آمازون در آستانه تبدیل شدن به بزرگترین سرویس تحویل بسته در ایالات متحده

آمازون در آستانه شکست دادن رقبای خود (UPS و FedEx) و تبدیل شدن به بزرگترین سرویس تحویل بسته در ایالات متحده است.

طبق گزارشات CNBC، دیو کلارک، مدیرعامل تجارت مصرف کننده این شرکت، در مصاحبه‌ای با Squawk Box صحبت کرد و گفت که آمازون آماده است تا از رقبای دیرینه خود در تجارت حمل‌ونقل پیشی بگیرد و همینطور اضافه کرد: «ما انتظار داریم تا پایان سال جاری میلادی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌‌و‌نقل در جهان تبدیل شویم. فکر می‌کنم تا پایان سال، اگر نه در اوایل سال 2022، این اتفاق رخ خواهد داد.»

این بدان معناست که ما احتمالاً کامیون‌های تحویل آمازون بیشتری را در طول رویدادهایی مانند جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و روز آمازون پرایم در سال آینده خواهیم دید.


تبدیل شدن به یک سرویس حمل و تحویل بسته

در حالی که آمازون در ابتدا به خدمات تحویل توسط شخص ثالث برای ارسال محصولات خود به مشتریان متکی بود، این شرکت پس از یک شکست در سال 2013 شروع به ایجاد تدارکات و تکمیل سرویس حمل‌ونقل خود کرد.

بر اساس گزارش جداگانه‌ای از CNBC، این شرکت اکنون 400 هزار راننده تحویل، 40 هزار کامیون نیمه سنگین، 30 هزار ون و ناوگانی متشکل از 70 هواپیما در سرتاسر جهان دارد تا مطمئن شود مشتریانش بست‌های خود را به موقع دریافت می‌کنند. علاوه بر این، آمازون انبارها و مراکز هوایی بسیاری در سراسر ایالات متحده ساخته است تا به روند تحویل بسته‌های خود سرعت بخشد.

از آنجایی که این شرکت به دلیل بیماری همه گیر کووید-19، در مسائلی مانند زنجیره تامین جهانی و کمبود نیروی کار با مشکل مواجه شد، برای جلوگیری از انسدادهایی مانند آنچه در حال حاضر در لس آنجلس، لانگ بیچ و کالیفرنیا می‌بینیم، کالاها را به بنادر جدید ارسال کرده است. اگرچه سایر خرده‌فروشان در طول همه‌گیری مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند، کلارک به CNBC توضیح داد که آمازون به خوبی برای مقابله با طوفان آماده است و همینطور گفت: «این چیزها یک شبه اتفاق نمی‌افتد. ما اکنون دو دهه است که در حال ایجاد زیرساخت‌های لجستیک و پلتفرم فناوری خود هستیم، بنابراین در یک مکان و زمان واقعاً خوب وارد همه‌گیری شده‌ایم.»

با توجه به اینکه آمازون قرار است در سال آینده به بزرگترین سرویس تحویل و حمل بسته در ایالات متحده تبدیل شود، این شرکت می‌تواند به مصرف کنندگان اجازه دهد تا با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شرکت، محصولات خریداری شده را به مکان‌های دیگر، برای اطرافیان و دوستان خود ارسال کنند.

3 در مورد “آمازون در آستانه تبدیل شدن به بزرگترین سرویس تحویل بسته در ایالات متحده”

  1. امازون اگردرایران وارد بورس بشه شما مردن
    ناراحت نمیشوید جونکه ثروت دومین مردجهان
    رادارددوستان گرامی امازون داره میادایران

  2. آمازون تو امریکا یه چی مثل دیجی کالا تو ایرانه با این تفاوت که آمازون بنجل فروش و دزد نیست !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH