معرفی 8 تا از بهترین سریال‌‌های کمدی که باید ببینید

بعد از یک روز کاری سخت و طاقت‌فرسا، دیدن یک سریال کمدی خوب از معدود کارهایی است که می‌تواند نشاط را به شما بازگرداند. در این مقاله از آی‌تی‌رسان به معرفی بهترین سریال‌های کمدی می‌پردازیم.

The Office، یکی از بهترین سریال‌های کمدی

دور از انتظار نیست که بخواهیم لیست بهترین سریال‌های کمدی را با آفیس شروع کنیم. این سریال جذاب طی سال‌های 2005 تا 2013 تولید و پخش شد که روایتگر ماجراهای‌ست که در یک دفتر اداری اتفاق می‌افتند.بهترین سریال‌های کمدی اگر قصد تماشای این سریال‌ کمدی را دارید لطفا کمی صبور باشید و از روی دو فصل اول آن را قضاوت نکنید. چرا که از فصل سوم، متوجه می‌شوید این سریال ارزش زمانی که صرف کرده‌اید را داشته است.

Brooklyn Nine-Nine

این اثر یکی از بهترین سریال‌های کمدی است که ماجراهای روزمره‌ی چند کارآگاه در ایستگاه پلیس را روایت می‌کند.

این سریال جذاب، ماجراهای جنایی و پرونده‌های مجرمانه را با دید طنز دنبال می‌کند که باعث تفاوت میان این سریال با دیگر آثار این ژانر است. بروکلین ناین ناین اولین بار در سال 2013 پخش شد و تا این لحظه همچنان در حال ساخت است.

Malcolm in the Middle

مالکوم فرزند وسط از یک خانواده‌ی شلوغ و پرماجرا است. او و سه برادر دیگرش در هر قسمت از این سریال مشکلات جدیدی را به وجود می‌آورند که ظاهرا والدین نه چندان نرمال آنها قادر به رفع آن نیستند.بهترین سریال‌های کمدی این سریال بین سال‌های 2000 تا 2006 پخش شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.

Modern Family، از بهترین سریال‌های کمدی

خانواده مدرن که از بهترین سریال‌های کمدی است، توانسته کوهی از جوایز امی را از آن خود کند که قطعا لایق آن هم بوده. این سریال بین سال‌های 2009 تا 2020 تولید و پخش شد. Modern Family ماجراهای یک خانواده‌ معمولی در جهان مدرن و امروزی را روایت می‌کند. آنها با وجود تفاوت‌های بسیار در بین اعضای خانواده، همچنان با شادی در کنار هم زندگی می‌کنند و لحظات مفرحی را برای بیننده می‌سازند.

Friends

احتمالا هر گاه مطلبی در مورد بهترین سریال‌های کمدی ببینید، ناخودآگاه به دنبال سریال Friends در بین اسامی می‌گردید. این سریال بین سال‌های 1994 تا 2004 پخش شد ولی تا کنون هر روزه به شمار مخاطبان آن افزوده می‌شود.بهترین سریال‌های کمدی سریال‌ کمدی Friends ماجراهای شش دوست را که دهه سوم زندگی خود را می‌گذرانند، روایت می‌کند و نشان می‌دهد که چطور با سرخوشی چالش‌های زندگی را پشت سر می‌گذرانند. نکته دیگر اینکه، اگر به دنبال سریالی برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی خود می‌گردید Friends بهترین گزینه است.

Rick and Morty، یکی از بهترین سریال‌های کمدی

اگر از سریال‌های کمدی معمول خسته شده‌اید، ریک و مورتی اینجا هستند تا با داستان‌های خلاقانه و جسورانه حال و هوای شما را عوض کنند. Rick and Morty داستان ماجراجویی‌های یک پدربزرگ نابغه به همراه دیگر اعضای خانواده، به ویژه نوه کوچکش مورتی‌ست. این دو با هم به سیارات مختلف و جهان‌های موازی سفر می‌کنند و داستان‌های مفرح و گاها عمیق و دردناک را روایت می‌کنند. قطعا این شاهکار لایق قرار گرفتن در لیست بهترین سریال‌های کمدی است.

Arrested Development

این سریال در مورد خانواده‌ای است که سابقاً ثروتمند بودند ولی حالا با وجود تغییر شرایط حاضر نیستند از ولخرجی‌ها و عادات بد خود دست بکشند.بهترین سریال‌های کمدی مسئولیت کنترل شرایط اغلب بر دوش پسر این خانواده یعنی مایکل است که به تازگی همسر خود را از دست داده و به تنهایی از فرزندش مراقبت می‌کند. این اثر که از بهترین سریال‌های کمدی است برنده‌ی چندین جایزه امی و گلدن گلوب شده است.

The Big Bang Theory

The Big Bang Theory از سال 2007 تا 2019 پخش می‌شد، دوازده فصل دارد و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کمدی شناخته می‌شود. این سریال‌ کمدی ماجراهای سه جوان را روایت می‌کند که یکی از آنها دختری است که قصد دارد وارد دنیای سینما شود و دو دانشمند که خیلی با جهان اجتماعی اطرافشان آشنا نیستند.

3 در مورد “معرفی 8 تا از بهترین سریال‌‌های کمدی که باید ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH