آیا سرمایه‌گذاری بر روی توکن بینامون خوب است؟

بازار ارزهای دیجیتال، فراز و فرودهای عجیبی داشته و هیچگاه بر روی یک خط ثابت در حرکت نیست. البته نه تنها بازار کریپتو، که تمامی بازارهای مالی دنیا از همین قاعده پیروی می‌کنند. البته موضوع مهم اینجاست که بازارهای مالی، معمولا در بلند مدت سود ده بوده و کمتر پیش می‌آید که کسی از سرمایه گذاری‌های بلند مدت در این بازار متضرر شده باشد.

طی ماه‌های گذشته بازار کریپتو کارنسی یا ارزهای دیجیتال، با رشد زیادی که داشته؛ باعث سودآوری خوبی برای بیشتر فعالان این حوزه شده است؛ اما خب در همین بازار هم یافتن گزینه‌های خوب برای سرمایه گذاری کار سخت و پیچیده‌ای‌ست.

توکن بینامون

یکی ازسوالات زیاد شما کاربران، در خصوص توکن بینامون بود که سعی داریم در این مطلب نگاه کوتاهی به آن داشته باشیم.

آیا سرمایه گذاری بر روی بینامون مفید است؟

به طور کلی، هیچ ارز دیجیتالی برای همه افراد، سرمایه گذاری خوب یا بدی نیست! پاسخ این سوال به رفتار و تفکر شما بستگی دارد؛ که چرا و چه طور می‌خواهید سرمایه گذاری کنید.

به طور مثال، هدف شما از سرمایه گذاری، هولد کردن توکن است، یا ترید؟ یا شاید در این مورد خاص به دست آوردن توکن با انجام بازی! مثلا اگر قصد نگه داشتن این توکن را دارید، شاید مجبور شوید چند ماهی صبر کنید تا به نتیجه مثبتی برسید. گاها این زمان صبر ممکن است به چند سال هم برسد! پس با فکر جلو بروید.

در سوی دیگر، در حالی‌که معاملات ممکن است گزینه خوبی برای سودآوری در زمان کوتاه باشد، خطراتی نیز دارد. اگر با تجربه و آموزش این کار را انجام ندهید، ممکن است سرمایه خود را یک‌جا از دست بدهید! باید به این موضوع توجه کنید که تجارت و سرمایه گذاری با قماربازی متفاوت است. در بازار سبز سود و در بازار قرمز ضرر در انتظار شماست!

به طور کلی، شاید بهترین راه برای سودبردن از این توکن، ترکیبی از انجام بازی و ترید باشد!

آیا خرید بینامون توصیه می‌شود؟

تصمیم برای خرید یا عدم خرید بینامون، به آینده NFTها و دنیای متاورس مبتنی بر بلاکچین بستگی دارد. با اتفاقاتی که در دنیای متاورس توسط فیس بوک در جریان است، به نظر می‌رسد که بینامون در آینده‌ای نزدیک، رشد خوب و مناسبی را تجربه کند.

از سوی دیگر، اگر اهل انجام بازی‌های رایانه‌ای یا دنیای مجازی هستید، بازی بینامون و غول‌های دیجیتالی آن در کنار کسب توکن و درآمد می‌تواند برای شما جذاب باشد.

به طور کلی، بینامون یا همان BMON همانند تمام رمزارزهای موجود نوسانات زیادی دارد. قبل از خرید هر توکن یا کوینی، حتما تحقیقات شخصی خود را انجام داده و به حرف دیگران بسنده نکنید.

از کجا بینامون بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بینامون کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بینامون را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به بی‌مون هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید. البته خوب است بدانیم که در ارزیف توکن‌های جذاب دیگری نظیر سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، فگ، مینی فوتبال و … به راحتی قابل خرید و فروش است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH