Cold War

نکاتی برای برنده شدن در بخش چند نفره بازی Call of Duty Black Ops: Cold War

مهارت کسب کردن در حالت چندنفره Call of Duty Black Ops: Cold War کمی سخت است، اما این راهنما می‌تواند شما را برای این حالت آماده کرده و در صورت بازی در حالت چندنفره، مزیتی را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین موارد زیر را مطالعه کنید تا نکات و ترفندهای اساسی را بیاموزید که به شما در تسلط بر میدان جنگ و ارتقای سطح KDA کمک می‌کند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

نقشه‌ها را بیاموزید

یکی از مهمترین جنبه‌های عملکرد خوب در بازی‌های چند نفره مانند Call of Duty این است که میدان‌های نبرد را یاد بگیرید، چرا که در تمام نقاط آن شما با دشمنان خود درگیر می‌شوید. در Cold War نیز همین امر صادق است: مطمئن شوید که نقشه‌ها را کاملا یاد گرفته‌اید. هر نقشه دارای مسیرهای مشترک خاص خود، نقاط کمپینگ، گوشه‌های کور و نقاطی با دید باز است.

اگر بتوانید از هر کدام از این موارد بیشترین استفاده را کنید و بدانید کدام‌یک توسط دشمن استفاده می‌شود، می‌توانید، با پیش بینی مسیرهایی که می‌دانید شخصی از آن راه عبور نمی‌کند، توانایی خود را در هر مسابقه بالا ببرید.

Call of Duty Black Ops: Cold War

گوشه‌هایی را که فکر می‌کنید شخصی قرار است آنجا باشد را بررسی کنید. با استفاده بیشتر از نقشه‌ها، برخی از این مکان‌ها و موقعیت‌های برتر را پیدا می‌کنید و بنابراین دانستن جایی که باید مخفی شوید، شما را بیشتر از دویدن کورکورانه دور نگه می‌دارد. تنظیم کردن دید خود در آن گوشه‌های رایج و نگه داشتن انگشت خود روی ماشه می‌تواند منجر به کشتن آسان دشمنان و زنده ماندن بیشتر شما شود.

اسلحه‌های خود را ارتقا دهید

همان‌طور که از سلاح‌های خود در Cold War استفاده می‌کنید، سطح آن‌ها بالاتر می‌رود و اسکین‌های فانتزی و شخصی‌سازی‌های جدیدی به‌دست می‌آورید. هر اسلحه‌ به روش‌های خاصی به شما برتری می‌بخشد و این یک نکته کلیدی است که وسایل خود را بر اساس سبک بازی خود تنظیم کنید.

Call of Duty Black Ops: Cold War
همیشه مطمئن شوید که کیت موردنظر خود را تهیه‌ کرده‌اید و زمان خود را با دقت مدیریت کنید. شما نباید اسلحه‌ای را که متناسب با سبک بازی شما نیست به‌طور دائم استفاده کنید به این امید که بعداً در آن‌ها مهارت کسب کنید. در عوض، روی مواردی که قبلاً با آن‌ها کارکرده‌اید، تمرکز کنید و مهارت خود را بهتر کنید. اگر دوست دارید مهارتی روی یک تفنگ خاص داشته باشید، می‌توانید زمانی که می‌خواهید تمرین کنید از آن استفاده کنید. زمانی که برایتان مهم نیست کسی به شما تازه‌کار یا هر چیز دیگری بگوید، از آن اسلحه استفاده کنید تا مهارت لازم را در آن پیدا کنید و بعدازآن می‌توانید در مبارزات جدی هم از آن بهره ببرید.

پشت سرخود را بررسی کنید

سه چیز در زندگی قطعی است. مرگ، مالیات و کسی که پشت سر شما در یک مسابقه CoD می‌دود. اطمینان حاصل کنید که از چیزهایی مانند مین‌ها، هواپیماهای جاسوسی و میکروفون‌های میدانی استفاده می‌کنید تا همیشه پشت خود را زیر نظر داشته باشید. به‌خصوص اگر از یک نقطه برتر ثابت مانند یک پنجره استفاده می‌کنید. اگر در حال پیشروی به سمت یک موقعیت یا دشمن هستید، اطمینان حاصل کنید که یک لحظه برای حفظ موقعیت خود و مشاهده مسیری که به‌تازگی از آن عبور کرده‌اید، صرف می‌کنید. دشمن همه‌جا در CoD وجود دارد!

Call of Duty Black Ops: Cold War
شگفت‌زده خواهید شد که می‌توانید فردی را که سعی می‌کند از جناح مجاور حرکت کند را بکشید. همیشه مراقب خود باشید اما به یاد داشته باشید که حتی به این عامل هم نمی‌توان اتکا کرد، زیرا Ghost Perk می‌تواند از ظاهر شدن افراد جلوگیری کند. البته بازهم می‌توانید در بسیاری از موارد دشمنانی که می‌خواهند سریع از پشت شما رد شوند یا حمله کنند را بکشید.

از صدا استفاده کنید

گوش‌های خود را باز نگه‌ دارید زیرا صدا می‌تواند اطلاعات زیادی به شما بدهد یا به شما هشدار دهد که دشمنان کجا خواهند بود. وقتی بازیکنان می‌دوند، صدای بلندی تولید می‌کنند که می‌تواند برای ردیابی حرکت آن‌ها استفاده شود. شلیک‌های دشمن حتی اگر در مکان دوری اتفاق بیفتد قابل‌شنیدن است. تجهیزاتی مانند میکروفن‌های میدانی و RC-XD برای شناسایی. بازی با یک هدفون مناسب به شما کمک می‌کند تا مکان صوت‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را از یکدیگر متمایز کنید.

Call of Duty Black Ops: Cold War
گرفتن قطعاتی از تجهیزات پشتیبانی باید توانایی حریف را در شناسایی شما محدود کند و پوشش دادن یا آماده شدن برای از بین بردن یک ماشین RC انفجاری می‌تواند شما و هم‌تیمی‌های شما را از مرگ اجتناب‌ناپذیر نجات دهد. اگر با دقت گوش دهید، حتی می‌توانید تعداد دشمنان را که به موقعیت شما نزدیک می‌شوند، پیش‌بینی کنید و همچنین افرادی را که پشت سر شما حرکت می‌کنند، بکشید. هر زمان که این صداها را می‌شنوید، باید مطمئن شوید که می‌دانید یک دوست است یا دشمن، برای جلوگیری از اشتباه گرفتن دوستان سعی کنید هرچند دقیقه یک بار مکان آن‌ها را چک کنید. اگر به سرنخ‌های صوتی توجه کنید، می‌توانید به‌سادگی با آگاهی که از دشمنان به‌دست می‌آورید تعداد افرادی را که می‌کشید بالاتر ببرید. این یک ترفند ساده است، اما ترفندی است که به‌سرعت و به‌آسانی شما را از همه‌چیز جلوتر می‌اندازد.

هدف‌دار بازی کنید

اگر می‌خواهید ببرید یا کشته‌های بیشتری کسب کنید، باید هدف‌دار بازی کنید. معمولاً نقاطی وجود دارد که بازیکنان در آنجا به یکدیگر برخورد می‌کنند، بنابراین حرکت به سمت این نقاط باعث می‌شود که خیلی زود کشته شوید. شما می‌توانید از لبه‌های درگیری و از راه دور همراه با هم‌تیمی خود دشمنانی را که در حال درگیری با یکدیگر در این مناطق هستند، بکشید.

Call of Duty Black Ops: Cold War
اطمینان حاصل کنید که خود و هم‌تیمی‌تان می‌توانید در صورت شناسایی شدن توسط دشمنان سریع مکان خود را تغییر دهید یا به‌اصطلاح Change Position انجام داده و سریع مکان خود را تغییر دهید تا دشمنان نتوانند مکان دقیق شما را پیدا کنند، در غیر این صورت دشمن همچنان می‌تواند پیروز شود. در حالت‌هایی مانند Kill Confitted، مکان هدف مشخصی وجود ندارد، اما اگر توجه داشته باشید که Dog Tags، بیشتر در کجا ظاهر می‌شوند، می‌توانید نقطه داغ مبارزه فعلی را مشخص کنید. حرکت در اطراف این منطقه یا شلیک از راه دور به آن می‌تواند منجر به کشتن دشمنان شود. همچنین مهم است بدانید که تکمیل اهداف بر تعداد امتیازات فعلی شما می‌افزاید.

استفاده از تجهیزات متنوع

استفاده از تجهیزات، وسایل تاکتیکی و اقلام کشنده می‌تواند برای مواردی فراتر از آسیب و ایمن‌سازی حملات مفید باشد. گاهی اوقات می‌خواهید به یک مکان مهم حمله کنید پیش از آنکه کسی از آنجا شما را مورد هدف قرار دهد؛ یا به دشمنان آسیب برسانید و باعث فرار دشمنان شوید. این می‌تواند برای تغییر موقعیت یا آسیب رساندن مورد استفاده قرار گیرد و قبل از اینکه حریف فرصت بازیابی به‌دست آورد او را غافل‌گیر کرده و نابود کنید. البته، تجهیزاتی مانند نارنجک‌ها می‌تواند این شانس را به شما بدهد که حریف زخمی خود را حتی بدون درگیری از بین ببرید.

Call of Duty Black Ops: Cold War

با رعایت این نکات، شما باید خود را در جریان رقابت قرار داده و گام‌های شایسته‌ای را در جهت رسیدن به امتیازاتی که می‌خواهید، بردارید. تکرار و آزمایش‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا سبک و تجهیزات خود را برای بهترین عملکرد خود بیابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH