تصاویر مربوط به 4 اسمارت‌فون آینده نوکیا در فضای وب منتشر شد

اخیرا تصاویر مربوط به 4 اسمارت‌فون ناشناخته نوکیا در فضای وب منتشر شده است. این تصاویر توسط یک خبرچین مشهور با نام ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه در رابطه با این هندست‌ها و حتی نام آن‌ها جزئیات چندانی منتشر نشده است؛ اما در این میان اطلاعات مربوط به شماره مدل گوشی‌ها اعلام شده است. همچنین تصاویر لو رفته از تغییر در زبان طراحی اسمارت‌فون‌های آینده حکایت دارند.

ابتدا به معرفی هندست‌ها با شماره مدل‌های N150DL و N1530DL می‌پردازیم. تصاویر لو رفته به وضوح نشان می‌دهند که ماژول دوربین برجسته در سمت چپ قسمت فوقانی پنل پشتی دستگاه مستقر شده است. ماژول دوربین مستطیلی‌شکل با زوایای گرد شده صریحا به 2 بخش تقسیم شده است.

وجود نمایشگر با طراحی ناچ‌دار نشان می‌دهد که هندست‌های فوق احتمالا متعلق به طبقه میان‌رده هستند. حسگر اثرانگشت تعبیه شده در قسمت جانبی بدنه گوشی از وجود نمایشگر LCD حکایت دارد. همچنین جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت فوقانی دستگاه قرار دارد. متاسفانه لیبل حک شده روی سیستم دوربین پشتی سه‌گانه قابل تشخیص نیست.

تصاویر اسمارت‌فون‌های نوکیا N150DL و نوکیا N1530DL

نوکیا N151DL دارای ماژول دوربین دایروی‌شکل برجسته است. در حال حاضر HMD Global برای اکثر اسمارت‌فون‌های خود از این سبک طراحی استفاده می‌کند. وجود دوربین پشتی منفرد، فقدان حسگر اثرانگشت، وجود چانه تحتانی بسیار ضخیم و ناچ در قسمت مقابل آن نشان می‌دهد که این هندست احتمالا یک مدل پایین‌رده محسوب می‌شود.

نهایتا نوکیا N152DL به احتمال فراوان عضوی از سری C نوکیا به‌شمار رفته و مجهز به سیستم‌عامل اندروید گو ادیشن خواهد بود. طراحی این هندست به مدل‌های نوکیا C1 یا نوکیا C01 پلاس شباهت بسیار زیادی دارد. طراحی این مدل‌ها با رویه‌های کلیدی فعلی بازار چندین سال فاصله دارند (گوشی‌های سری C قرار است تا حد امکان مقرون‌به‌صرفه باشند؛ بنابراین این موضوع چندان بیهوده به‌نظر نمی‌رسد).

تصاویر نوکیا N151DL و نوکیا N152DL

در خصوص زمان معرفی رسمی این 4 هندست نوکیا هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها قبل از معرفی این اسمارت‌فون‌ها جزئیات بیش‌تری پیرامون آن‌ها منتشر خواهد شد.

2 در مورد “تصاویر مربوط به 4 اسمارت‌فون آینده نوکیا در فضای وب منتشر شد”

  1. ظاهرا نوکیا طراح مراح ندارهو فصل. مشترک گوشی های برندهای دیگه رو کپی میکنه اونم به ضعیفترین شکل ممکن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH