سونی از کاورهای جدید برای کنسول پلی‌استیشن 5 خود رونمایی کرد

شرکت سونی پیش‌تر پتنت مربوط به الگوهای طراحی قابل تعویض را ثبت کرد و اکنون از نخستین مجموعه کاورهای مخصوص کنسول پلی‌استیشن 5 خود رونمایی کرده است. پایگاه خبری PlayStation با انتشار یک پست وبلاگی از مدل‌های رنگی جدید و متنوع برای کنترلر DualSense رونمایی کرد. این مدل‌های رنگی با رنگ‌آمیزی کاورهای جدیدا معرفی شده برای کنسول پلی‌استیشن 5 مطابقت دارند. کاورهای مخصوص PS5 در مدل‌های رنگی زیر قابل دسترس خواهند بود:

  • مشکی (Midnight Black)
  • قرمز (Cosmic Red)
  • صورتی (Nova Pink)
  • آبی (Starlight Blue)
  • بنفش (Galactic Purple)

با توجه به محتوای پتنت ثبت شده طی ماه گذشته، کاورهای جدید کنسول به آسانی با یکدیگر قابل تعویض هستند. بر اساس اعلام وبسایت PlayStation تنها کاری که کاربران بایستی انجام دهند این است که کاورهای اورجینال سفیدرنگ کنسول PS5 خود را به آسانی جدا نموده و پس از قرار دادن کیس‌های جدید در مکان مناسب، آن‌ها را با فشاری ملایم جا بزنند.

کاورهای کنسول سونی از ژانویه سال 2022 قابل دسترس خواهند بود. بعلاوه غول ژاپنی از کنترلر DualSense در مدل‌های رنگی صورتی (Nova Pink)، آبی (Starlight Blue) و بنفش (Galactic Purple) نیز رونمایی کرد.

اگرچه کاورهای کنسول جدید به یکپارچگی دکوراسیون اتاق نشیمن شما کمک می‌کنند؛ اما خریداری آن‌ها صرفا زمانی مفید خواهد بود که کاربران با خوش‌شانسی، موفق به خریداری یک دستگاه کنسول کمیاب پلی‌استیشن 5 شده باشند. عرضه کاورهایی با طراحی گیم‌محور احتمالا از جذابیت بیش‌تری برخوردار است. این کیس‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا بدون صرف هزینه برای خریداری یک کنسول کاملا جدید از قالب طراحی منحصربه‌فرد و سفارشی بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH