گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT تاییدیه 3C را دریافت نمود

گفته می‌شود که در ماه‌های گذشته، کمپانی چینی وان‌پلاس در حال کار بر روی تلفن هوشمندی با نام وان‌پلاس 9RT بوده است. شایعات حاکی از آن است که این اسمارت‌فون، نسخه‌ای پیشرفته از گوشی هوشمند وان‌پلاس 9R است که در اوایل سال جاری روانه بازار شد.

انتظار می‌رود که محصول جدید این کمپانی، از ماه اکتبر سال جاری میلادی روانه بازار کشور‌های هندوستان و چین گردد. ماه گذشته، نسخه‌ی هندی وان‌پلاس 9RT با شماره‌ی مدل MT2111 در پایگاه اطلاعاتی سازمان استاندارد هند (BIS) رویت شد. در روز جاری نیز گوشی هوشمند جدیدی از کمپانی وان‌پلاس با شماره‌ی مدل مشابه، موفق به اخذ گواهینامه 3C در کشور چین شده است.

گفتنی است که شواهد و مشخصات موجود در گواهینامه 3C گوشی هوشمند وان‌پلاس MT2110 نشان می‌دهد که این دستگاه از قابلیت اتصال 5G بهره برده و به احتمال فراوان همراه با یک عدد شارژر سریع 65 واتی عرضه می‌شود. شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود نیز نشان می‌داد که اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT همانند وان‌پلاس 9R، از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT

شایعات حاکی از آن است که اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع Fluid AMOLED با نرخ نو‌سازی 120 هرتز برخوردار بوده و حسگر اثر انگشت این دستگاه نیز در نمایشگر آن به صورت یک‌پارچه تعبیه شده است.

این تلفن هوشمند از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و احتمالا از یک ماژول دوربین چهار‌گانه بهره خواهد برد که دوربین اصلی آن یک لنز 50 مگاپیکسلی (Sony IMX766) خواهد بود. گفته می‌شود که انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

انتظار می‌رود که وان‌پلاس 9RT، نخستین گوشی هوشمند ساخت این شرکت چینی با سیستم عامل اندروید 12 باشد که در بستر رابط کاربری OxygenOS اجرا خواهد شد. قلب تپنده‌ی گوشی هوشمند مذکور نیز تراشه‌ی اسنپدراگون 870 خواهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده، اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT حداکثر 12 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارد که کمپانی وان‌پلاس به احتمال فراوان در تاریخ 15 اکتبر سال جاری، از گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت خرید این اسمارت‌فون در دسترس نیست. انتظار می‌رود که کمپانی وان‌پلاس در ماه اکتبر سال جاری، در کنار رونمایی از وان‌پلاس 9RT، ایربادز جدید خود موسوم به Buds Z2 TWS را نیز معرفی و روانه بازار نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH