تصاویری از کیس‌های سری شیائومی 12 منتشر شد

تصاویر اخیرا لو رفته از کیس‌های جدید احتمالا نشان‌دهنده طراحی پنل پشتی اسمارت‌فون‌های سری شیائومی 12 هستند. این تصاویر طراحی ظاهری پنل پشتی در گوشی‌های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 اولترا را نمایش می‌دهند. حفره‌های ماژول جزیره‌ای شکل دوربین روی کیس مدل‌های شیائومی 12 و 12 پرو با اطلاعات پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و حفره بزرگ‌تر احتمالا متعلق به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین 2 حفره کوچک‌تر در قسمت تحتانی نیز به 2 ماژول کمکی دوربین اختصاص خواهند یافت. سایر حفره‌های باقی‌مانده نیز احتمالا متعلق به فلاش LED و قطعه‌ای مشابه با میکروفون هستند.

تصویر احتمالی مربوط به کیس شیائومی 12 اولترا دارای جزئیات جالب‌توجهی است. این کیس دارای یک برجستگی بزرگ دایروی‌شکل با مجموعا 8 برش مختلف است که حداقل 5 مورد از آن‌ها به لحاظ ظاهری متعلق به سنسورهای دوربین خواهند بود.

طراحی کلی ماژول دوربین به سری میت 40 هواوی و خانواده آنر مجیک 3 تا حدی شباهت دارد؛ اما در رابطه با سنسورهای دوربین مورد انتظار برای این هندست هیچ‌گونه اطلاعات موثقی در دست نیست. به هرحال شایعات نشان می‌دهند که سری شیائومی 12 در روز 12 دسامبر (21 آذر ماه) معرفی خواهد شد. این پدیده بدان معناست که زمان انتظار کاربران تقریبا به پایان رسیده است.

کیس‌های متعلق به سری شیائومی 12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH