پیش‌بینی رشد قیمت توکن آیوتا طی سال‌های آینده!

شاید تا چند سال پیش اگر در جمعی در مورد اتصال یخچال خود به اینترنت سخنی می‌گفتید یا مثلا اعلام می‌کردید که کولر گازی شما از طریق اپلیکیشن و اینترنت از از راه دور روشن می‌شود؛ کسی حرف شما را باور نکرده و حتی سخنان‌تان را مسخره نیز می‌کردند اما IOT یا اینترنت اشیا، طی سال‌های اخیر به شدت رشد کرده و به راحتی توانسته است درمیان مردم کشورهای پیشرفته و صنعتی جا پای خود را باز کند.

به طور مثال امروزه بیش از نیمی از تولیدات جدید شرکت‌های معروف در زمینه محصولات و لوازم خانگی، به اینترنت متصل شده و به راحتی قابل کنترل هستند.

اما IOTA قرار است چه کار کند؟

با رشد اینترنت اشیا و در کنار آن بازار رمز ارزها، شبکه ارزش دیجیتال آیوتا برای رشد اینترنت اشیا با بهره گیری از فضای ارزهای دیجیتال در سال 2015 رسما معرفی و به بازار عرضه شد.

آیوتا در نظر دارد تا با بهره گیری از این فضا و اتصال لوازم مورد نیاز بشر به اینترنت، کمک کند تا افراد زندگی راحت‌تری داشته باشند. مثلا یخچالی که مواد داخل آن تمام شده است؛ اتوماتیک به سایت مشخصی متصل شده و نیازهای از پیش تعیین شده شما را سفارش دهد. آیوتا می‌خواهد این هزینه را با توکن خود پرداخت کرده و پول فیات را نیز از این چرخه خارج کند.

تعداد واحدهای آیوتا نزدیک به 2 تریلیارد است! بنابر این برای شمارش واحدهای آیوتا؛ هر یک میلیون از آن را یک مگا آیوتا یا MIOTA می‌نامند.

شرایط و رتبه آیوتا

وب‌سایت معتبر کوین مارکت کپ، توکن‌ها و کوین‌های عرضه شده به بازار را بر اساس میزان گردش مالی آن‌ها را طبقه بندی می‌کند.

آیوتا بر اساس استقبالی که از آن شده است، در این وب‌سایت معتبر با ارزش بازار تقریبا 3.5 میلیارد دلار در رتبه 49 قرار داشته و تقریبا 0.12 درصدی از این بازار بزرگ را در اختیار دارد.

حجم معاملات روزانه توکن آیوتا نزدیک 100 میلون دلار است که عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

پیش بینی قیمتی

بر اساس شرایط و بنیاد توکن آیوتا، رسیدن قیمت MIOTA به 2 دلار تا پایان سال 2021 میلادی به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

در سایت‌های پیشبینی قیمت، عنوان شده است که آیوتا احتمالا در میانه سال 2022 میلادی به قیمت 2.36 دلاری نیز خواهد رسید.

سایر قیمتهایی که در سال‌های بعد برای آیوتا عنوان شده است، به شرح ذیل خواهد بود:

اواسط سال 2023 میلادی: قیمت حدود 3.33 دلار، اواخر سال 2023 میلادی: 3.93 دلار

اواسط سال 2026 میلادی: قیمت حدود 6.22 دلار، اواخر سال 2026 میلادی،  6.73 دلار

اواسط سال 2029 میلادی: قیمت حدود 9.21 دلار، اواخر سال 2029 میلادی، 8.33 دلار

از کجا آیوتا بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش آیوتا می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید رمز ارز آیوتا تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون آیوتا به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها آیوتا را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی آیوتا نیز در آنجا بشوید. پس اگر به MIOTA علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

البته خوب است بدانیم که در ارزیف توکن‌های جذاب دیگری نظیر سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، فگ، مینی فوتبال و … به راحتی قابل خرید و فروش است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

1 در مورد “پیش‌بینی رشد قیمت توکن آیوتا طی سال‌های آینده!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH