شیائومی رسما تایید نمود که گوشی هوشمند 11T پرو از فناوری هایپر‌شارژ 120 وات برخوردار خواهد بود

کمپانی شیائومی جدید‌ترین رویداد جهانی معرفی محصولات خود را در تاریخ 15 سپتامبر سال جاری برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت چینی، محصولات متنوعی را در رویداد فوق معرفی و روانه بازار نماید. در روز جاری ویدئویی تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که گوشی هوشمند شیائومی 11T پرو را به تصویر کشیده است. بنابراین با توجه به شایعات منتشر شده و به احتمال بسیار فراوان، این شرکت در رویداد آینده‌ی خود، از گوشی‌های هوشمند شیائومی 11T و 11T پرو رونمایی خواهد کرد.

اخیرا گزارشی در منابع خبری منتشر شد که این گزارش نیز نشان می‌داد تبلت‌های سری می پد 5 و گوشی‌های هوشمند سری 11T در تاریخ 15 سپتامبر رسما رونمایی خواهند شد.

لازم به ذکر است که تا کنون شرکت شیائومی اخباری رسمی در خصوص تبلت‌های سری می پد 5 منتشر نکرده است. اما ویدئوی تبلیغاتی فوق، به وضوح از رونمایی قریب‌الوقوع گوشی هوشمند 11T پرو حکایت دارد. گفتنی است ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که اسمارت‌فون شیائومی 11T پرو از فناوری شارژ سریع 120 وات موسوم به هایپر‌شارژ بهره خواهد برد.

فناوری هایپر‌شارژ 120 وات در محصولات جدید کمپانی شیائومی

لازم به توضیح است که ویدیوی تبلیغاتی فوق از حساب‌های رسمی شیائومی در شبکه‌های اجتماعی درز کرده و احتمالاً این شرکت پس از مدتی این ویدئو را از حساب کاربری خود حذف نموده است.

مشخصات احتمالی گوشی‌های هوشمند سری 11T

گزارشات و شایعات انتشار یافته حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند شیائومی 11T و 11T پرو از یک صفحه نمایش اولد برخوردار هستند که وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی 120 وات را ارائه خواهد داد.

به احتمال فراوان هر دو دستگاه فوق، به چیپست دایمنسیتی 1200 مجهز خواهند بود. با این حال گزارشات ضد و نقیض دیگری نیز اذعان نموده‌اند که گوشی هوشمند شیائومی 11T پرو، احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد.

انتظار می رود که گوشی هوشمند شیائومی 11T به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز بوده و دوربین اصلی آن نیز یک 64 مگاپیکسلی باشد. از سوی دیگر اسمارت‌فون 11T پرو نیز احتمالا از یک ماژول دوربین سه‌گانه همراه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

تصاویر احتمالی دو گوشی هوشمند جدید شیائومی

طبق شایعات منتشر شده، هر دو گوشی هوشمند جدید کمپانی شیائومی در دو نسخه روانه بازار خواهند شد. احتمالا این دو اسمارت‌فون در یک نسخه همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم + 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و همچنین نسخه‌ای دیگر با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم + 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی روانه بازار خواهند شد.

گفته می‌شود که انرژی گوشی‌های هوشمند شیائومی سری 11T توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین خواهد شد که از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات مخابره شده، هر دو گوشی هوشمند فوق‌الذکر از طراحی یکسانی برخوردار بوده و احتمالاً در سه رنگ آبی آسمانی، خاکستری و سفید عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH