تعطیلات میلادی پیش‌رو بهترین زمان خرید آیفون 13 اپل است

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که موجودی دستگاه آیفون 13 کمپانی اپل در طول ایام تعطیلات میلادی پیش رو افزایش خواهد یافت. این خبر با پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران و کاربران این کمپانی در خصوص محدودیت موجودی گوشی‌های هوشمند جدید اپل، با توجه به مسئله کمبود جهانی چیپست و کاهش تولیدات کمپانی‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا در جهان، در تناقضی آشکار است.

کمبود جهانی تراشه و کاهش تولید آیفون 13

گفتنی است که تولید آیفون همانند بسیاری از محصولات دیگر، تحت تاثیر کمبود جهانی تراشه و به دلیل اختلال به وجود آمده در زنجیره تامین آن در سطح جهانی، با کاهش مواجه شده است. از سوی دیگر، زمان تخمینی تحویل آیفون 13 به خریداران این محصول هفته‌ها به طول انجامیده و این امر هزینه‌ای 6 میلیارد دلاری بر روی دست شرکت اپل گذاشته است.

با این حال، شکاف عرضه و تقاضا برای آیفون 13 در ماه‌های گذشته کاهش یافته است، زیرا زنجیره تامین‌کنندگان کمپانی اپل توانسته‌اند کمبود برخی از قطعات را جبران نموده و کاهش دهند. در روز جاری رسانه‌ی دیجی تایمز گزارش نموده است که با شروع ایام تعطیلات پیش رو و تحت تاثیر حل شدن احتمالی مشکلات تولید آیفون 13، مشکل موجودی و شکاف مابین عرضه و تقاضای این محصول نیز برطرف خواهد شد.

شایان ذکر است که کمپانی اپل تمام محصولات خود، اعم از ایرپادز تا مک‌بوک جدید را ارتقا داده که این امر خرید محصولات فوق را برای مشتریان این شرکت مبدل به ایده‌ای بسیار جذاب خواهد نمود. به ویژه ایرپادز جدید این شرکت، که نزد کاربران هدیه‌ای محبوب در ایام تعطیلات در نظر گرفته می‌شود. کمپانی اپل نسل سوم ایرپاد‌زهای خود را با ویژگی‌های جدید و قابل توجهی مانند اکولایزر تطبیقی، فناوری صدای فضایی همراه با ردیابی سر و همچنین دوام بهتر عرضه کرد.

افزون بر این، کمپانی اپل با آغاز تعطیلات پیش رو، زمان مرجوعی محصولات خود را که مابین تاریخ‌های 1 نوامبر تا 25 دسامبر سال جاری میلادی خریداری شده‌اند را تا روز 8 ژانویه سال 2022 تمدید نموده است. زمان مرجوعی فوق‌الذکر برای محصولات آیفون، آیپد، مک‌بوک، اپل واچ، اپل TV، ایرپادز، هوم‌پاد مینی و دیگر محصولات این کمپانی صادق است.

4 در مورد “تعطیلات میلادی پیش‌رو بهترین زمان خرید آیفون 13 اپل است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH