نگاهی به اکوسیستم‌های جذاب توکن آریوا

آریوا رمز ارزی است که از بدو ورود به بازار، به خوبی مورد توجه فعالان کریپتو کارنسی قرار گرفت. جذابیت آریوا آن بود که تیم توسعه دهنده این توکن قصد داشت با ورود به صنعت گردشگری، باعث تسهیل رفت و آمد و همچنین سهولت پرداخت‌های بین المللی شود.

شرکت ARIVA با ایجاد توکنی به نام خود سعی دارد تا با راه اندازی شبکه‌ای B2C در حوزه گردشگری، افراد و توریست‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده و ضمن اینکه تجربیات آن‌ها را در اختیار دیگران قرار دهد، بتواند با این توکن نحوه هزینه و راه و روش انتقال پول را هم بهبود ببخشد.

نگاهی به اکوسیستم متفاوت ARIVA

این شرکت معتقد است که فعالیت در شبکه ARV یک بازی برد-برد برای افرادی که وارد این شبکه می‌شوند، خواهد بود.

ARV دارای 3 اکوسیستم متفاوت و خاص است که طراحی و توسعه آن‌ها هنوز ادامه داشته و نسخه‌های اولیه و آزمایشی، برابر نقشه راه ترسیم شده، در زمانبندی‌های مشخص، لانچ و وارد بازارخواهند شد.

Ariva.world

اولین پلتفرم جهانی سفر و گردشگری است که با رمزارزهای معروف و مشخص شده در جهان یکپارچه شده است.

Ariva.club

یک پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی جدید برای همه کاربران است که می‌توانند در آن با به اشتراک گذاری تجربیات خود در مورد صنابع گردشگری مرتبط هم به دیگران کمک کرده و هم جوایز ارزشمندی به صورت ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

Ariva.finance

سومین اکوسیستم خاص مجموعه آریوا، نسل جدید درگاه‌های پرداخت مبتنی بر فناوری بلاکچین است که در نوع خود بسیار خاص و جدید خواهد بود.

این پلتفرم‌ها یا اکوسیستم‌های خاص آریوا، به کاربران اجازه می‌دهد تا در طول سفر و یا حتی پس از رسیدن به مقصد نهایی خود، از ارزهای دیجیتال به راحتی استفاده کنند. شما می‌توانید با ARV به راحتی برای تعطیلات خود، برنامه ریزی، مقاصد مختلف را رزرو کرده و پس از سفر نیز تجربیات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید و البته در کسب درآمد و دریافت توکن‌های ARV نیز مشارکت کنید.

آریوا معتقد است که ارزهای دیجیتال هم اکنون به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. مهمترین عامل این اتفاق ایجاد یک شرایط ایمن، سرعت بالا و البته کارمزدهای پایین در تراکنش رمز ارزها هستند.

به طور مثال در اکوسیستم Ariva.world قرار است تا با بهره‌گیری از درگاه‌های پرداخت بسیار ساده در وب‌سایت‌ها و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه در عرض تنها چند دقیقه یک پورتال جهانی گردشگری به صورت B2B-B2C ایجاد شده و در آن از سکه‌های ARIVA استفاده شود.

با آریوا می‌توانید به راحتی تراکنش‌ها را انجام داده و سکه‌ها و توکن‌های مورد نظر خود را به صورت امن به ARV تبدیل کنید.

ماموریت اصلی آریوا این است که با ایجاد یک شبکه سفر و گردشگری بزرگ و ایمن، شرایطی را ایجاد کند که اعضای این پلتفرم بزرگ با ارایه دهندگان خدمات گردشگری در سراسر جهان به راحتی ارتباط گرفته و همچنین تجربیات و نظرات سایر مسافرین را به بهترین نحو دریافت کنند. این شرایط با رزرو خدمات گردشگری با بهره‌گیری از رمز ارزها و همچنین با کسب درآمد از طریق به اشتراک گذشتن تجربیات خود در طول سفر بسیار جذاب‌تر نیز خواهد شد.

با نگاهی به برنامه های‌جالب و متنوع توکن آریوا، متوجه می‌شویم که این شرکت برنامه‌های امیدوارکننده‌ای در دنیای کریپتو و خصوصا حوزه گردشگری دارد. این توکن تازه وارد، به درستی یکی از با برنامه‌ترین توکن‌های حال حاضر دنیای کریپتو و پلتفرم BSC است.

از کجا آریوا بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری آریوا کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید آریوا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH