خدمات آزمایش آنلاین

همانطور که از نام آزمایش آنلاین مشخص است، برای ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین به شما فراهم شده است. به بیان ساده‌تر، دیگر لازم نیست برای انجام آزمایشات، برخی از معاینات و به طور کلی هرگونه خدمات پزشکی از محل کار، سازمان، منزل و … خود خارج شوید. تنها کافیست از طریق سایت و یا تماس تلفن با ما ارتباط برقرار کنید، خدمات مورد نظر خود را اعلام کرده و سپس آن را در محل درخواستی خود دریافت کنید. جالب است بدانید، آزمایش آنلاین یک پلتفرم و راه ارتباطی با شماست و تمامی آزمایشات در آزمایشگاه‌های معتبر توسط تکنسین‌های باتجربه و حرفه‌ای انجام شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

خدمات آزمایش آنلاین

از جمله خدماتی را که می‌توان به راحتی از طریق آزمایش آنلاین دریافت کرد، عبارت‌اند از:

  • آزمایشات در منزل
  • تست کرونا در منزل
  • خدمات پرستاری در منزل
  • ویزیت پزشک در منزل
  • تزریق واکسن HPV در منزل
  • تزریقات در منزل

سایر خدمات آزمایش آنلاین شامل سنجش سلامت مانند: نوار قلبی، شنوایی سنج، بینایی سنج، رادیولوژی، تست اعتیاد و سونوگرافی است. فیزیوتراپی، لیزر درمانی در محل، پرستاری از کودک و بیمار نیز از دیگر خدمات آزمایش آنلاین تلقی می‌شوند.

انجام آزمایشات در منزل با آزمایش آنلاین:

مهم است که به طور مرتب آزمایش اولیه خون و ادرار را انجام دهید تا مطمئن شوید که در صورت وجود مشکل )قبل از تبدیل شدن آن به یک مشکل اساسی) آمادگی لازم برای تصمیم گیری و درمان زودهنگام را دارید آزمایش آزمایشگاهی در منزل شامل تعدادی خدمات مانند بررسی صحیح مشخصات قلب، بررسی دیابت و غیره است. انجام آزمایشات در منزل با آزمایش آنلاین، کار را برای بیمار بسیار آسان می‌کند .

مزیت اصلی انجام آزمایشات در منزل این است که بیمار دیگر نیازی به صبر کردن در صف انتظار و نوبت خود در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها ندارد و می‌تواند به راحتی در خانه خود حتی برای انجام یک آزمایش واحد باقی بماند. تنها زمان انتظار در این صورت مربوط به منتظر ماندن برای رسیدن سلامتیاز آزمایش آنلاین به منزل است. علاوه بر این، از نظر بررسی تقویم و رزرو نوبت‌ها نیز بدون دردسر است و تنها کافیست تاریخ و محل موردنظر را با خودتان بررسی کرده و به پشتیبان آزمایش آنلاین به منظور رزرو نوبت اطلاع دهید. انجام آزمایشات در خانه به شما این امکان را می‌دهد که آزمایش مورد نظر را با توجه به انعطاف پذیری خود برنامه ریزی کنید. فرد دیگر نیازی به انتظار در صف برای جمع آوری گزارشات خود ندارد. جدا از دیدگاه راحتی، بیمار اطمینان بیشتری نسبت به بهداشت دارد.

آنها دیگر نیازی به نگرانی یا ترس از نظافت کلینیک ندارند. در بسیاری از مواقع این امر به جلوگیری از انتشار و ابتلا به بسیاری از بیماری‌های همه گیر یا ویروسی نیز کمک می‌کند. این فرآیند نسبتاً مقرون به صرفه تر است. کارشناس نسبتاً عجله‌ای ندارد و این باعث می‌شود بتواند به همه سوالات و نگرانی‌های بیمار پاسخ دهد و همچنین سوالات یا نگرانی‌های آنها را عمیق تر درک کند.

پیشرفت تکنولوژیکی، تقریباً تمامی آزمایش‌های اصلی را می‌توان در خانه انجام داد که باعث صرفه جویی در وقت می‌شود. بعلاوه، کل فرایند را آسان می‌کند و مطمئن می‌شوید که فرد معاینات منظم را انجام می‌دهد و همچنین در زمان کمتری برای هر نوع شرایط اضطراری در دسترس قرار می‌گیرد.

ما در آزمایش آنلاین قول می‌دهیم که تمام نیازهای شما را برآورده کنیم و مطمئن می‌شویم که از تمام مزایای ذکر شده در بالا برخوردار شوید. شما می‌توانید مراحل ساده را دنبال کنید و خدمات ما در هر زمان و درب منزل شما در دسترس شما قرار می‌گیرد.

خدمات پرستاری در منزل:

  • افراد مسن ممکن است اعتراف نکنند که در حال مبارزه با ناهنجاری‌های مختلف با بدن خون هستند زیرا نمی‌خواهند استقلال خود را از دست بدهند. یکی از مزایای اصلی مراقبت‌های بهداشتی در خانه و استفاده از خدمات پرستاری در منزل این است که به افراد مسن کمک می‌کند تا کارهای روزمره خود مانند پیاده روی، حمام، لباس پوشیدن و تهیه غذا، مصرف دارو در زمان دقیق و… را ادامه دهند. به این ترتیب، آنها می‌توانند تا آنجا که ممکن است به طور مستقل در خانه خود زندگی کنند.
  • تحقیقات نشان می‌دهد که افراد مسن سریعتر و با عوارض کمتری در خانه بهبود می‌یابند تا در بیمارستان. با خدمات پرستاری در منزا آزمایش آنلاین، بیماران می‌توانند در مدیریت داروهای خود کمک بگیرند. این از تداخلات دارویی مضر جلوگیری می‌کند و همچنین می‌تواند به شما در جلوگیری از مراجعه به بیمارستان کمک کند. یک کاردرمانگر می‌تواند به ایجاد یک محیط امن برای کاهش خطر زمین خوردن کمک کند. بودن در خانه به افراد مسن اجازه می‌دهد تا در محیط‌های آشنا به روال خود پایبند بوده و احساس عادی بودن را در زندگی خود حفظ کنند.
  • مزایای استفاده از خدمات پرستاری آزمایش آنلاین به مراقبین و سایر افراد خانواده نیز می‌رسد. دستیاران خدمات پرستاری می‌توانند در استحمام، لباس پوشیدن و سایر کارهای روزانه کمک کنند. این کار تا حدودی بار را بر دوش مراقبین خانواده می‌اندازد.

تزریق واکسن HPV در منزل با آزمایش آنلاین:

واکسیناسیون HPV برای همه نوجوانان (از جمله دختران و پسران) در سن 11 تا 12 سالگی توصیه می‌شود. همه نوجوانان به واکسیناسیون HPV احتیاج دارند، زیرا از عفونت‌های HPV محافظت می‌کنند. در صورت عدم استفاده از واکسن و چکاب‌های ماهانه می‌توانند بعدا در زندگی باعث سرطان شوند. نوجوانان و جوانان تا 26 سالگی که سری واکسن HPV را شروع یا تمام نکرده‌اند نیز نیاز به واکسیناسیون HPV دارند.

CDC توصیه می‌کند که کودکان 11 تا 12 ساله دو دوز واکسن HPV را با فاصله 6 تا 12 ماه دریافت کنند. اولین دوز معمولاً در سن 11 تا 12 سالگی توصیه می‌شود. در صورت شروع واکسیناسیون در سن 9 و 14 سالگی، تنها دو دوز توصیه می‌شود.

نوجوانان و جوانان که واکسیناسیون را دیرتر شروع می‌کنند، در سنین 15 تا 26 سالگی، به سه دوز واکسن  hpv نیاز دارند. نوجوانان 9 تا 14 ساله که قبلاً دو دوز واکسن HPV را با فاصله کمتر از 5 ماه دریافت کرده‌اند، به دوز سوم نیاز دارند.

سه دوز برای افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف 9 تا 26 سال توصیه می‌شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH