مک‌بوک پرو جدید اپل مجهز به تراشه M1X طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد

رویداد آینده شرکت اپل موسوم به California Streaming فردا 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد. غول کوپرتینویی در جریان برگزاری این مراسم احتمالا از مدل‌های جدید مک‌بوک پرو مجهز به تراشه M1X رونمایی می‌شود. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که دریافت سفارشات برای این محصول احتمالا چند هفته پس از برگزاری مراسم آغاز خواهد شد.

پس از هفته‌ها انتشار گزارشات مختلف پیرامون احتمال بروز تاخیر در فرآیند تولید مک‌بوک‌ پروهای 14 و 16 اینچی شرکت اپل اکنون ظاهرا مشکلات سابق برطرف شده و مدل‌های جدید مک‌بوک پرو احتمالا در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد.

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در شماره روز یکشنبه خبرنامه Power On اعلام کرد که مدل‌های جدید مک‌بوک پرو مجهز به تراشه M1X احتمالا ظرف مدت چند هفته آینده به قفسه فروشگاه‌ها راه خواهند یافت.

اگرچه شرکت اپل به منظور رونمایی از این مدل‌های به‌روزرسانی شده احتمالا رویداد ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد؛ اما مارک گورمن به معرفی این محصولات حین رویداد آینده کمپانی صریحا اشاره نکرده است. در واقع بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو احتمالا در فصل پاییز عرضه خواهند شد.

مارک گورمن در توصیف مشخصات مک‌بوک‌های جدید از عبارات “تراشه‌های پیشرفته M1″، “شارژ مغناطیسی MagSafe” و “عدم به‌کارگیری تاچ‌بار” استفاده کرده است. بر اساس شایعات پیشین این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگرهایی با نور پس‌زمینه مینی LED استفاده خواهند کرد. این مشخصه امکان دستیابی به سطوح بالای کنتراست و بازتولید بهتر رنگ‌ها را فراهم می‌کند.

گذشته از مدل‌های جدید مک‌بوک پرو انتظار می‌رود که شرکت اپل در پاییز امسال مجموعه‌ای از محصولات جدید خود شامل سری آی‌فون 13، اپل واچ سری 7، ایرپادز نسل 3 و آی‌پدهای به‌روزرسانی شده را به بازار عرضه نماید.

3 در مورد “مک‌بوک پرو جدید اپل مجهز به تراشه M1X طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد”

  1. بهاره پیروزفر

    همیشه منتظر مک بوک با تراشه اپل بودمبودن
    البته فک کنم هماهنگی با این تراشه زمان ببره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH