید نیز، همین تاریخ را برای انتشار نسخه‌ Enhanced Edition عنوان نموده بود.

انتظار می‌رود که از دو روز پیش (14 آگوست سال 2021)، به‌روز‌رسانی فوق‌الذکر به‌تدریج برای 6 اسمارت‌فون از مجموع 12 گوشی هوشمند واجد شرایط در گروه اول انتشار یافته باشد. مطابق اعلام رسمی شیائومی، تمامی گوشی‌های هوشمند گروه اول تا تاریخ 27 آگوست سال جاری این به‌روز‌رسانی را دریافت خواهند کرد.

به عبارت دیگر، 12 گوشی هوشمند شیائومی که واجد شرایط لازم جهت دریافت نسخه‌ Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 بوده‌اند، تا روز 27 آگوست امسال به‌روز‌رسانی خواهند شد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر، شرکت شیائومی این جدول زمانی را تنها برای گوشی‌های هوشمند این شرکت که در بازار چین عرضه شده‌اند، در نظر گرفته است.

گفتنی است تا‌کنون کمپانی شیائومی نسخه‌ی Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 را برای بازار‌های جهانی رونمایی نکرده است. بنابراین مشخص نیست که نسخه‌های جهانی تلفن‌های هوشمند واجد شرایط این شرکت، چه زمانی از آخرین نسخه‌ رابط کاربری MIUI برخوردار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH