ساده‌ترین روش‌های قرعه کشی در میان کامنت‌های اینستاگرام

قرعه کشی در میان کامنت‌های اینستاگرام یکی از روش‌های جذب فالوور و یا قدردانی از افرادی است که شما را دنبال می‌کنند. این حرکت در میان حساب‌های بیزینسی و یا اینفلوئنسرها بسیار محبوب است.

حتما تا کنون دیده‌اید که حساب اینستاگرام برخی از برندها و شرکت‌ها در میان کامنت‌های یک پست قرعه کشی کرده و جایزه‌ای را به دنبال کنندگان خود اهدا می‌کنند.

اما این قرعه کشی چگونه انجام می‌شود؟ برای قرعه‌کشی در میان کامنت‌های اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد. چندین سایت و اپلیکیشن برای این منظور ساخته شده‌اند که با کمک آن‌ها می‌توانیم بین کامنت‌های یک پست در اینستاگرام قرعه کشی کرده و یک یا چند کاربر را به عنوان برنده تعیین کنیم.

در ادامه شما را با ساده‌ترین و بهترین روش‌های قرعه‌کشی در میان کامنت‌های اینستاگرام آشنا خواهیم کرد:

سایت App Stores

این سایت یک ابزار ساده، جامع، کاربردی و بی‌دردسر برای ایجاد قرعه کشی میان کامنت‌های یک پست در اینستاگرام است. برای استفاده از این سایت تنها لازم است تا آن را باز کرده و آدرس لینک پست اینستاگرامی موردنظر را در آن کپی کنید. برای اینکار بر روی سه نقطه بالای پست اینستاگرام ضربه زده و در میان لیست باز شده Copy Link را بزنید.

قرعه کشی اینستاگرام

زمانی که لینک کپی شد، گزینه Start را بزنید تا تمامی کامنت‌های پست اینستاگرامی شناسایی شود. حال لازم است تعداد برندگان، وضعیت هشتگ، منشن و بقیه موارد را طبق نظر خود تنظیم کنید تا قرعه کشی اینستاگرام با فیلتر‌های مورد تایید شما انجام شود.

سایت Commentpicker

روش کار سایت کامنت‌پیکر کمی متفاوت است. برای استفاده از این سایت ابتدا باید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید، سپس از طریق خود سایت به فیسبوک متصل شده و حساب اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

قرعه کشی اینستاگرام

حال پست اینستاگرام مورد نظرخود برای قرعه کشی را مشخص کرده و با تعیین فیلترهای مختلف، تعداد برندگان و شرایط مد نظر خود را در میان گزینه‌های جدول انتخاب کنید و دکمه استارت را در پایین سایت بزنید.

اپلیکیشن Lukky

کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. ابتدا باید آن را نصب کنید، این برنامه تنها 40 مگابایت حجم دارد. پس از نصب برنامه باید با وارد کردن یوزرنیم و پسورد اینستاگرام خود به آن وارد شوید. حال پروفایل اینستاگرام خود را می‌بینید و باید پستی را که می‌خواهید در میان کامنت‌های آن قرعه کشی کنید، انتخاب نمایید.

قرعه کشی اینستاگرام

سپس تعیین فیلترها باقی می‌ماند، تعداد برندگان، وضعیت هشتگ، منشن، لایک یا هر مورد دیگری را که در قوانین قرعه کشی تعیین کرده‌اید، تنظیم کنید تا برنامه تعداد برندگان مشخص شده را به شما بدهد.

1 در مورد “ساده‌ترین روش‌های قرعه کشی در میان کامنت‌های اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH