معرفی کامل و ویدئویی گروه‌های زیرمجموعه دیجی‌کالا

فروشگاه دیجی‌کالا با تنوع بیش از 4.5 میلیون کالا و مشارکت بیش از 150 هزار کسب و کار، سهم قابل توجهی از تجارت الکترونیک در کشور دارد و یکی از اصلی‌ترین بازیگران این حوزه به شمار می‌رود. به طور ماهیانه بیش از 30 میلیون بازدید از وبسایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا صورت می‌گیرد و این فروشگاه خدمات خود را به تمامی شهرهای کشور و حتی روستا‌های کوچک ارائه می‌دهد.

اما دیجی‌کالا تنها یک فروشگاه آنلاین نیست؛ گروه دیجی‌کالا 13 زیرمجموعه در 6 گروه دارد که هرکدام از آن‌ها در حوزه‌‌های مختلفی مانند تجارت الکترونیک، فین‌تک، لجستیک، محتوا و… فعالیت می‌کنند.

از اصلی‌ترین سرویس‌های گروه بزرگ دیجی‌کالا می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، فروشگاه کتاب صوتی و الکترونیکی فیدیبو، فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی‌استایل، سوپر مارکت آنلاین Fresh، زیرساخت خدمات پرداخت الکترونیک و مالی دیجی‌پی و مرکز نوآوری دیجی‌نکست اشاره کرد.

اما هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه دیجی‌کالا برای انجام اهدافی خاص تاسیس شده‌اند و خط مشی تعیین شده خود را دنبال می‌کنند. بسیاری از کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با شرکت‌های زیر مجموعه گروه دیجی‌کالا و خدمات متنوع این گروه آشنایی ندارند، به همین جهت ما در آی‌تی‌رسان طی ویدئویی به معرفی کامل تمامی زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالا پرداختیم و خدمات هرکدام را به طور مختصر شرح داده‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH