ایسوس قصد دارد میزان فروش گوشی‌های هوشمند را در سال جاری به دو میلیون دستگاه برساند

چند روز پیش کمپانی ایسوس، جدیدترین تلفن‌های هوشمند گیمینگ خود را با نام‌های ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro روانه بازار داخلی چین نمود. این گوشی‌های هوشمند که به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده‌اند، بازار اسمارت‌فون‌های درجه یک را هدف قرار داده‌اند.

جدید‌ترین تلفن‌های هوشمند گیمینگ شرکت ایسوس، جانشینان اسمارت‌فون‌های ایسوس سری ROG Phone 5 محسوب می‌شوند که در ماه مارس سال جاری معرفی شدند. طبق گزارشات منتشر شده، کمپانی ایسوس موفق شده است که در نیمه‌ی اول سال 2021 حدود 90 درصد سهم بازار در بخش گوشی‌های هوشمند گیمینگ در کشور تایوان را به خود اختصاص دهد.

به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در نظر دارد با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری ROG Phone 5s که از جدید‌ترین چیپست موجود در بازار بهره می‌برد و با به‌کارگیری بهترین مشخصات فنی و عناصر طراحی، جایگاه خود را در میان برند‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند گیمینگ بهبود بخشد.

این شرکت تأیید کرده است که اسمارت‌فون‌های سری ROG Phone 5 و همچنین سری جدید ROG Phone 5s در کشور چین عرضه می‌شوند. گسترش مناطق مناطق تحت پوشش فروش، به این شرکت تایوانی اجازه خواهد داد که تعداد بیشتری از تلفن‌های هوشمند گیمینگ خود را به فروش برساند.

بر اساس برآورد‌های شرکت ایسوس، این شرکت توانسته است که در سال 2020 حدود 500 هزار عدد از تلفن‌های هوشمند خود را به فروش برساند. در سال جاری نیز این شرکت قصد دارد فروش 800 هزار تا 1 میلیونی برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود به ثبت برساند که این میزان فروش در حال حاضر برای این نام تجاری کاملاً قابل دستیابی به نظر می‌رسد.

گفتنی است که تمرکز شرکت ایسوس تنها به تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند درجه یک معطوف شده و دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت یا میان‌رده فعالیتی جدی ندارد. اگرچه شرکت ایسوس مجموعه‌ای دیگر از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با نام Zenfone را نیز روانه‌ی بازار می‌نماید، اما پیشنهاد محبوب این برند همچنان خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند گیمینگ ROG Phone است.

3 در مورد “ایسوس قصد دارد میزان فروش گوشی‌های هوشمند را در سال جاری به دو میلیون دستگاه برساند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH