سامسونگ گلکسی S22 اولترا در وبسایت رسمی کمپانی رویت شد

شرکت سامسونگ در تدارک رونمایی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار نسل آینده خود از سری گلکسی S است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این رویداد مهم در فوریه سال 2022 عملی خواهد شد. اطلاعات لو رفته پیش از معرفی این هندست‌ها به مشخصات و امکانات احتمالی آن‌ها اشاره دارد.

اکنون گلکسی S22 اولترا پیشرفته‌ترین مدل در خانواده پرچم‌داران آینده سامسونگ به‌شمار رفته و بر اساس شایعات تحت‌عنوان سامسونگ گلکسی S22 نوت روانه بازار خواهد شد. یک گزارش اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در وبسایت رسمی غول کره‌ای رویت شده است.

یک اسمارت‌فون سامسونگ با شماره مدل SM-S908U روی صفحه پشتیبانی وبسایت رسمی کمپانی در چین رویت شده است. با این‌حال شایان به ذکر است که این دستگاه با نام خود در فهرست قرار نگرفته و صرفا شماره مدل آن به معرض نمایش گذاشته شده است.

این فهرست نخستین بار توسط یک خبرچین با نام مستعار Snoopy کشف شد. همچنین بر اساس ادعاهای پیشین، سامسونگ تولید گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S خود را به‌طور کامل آغاز کرده و هر روزه فرآیند نقل و انتقال هزاران دستگاه از این هندست‌ها در حال انجام است.

اخیرا سامسونگ گلکسی S22 اولترا با نام مستعار S22 نوت در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. این فهرست دربردارنده امتیازات کسب شده توسط هندست و برخی مشخصات کلیدی آن است. دستگاه با شماره مدل SM-S908N احتمالا متعلق به بازار خانگی کره‌جنوبی است؛ در حالی‌که گوشی با شماره مدل SM-S908U احتمالا برای سایر مناطق جهان در نظر گرفته شده است.

این هندست بسته به منطقه عرضه با یکی از 2 تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام یا اگزینوس 2200 شرکت سامسونگ در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته، سامسونگ گلکسی S22 اولترا با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 12 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها این دستگاه با مدل‌های رنگی قرمز تیره (Dark Red)، مشکی (Black) و سفید (White) قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال برخی گزارشات از احتمال عرضه مدل رنگی جدید سبز حکایت دارند. از جنبه قیمت‌گذاری نیز گزارشات اخیر در صورت صحت نشان می‌دهند که این سری با برچسب قیمتی پایه 799 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH