Dead Redemption 2

10 نکته برای داشتن بهترین و زیباترین اسب در بازی Red Dead Redemption 2

کلاه شما مشکی مات است؟ چکمه‌های مشکی را با لباس‌هایتان هماهنگ کرده‌اید؟ تأثیرگذار است، اما اگر بخواهید واقعاً اسب خود را در Red Dead Redemption ۲ رام کنید، کافی نخواهد بود. در بازی Red Dead Redemption ۲ حدود ۱۹ نوع مختلف اسب وجود دارد که همه آن‌ها را می‌توان با سرقت از رهگذران و کشاورزان، رام کردن آن‌ها در طبیعت یا خرید آن‌ها از یکی از اسطبل‌های موجود در شهرهای مختلف به دست آورید.

در این بازی فقط این‌که بهترین اسب را پیدا کنید و سوار شوید کافی نیست. شما باید اسب را تغذیه، تمیز و در برابر تیراندازی محافظت کنید. به این امید که بتوانید پیوند خوبی برقرار کنید و هر کاری را که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که این اسب‌ها هرگز شما را تنها نمی‌گذارند.

ما نکاتی را خواهیم گفت که به شما کمک می‌کند بهترین اسب را برای خود بیابید و همچنین آن‌ها را در شرایطی مناسب و سالم نگه‌داری کنید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

1. چطور بهترین اسب را پیدا کنیم؟

اسب‌های مختلف زیادی در Red Dead Redemption ۲ وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و در سه دسته گسترش‌ یافته‌اند: سرعت، شتاب و هندلینگ. حداکثر سرعت و شتاب اسب شما ۱۰ است. نشانگرهای سفید، روی خطوط ایستاده که سطح فعلی اسب را مشخص می‌کند و یک نشانگر خاکستری نشان می‌دهد که چقدر می‌تواند بهبود یابد.

کلاس استاندارد که معمولاً رایج‌ترین نوع در بازی است، دارای ​​سرعت و استقامت متوسط است، کلاس Race یعنی اسب سریع‌تر است، اما می‌تواند سریع‌تر فرسوده شود، کلاس Heavy کند، ثابت و قابل‌اعتماد است و کلاس Elite دارای قدرت استقامت بالا با سرعت متوسط ​​است.

اسطبل بلک واتر بهترین اسب‌ها را برای فروش دارد، اما تا مدت زیادی نمی‌توانید آن‌ها را بخرید. می‌توانید برای خرید Arabian Rose Grey Bay را امتحان کنید. احتمالاً بهترین اسب در بازی برای خرید، به آنجا برود. سبک Elite که بهترین نوع است و قیمتی معادل ۱۲۵۰ دلار دارد، سلامت و استقامت آن مستقیماً به عدد هفت می‌رسد، درحالی‌که شتاب و سرعت آن شش است. برای دسترسی به گزینه خرید، باید به Epilogue ۱ بروید.

Red-Dead-Redemption
Red Dead Redemption 2

بااین‌حال، به‌راحتی می‌توان فرض کرد که پیدا کردن یا صرف پول زیادی برای اسب بهتر در بازی بسیار مهم است، اما این کاملاً درست نیست. ارتقاء اسبی که در اوایل پیدا می‌کنید می‌تواند به همان اندازه سودمند باشد که بعداً برخی از اسب‌های بهتر را خریداری کنید. ممکن است اسبی که اوایل در اختیار دارید بهترین نباشد، اما با ارتقاء آن، می‌توانید آن را به بهترین اسب برای خود تبدیل کنید.

بنابراین به‌جای جستجوی بهترین اسب‌ها در اسطبل، بهتر است بر بهبود اسب‌هایی که دارید تمرکز کنید. کاملاً محتمل است که تا انتهای بازی دو یا سه بار اسب خود را عوض کنید.

همه‌چیز به کاری که می‌خواهید انجام دهید، بستگی دارد؛ برای مثال، سفرهای طولانی‌تر با Warmblood هلندی مناسب‌تر است. چون‌که آمارهای آن کاملاً متعادل است، یا اگر می‌خواهید به‌سرعت از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروید، از سبک استانداردهای آمریکایی استفاده کنید. درهرصورت، می‌توانید اسطبل را کاوش کنید، کلاس‌های مختلف را امتحان کنید و کلاسی را که برای شما مناسب است، پیدا کنید. شما می‌توانید حداکثر چهار عدد اسب را در یک اسطبل ذخیره کنید، بنابراین نیازی نیست تنها به یک مورد بسنده کنید، اما مطمئن شوید که بهترین اسب‌ها را انتخاب می‌کنید.

2. هسته‌های اسب را حفظ کنید

قانون اساسی مراقبت از اسب این است که مطمئن شوید هسته‌هایی مانند Health و Stamina تا حد ممکن پرشده‌اند، در غیر این صورت سفر و عملکرد شما با مشکل مواجه می‌شود. از اسطبل مواد غذایی مانند سیب، چغندر و کرفس بخرید تا به بهبود هسته‌ها کمک کند. اسب‌ها به‌طور کامل بازیابی نمی‌شوند، اما هنگامی‌که سفرهای طولانی را آغاز می‌کنید، داشتن این موجودی‌ها باعث می‌شود کمی بیشتر مقاومت کنند.

Red Dead Redemption 2

شاید بهترین راه برای سالم ماندن و پر کردن کامل هسته اسب، استراحت باشد. به اسب خود زیاد فشار نیاورید در غیر این‌صورت آن‌ها با مشکل روبرو می‌شوند و اغلب آن‌ها را در برابر هوای سرد یا حملات حیوانات وحشی آسیب‌پذیر می‌کند. همچنین، اگر هسته اسب شما کم باشد و درگیری مسلحانه پیدا کنید، اسب شما انرژی لازم برای فرار را در صورت نیاز نخواهد داشت.

3. تمیز کردن و نگه‌داری

رفت‌وآمد با اسب باعث کثیفی می‌شود، این کثیفی بر سلامت اسب شما تأثیر می‌گذارد و درنهایت منجر به تخلیه سریع هسته سلامت اسب نسبت به حالت عادی می‌شود. دریکی از مأموریت‌های اولیه یک Brush به شما اهدا می‌شود و می‌توانید از آن برای تمیز کردن اسب استفاده کنید این کار نه‌تنها به‌سلامت آن‌ها کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد پیوند و وابستگی در آینده می‌شود.

Red Dead Redemption 2

پیاده‌روی در رودخانه‌ها یا آب‌های آزاد باعث می‌شود اسب حمام کند که برای آن بسیار ضروری است. شما همچنین می‌توانید بسته‌های مراقبت از اسب را با قیمت ۵ دلار که قیمت معقولی است، خریداری کنید.

4. ارتباط با اسب

شاید مهم‌ترین بخش در داشتن یک اسب، ایجاد ارتباط با آن باشد و این را می‌توان به روش‌های مختلفی به دست آورد. گذراندن وقت با اسب و سواری، یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش این پیوند است. تمیز نگه‌داشتن اسب، تغذیه و حفظ هسته‌های آن در طول مسیر نیز این پیوند را ایجاد می‌کند.

گه‌گاه اسب شما نیز در اثر شلیک گلوله یا حمله حیوان وحشت‌زده می‌شود اما با فشار دادن دکمه Analogue Stick در سمت چپ می‌توانید او را آرام کرده و به او نشان دهید که برای شما اهمیت دارد.

چهار سطح پیوند وجود دارد که هرکدام مزایای خاص خود را دارند. هرچه پیوند بهتر باشد، سلامت و استقامت اسب بهتر می‌شود. علاوه بر این، زمانی که سوت می‌زنید اسب سریع‌تر خواهد آمد، راحت‌تر از زمین‌های چالش‌برانگیز عبور خواهید کرد و احتمال سرقت اسب شما کاهش می‌یابد.

5. بهترین تجهیزات را برای اسب بخرید

هزینه زیادی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید بهترین تجهیزات را برای اسب خود تهیه کنید، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که برخی از موارد مزایایی دارند. اسطبل دارای تجهیزات زیادی است که در زیر Tack پیدا خواهید کرد. داشتن یک زین خوب باعث بهبود سلامت و استقامت اسب شما می‌شود و خرید یک کیسه زین بزرگ‌تر فضای بیشتری برای موجودی شما فراهم می‌کند.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

پس‌انداز پول نقد برای رکاب بهتر، نرخ تخلیه را بهبود می‌بخشد که در صورت گذراندن زمان زیادی در بیابان دور از اردوگاه یا شهر محلی، سود زیادی برای شما خواهد داشت. برای شما انتخاب‌های زیبایی مانند خرید شاخ، پتو و روکش جدید وجود دارد. همچنین می‌توانید مقداری پول برای بافت فانتزی روی دم آن خرج کنید و یا رنگ و همه‌چیز را تغییر دهید تا اسب شما کاملاً سفارشی‌سازی شود.

همچنین مقدار زیادی مواد غذایی در اسطبل وجود دارد تا اسب شما سالم و پرانرژی باشد. بسیاری از غذاها مزایای متفاوتی برای پر کردن هسته‌های Health و Stamina دارند، زیرا طبیعی‌ترین غذاها نتایج بهتری را ارائه می‌دهند. Horse Stimulants، استقامت اسب شما را به‌طور کامل بازیابی می‌کند و برای مدتی آن را کمی تقویت می‌کند و همچنین داروها، سلامتی اسب را پرکرده و برای مدت کوتاهی نیز تقویت می‌کند. نسخه‌هایی قوی از هر دو مورد وجود دارد که تقویت طولانی‌تری را به شما خواهند داد. بنابراین برای طولانی‌مدت، تعدادی از آن‌ها را خریداری کنید.

6. از پیش برنامه‌ریزی کنید

اگر سفری طولانی در پیش است، مطمئن شوید که اقلام زیادی در موجودی خود دارید. داشتن مقدار زیادی مواد مغذی و غذای مفید برای اسب بسیار مهم است زیرا هرگز نمی‌دانید که با چه چیزی ممکن است روبرو شوید. گروه‌هایی هستند که بدون هشدار حمله می‌کنند و بسیاری از حیوانات وحشی که اگر مراقب آن‌ها نباشید، همین کار را انجام می‌دهند. شما نمی‌خواهید اسب‌تان در این جریان مورد حمله قرار گیرد، پس باید مراقبش باشید.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

علاوه بر این، قبل از حرکت به‌خوبی استراحت کنید تا هسته اسب شما پر شود. صبح‌ها حرکت کنید زیرا نور در مناطق خطرناک آمریکا متحد شماست. شرایط آب و هوایی بسیار زیادی وجود دارد، مانند ارتفاعات یخبندان The Grizzlies، بنابراین همیشه مطمئن شوید که سه نوع لباس ذخیره دارید. اگر بیش‌ازحد سرد یا بیش‌ازحد گرم شود، برای اسب شما خطرناک است و این برای شما یعنی مرگ حتمی!

7. چطور یک اسب وحشی را رام کنیم؟

همیشه لازم نیست برای خرید اسب پول‌ خرج‌ کنید، اما تلاش برای شکستن داد یک اسب وحشی کمی دشوار است و ممکن است همیشه ارزشش را نداشته باشد. اگر در فاصله ایمنی از اسب‌های وحشی هستید، از دوربین دوچشمی خود برای مشاهده آن‌ها استفاده کنید. به‌این‌ترتیب می‌فهمید که آیا ارزش تلاش برای گرفتن دارند یا نه.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

اگر فکر می‌کنید ارزشش را دارد، با سرعت آهسته، ترجیحاً مخفیانه (برای شروع، آنالوگ سمت چپ را به پایین فشار دهید) به اسب نزدیک شوید. هنگامی‌که به‌اندازه کافی نزدیک شدید، تریگر چپ را فشار دهید تا روی اسب تمرکز کنید و سعی کنید با دکمه Circle یا B اسب را آرام کنید. سپس می‌توانید با همان دکمه آن را لمس کنید و اگر موفق به حل این فرمول شدید، می‌توانید اسب را امتحان کنید. اغلب، برای چند ثانیه اولی که سوار آن هستید، اسب ناراحت است، اما می‌توانید آنالوگ سمت چپ را فشار دهید تا دوباره آرام شود. از اینجا به بعد می‌توانید آن را به‌عنوان اصلی خود انتخاب کنید یا به نزدیک‌ترین اسطبل ببرید تا کمی پول به دست آورید!

 

8. از اسب خود برای ذخیره‌سازی بیشتر استفاده کنید

اسب‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا موجودی خود را افزایش دهید و هر زمان که از اسب پیاده شده و درگیر نبرد یا شکار می‌شوید، ابزار مناسب خود را انتخاب کنید و بقیه را همان‌جا بگذارید. درحالی‌که اسب شما از همه سلاح‌های شما مراقبت می‌کند، شما می‌توانید به شکار بپردازید، همچنین می‌توانید حیوانات شکار شده را در پشت آن قرار دهید.

9. سریع دویدن را کمتر کنید

فشردن مکرر X/A باعث می‌شود اسب شما به بیشترین سرعت برسد، اما اگر بیش‌ازحد از آن استفاده کنید، اسب شما خسته می‌شود. سعی کنید تا آنجا که ممکن است، دویدن سریع را کمتر کنید. در عوض، یک سرعت ثابت و متوسط را انتخاب کنید.

دشت‌های Red Dead Redemption ۲ می‌توانند خطرناک باشند و ناگهان مسیر روبرو تغییر کند. این می‌تواند به این معنی باشد که شما مستقیماً از لبه یک کوه بسیار بلند پرت می‌شوید. در سرعت‌های بیشتر، اسب شما به‌احتمال‌زیاد اشتباه می‌کند و یا می‌میرد و شما نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد. نگه‌داشتن X/A با سرعتی کمتر، تمرکز شما را بر روی مسیر حفظ کرده و شما و اسب کمتر در معرض خطر قرار می‌گیرید.

10. چگونه «Fast Travel» انجام دهیم

یک نکته مهم برای اطمینان از اینکه هرگز مسیر خود را گم نمی‌کنید، ورود به حالت Cinematic Camera Mode است. با فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه Touchpad/Options گزینه‌های آن فعال می‌شود، می‌توانید بدون هیچ‌گونه تهدیدی شروع به حرکت کنید. در این حالت نمای خیره‌کننده‌ای را به دست خواهید آورد.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

هنگامی‌که گزینه‌های سنتی سفر سریع در Red Dead Redemption ۲ به‌آسانی برای شما قابل‌دستیابی نیست، این را به یاد داشته باشید که فقط می‌توانید یک مسیر را از نقشه در اردوگاه خود سریع طی کنید، این گزینه به این معنی است که شما می‌توانید حداقل کمی استراحت کنید و درعین‌حال از شکوه تصاویر لذت ببرید. لذت بردن از بازی مهم‌ترین چیز است!

شما چه ترفند و نکته‌ای درباره اسب‌ها در این بازی می‌دانید؟

1 در مورد “10 نکته برای داشتن بهترین و زیباترین اسب در بازی Red Dead Redemption 2”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH