The 10 highest earners in Counter-Strike-cover

10 تا از پردرآمدترین گیمرهای بازی کانتر استریک

با توجه به اینکه مبلغ جایزه MLG Columbus برای اولین بار در Valve Major به ۱ میلیون دلار افزایش‌ یافته است، پول بیشتری از همیشه در بازی Counter-Strike وجود دارد. این عنوان از آغاز متواضعانه از Counter-Strike ۱.۶ تا Source تا Global Offensive پیش رفته است.

سال‌هاست که بازی کانتر از بازیکنان سطح بالا پشتیبانی می‌کند. بنابراین چه کسی توانسته بیشترین پول نقد را از این بازی دربیاورد؟ با توجه به eSports Earnings، در این مقاله ۱۰ نفر از برندگان برتر مسابقات در Counter-Strike را معرفی می‌کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

۱۰. Nathan «NBK» Schmitt

ناتان اشمیت، درآمد از ۱۰۷ مسابقه کانتر استریک : ۲۳۱ هزار و ۸۳۰ دلار

درآمد از کانتر استریک

برخلاف بسیاری از دوستان پر درآمد خود که بازی کردن را روی نسخه ۱.۶ شروع کردند، NBK در روزهای Counter-Strike:Source و در سال 2008 شروع به کارکرد. پس‌ از اینکه در چند حضور پیاپی در شبکه LAN موردعلاقه افراد قرار گرفت، به‌سرعت پیروزی‌هایی را کسب کرد که فرانسه را در نقشه Counter-Strike قرارداد.

او با تبدیل‌شدن از یک AWPer قوی به یک Rifler همه‌جانبه در نسخه جدید کانتر CS: GO، همچنان نقش کاپیتان را بر عهده گرفت. او با EnVyUs تیم خود را به یک پیروزی بزرگ در Cluj-Napoca در سال گذشته رساند و چندین سکوی دیگر نیز کسب کرده است.

 

۹. Ioann «Edward» Sukhariev

ادوارد، درآمد از ۱۲۴ مسابقه کانتر استریک : ۲۳۲ هزار و ۹۷۴ دلار

Ioann «Edward» Sukhariev

ادوارد قدیمی‌ترین عضو مشترک ناوی به همراه زئوس است. او همچنین در سال ۲۰۱۰ قهرمان ESWC شده است. آن‌ها با برنده شدن در DreamHack Winter و کسب مجموع ۲۲۰.۰۰۰ دلار در یک سال، یک رکورد جدید از تیم خود را در آن سال ثبت کردند. ادوارد در تمام عمر ناوی حضور داشته است.

 

۸. Freddy «KRiMZ» Johansson

فردی یوهانسون، درآمد از ۱۲۴ مسابقه کانتر استریک : ۲۵۹ هزار و ۲۹۰ دلار

درآمد از کانتر استریک

جدیدترین بازیکن در ۱۰ تیم برتر که مستقیماً در بالاترین سطح بازی ظاهر شد و از آن زمان به تیمش کمک کرده است. کریمز در سال ۲۰۱۴ با بازی CS:GO به مدت یک سال تحت عنوان eSports LGB به Fnatic پیوست. این مدت به‌اندازه‌ای طولانی بود که او و هم تیمی‌اش olofmeister مورد توجه ابر تیم سوئدی قرار گرفتند. بنابراین وقتی زمان ایجاد تغییرات در Fnatic فرا رسید، آن‌ها انتخاب‌های آسانی بودند. از آن زمان به بعد، پیروزی‌های او متوقف نمی‌شوند.

 

۷. Olof “olofmeister” Kajbjer

اولوف، درآمد از ۷۴ مسابقه کانتر استریک : ۲۵۶ هزار و ۶۱۱ دلار

faze-olof

برخلاف هم تیمی‌هایش، اولوف بازی را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. تا زمانی که با Krimz به LGB پیوست، به‌صورت حرفه‌ای در H۲K Gaming حضور داشت. تقریباً بلافاصله پس از پیوستن به Fnatic، او یک بازیکن بدنام شد زیرا از عرض پیکسل کمی شناخته‌ شده استفاده کرد تا آنچه را که اکثر آن‌ها مزیت ناعادلانه‌ای نسبت به تیم فرانسوی LDLC در طول DreamHack Winter ۲۰۱۴ داشتند، به دست آورد. اما از آن زمان به بعد بسیار پیشرفت کرده تا ثابت کند که آن‌ها برای پیروزی نیازی به ترفند ندارند.

 

۶. Christopher «GeT_RiGhT» Alesund

کریستوفر آلسوند، درآمد از ۱۵۶ مسابقه کانتر استریک : ۲۸۰ هزار و ۸۸۸ دلار

Christopher «GeT_RiGhT» Alesund

کرستوفر یک خار مداوم در چشمان دشمنان است و درک قابل‌توجهی از حرکات آن‌ها نشان می‌دهد و راه‌هایی برای فلج کردن آن‌ها پیدا می‌کند. او هوش بسیار زیادی در بازی نشان داده است. یک نابغه در بازی CS:GO!

 

۵. Jesper «jw» Wecksell

جسپر وسکل، درآمد از ۸۱ مسابقه کانتر استریک : ۲۸۳ هزار دلار

fnatic-jw-csgo-esl

در سال ۲۰۱۲، Jw که ۱۷ سال سن داشت، برای اولین بار در یک مسابقه نروژی شرکت کرد و مبلغ ۳۴۰۰ کرون (۶۰۰ دلار) را به دست آورد. دو ماه بعد او در تیم eSports epsilon عضو بود. او اپسیلون‌ها را در سال ۲۰۱۳ رها کرد.

 

۴. Robin «flusha» Rönnquist

رابین، درآمد از ۸۹ مسابقه کانتر استریک : ۲۹۱ هزار و ۲۳۶ دلار

درآمد از کانتر استریک

فلوشا با jw تعداد بی‌شماری برد برتر در سال‌هایی که در تیم فعلی باهم بودند، داشته‌اند. نمی‌توان گفت که تیم او بدون او به آن پیروزی‌ها نمی‌رسید ولی فلوشا تیم حریف را در تمام مدت بازی تحت‌فشار می‌گذارد.

 

۳. Wiktor «Taz» Wojtas

ویکتور ووجتاس، درآمد از ۱۴۴ مسابقه کانتر استریک : ۳۰۱ هزار و ۷۸۵ دلار

taz

Taz طی بیش از یک دهه یکی از بازیکنان برتر اروپا بوده است. ابتدا از طریق تیم لهستانی Pentagram و آلمانی org Meet Your Makers در طول CS1.6 پیشرفت کرد و سپس به گروهی از افرادی پیوست که در حال انتقال به CS:GO بودند. او در سال ۲۰۱۵ با بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دلار از ۳۵ مسابقات پول‌ساز بوده است.

 

۲. Filip «neo» Kubski

فیلیپ کوبسکی، درآمد از ۱۴۷ مسابقه کانتر استریک : ۲۰۶ هزار و ۷۴۶ دلار

Filip «neo» Kubski

نئو در کنار هم‌تیمی قدیمی خود در لهستان، ۱۲ سال تیراندازی سخت را پشت سر گذاشته است. TAZ و نئو باهم از تیمی به تیم دیگر نقل‌مکان کرده‌اند و در هر تورنمنت در کنار هم‌بازی کرده‌اند. در سال ۲۰۰۹ نئو بخشی از تیم لهستانی World eSports Masters بود که با کسب رتبه سوم در مسابقات و درآمد ۱۰۰۰ دلاری بالاتر از کاپیتان تیمش در Virtus. pro درآمد کسب کرد و مجدداً، در سال ۲۰۱۳ این کار را تکرار کرد.

اکنون او در حال انتقال خود به بازی CS:GO قرار دارد. Netcode Illuminati به‌عنوان جانشین او در فینال ESEA CS1.6 به تیمش پیوست. تیم او به‌طور طبیعی قهرمان شد و یک افتخار بزرگ دیگر را به ثمر رساند. او در نردبان انفرادی FaceIt Pro League امسال، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و حتی کاپیتان خود را شکست داد. شورش یکی از راه‌هایی است که می‌توانید خود را جلو نگه‌دارید!

 

۱. Patrik «f0rest» Lindberg

پاتریک لیندبرگ، درآمد از ۱۷۰ مسابقه کانتر استریک : ۳۳۶ هزار و ۶۰ دلار

درآمد از کانتر استریک

از سال ۲۰۰۵، f0rest به‌طور مداوم در بین بهترین بازیکنان جهان در Counter-Strike رتبه‌بندی شده است. اولین پیروزی او، در OptiHack هنگامی‌که تنها ۱۶ سال داشت، به ارمغان آمد. او تنها مبلغ ۵.۰۰۰ SEK (حدود ۷۳۰ دلار) پرداخت کرد و برای رقابت در سراسر سوئد سفر کرد.

او پس از یک برد بزرگ ۱۰۰۰۰ دلاری به‌عنوان بخشی از تیم بازی‌های الکترونیکی سوئد معرفی شد. تقریباً از آن به بعد به‌طور مداوم درآمد خوبی کسب کرده است. بلافاصله بعدازآن او بخشی از تیم اصلی Fnatic شد و در بیشتر عمر خود در Counter-Strike پادشاهی کرده و سپس با تیم جدید Ninjas in Pyjamas که به طرز عجیبی به آن‌ها ملحق شد به نسخه بعدی کانتر یعنی Global Offensive منتقل شد. او پردرآمدترین بازیکن حال حاضر بازی Counter-Strike است.

4 در مورد “10 تا از پردرآمدترین گیمرهای بازی کانتر استریک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH