سامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و آداپتور شارژر عرضه خواهد شد

شایعات از مدت‌ها پیش به تاخیر در عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE شرکت سامسونگ اشاره داشتند. چنین تاخیری از مشکل کمبود تراشه در جهان ناشی می‌شود؛ اما اکنون کارشناسان امیدوارند که گجت مذکور طی چند هفته آینده به‌طور رسمی معرفی شود.

با نزدیک شدن به موعد معرفی گلکسی S21 FE به‌تدریج جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارتفون منتشر می‌شود. امروز نیز دفترچه راهنمای کاربری این محصول در فضای وب منتشر شده است. متاسفانه اطلاعات این دفترچه نشان می‌دهند که گلکسی S21 FE فاقد درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهد بود.

این شایعه مدتی قبل نیز مطرح شده بود؛ اما در ماه جولای، تائیدیه آژانس رگولاتوری چین موسوم به TENAA از وجود درگاه کارت حافظه در این هندست حکایت داشت و چنین ادعایی را رد کرد. با این‌حال اکنون دفترچه راهنمای کاربری اعلام می‌کند که از درگاه کارت حافظه خبری نخواهد بود.

این موضوع اگرچه تا حدی سردرگم کننده به‌نظر می‌رسد؛ اما مدل‌های در نظر گرفته شده برای مناطق مختلف جهان احتمالا با یا بدون درگاه کارت حافظه روانه بازار خواهند شد. بنابراین سامسونگ احتمالا بر اساس نوع نیاز و کیفیت درخواست‌های هر منطقه در رابطه با عرضه یا عدم عرضه مشخصه فوق تصمیم‌گیری خواهد کرد.

یکی دیگر از نکات مورد اشاره در دفترچه راهنمای کاربری این است که گلکسی S21 FE بدون آداپتور شارژر درون جعبه گوشی یا جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد؛ موضوعی که احتمالا چندان مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که تمامی پرچم‌داران جدید غول کره‌ای از رویکرد شرکت اپل دنباله‌روی نموده و بدون مشخصه‌های فوق روانه بازار می‌شوند.

با این‌حال سامسونگ برخلاف اپل کماکان تمامی اسمارت‌فون‌های غیر پرچم‌دار خود را به‌همراه آداپتور شارژر در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. همچنین اکثر این مدل‌ها مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی هستند. به‌نظر می‌رسد که مشتریان در ازای پرداخت مبالغ بیش‌تر امکانات ویژه کمتری را دریافت می‌کنند.

بعلاوه دفترچه راهنمای کاربری سایر مشخصات گلکسی S21 FE را مورد تائید قرار می‌دهد. بر این اساس هندست مذکور از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر، گواهی حفاظتی IP68 در برابر آب‌خوردگی و نفوذ گردوغبار، نمایشگر با نرخ نوسازی بالا و همچنین الگوی طراحی بسیار مشابه با سایر اعضای خانواده گلکسی S21 بهره خواهد برد.

بعلاوه اکنون می‌دانیم که این هندست با حداقل 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز، بنفش و سفید روانه بازار خواهد شد. پشتیبانی از فناوری‌های شارژ بی‌سیم، شارژ معکوس بی‌سیم، دالبی آتموس و پلتفرم‌های Samsung Pay و Wireless DeX سایر امکانات گلکسی S21 FE را تشکیل می‌دهند.

براساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S21 FE بسته به منطقه جغرافیایی عرضه با 2 تراشه اسنپ‌دراگون 888 یا اگزینوس 2100 روانه بازار می‌شود. این هندست در مدل‌هایی با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. انرژی موردنیاز گوشی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین خواهد شد (البته مشروط بر اینکه شما آداپتور شارژ مناسب را به‌صورت مجزا خریداری نمایید).

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و آداپتور شارژر عرضه خواهد شد”

  1. حافظه ی ذخیره سازش بالا هست مشکلی بابت نبودن کارت حافظه ایجاد نمیشه ولی نبودن آداپتور شارژ معضله..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH