نخستین اسمارت‌فون از سری ردمی مجهز به نمایشگر 2K به‌زودی عرضه خواهد شد

گزارشات نشان می‌دهند که کمپانی شیائومی به‌زودی و برای نخستین مرتبه، نمایشگر‌های 2K با رزولوشن 1440p را در سری گوشی‌های هوشمند ردمی خود به کار خواهد گرفت.

خبر فوق که از طریق حساب کاربری منبعی معتبر در رسانه‌ اجتماعی ویبو منتشر شده است، بیان می‌دارد که کمپانی شیائومی گوشی هوشمند جدیدی با خصوصیات فوق‌الذکر را به زودی روانه بازار خواهد کرد.

پیش‌تر این منبع خبری گزارش نموده بود که اسمارت‌فون‌های جدید شرکت شیائومی، یعنی سری ردمی K50، همراه با صفحه نمایش 2K عرضه نخواهد شد. بنابراین تاکنون نام گوشی هوشمند آینده‌ این شرکت که به صفحه نمایش با وضوح بالا مجهز خواهد شد، مشخص نشده است. گفته می‌شود که این دستگاه جدید، حتی ممکن است که به عنوان عضوی از یک سری جدید روانه بازار شود.

شایان ذکر است که پیش از این نیز شیائومی، گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری می 11 را همراه با نمایشگر‌های 2K عرضه نموده بود. معمولا استفاده از نمایشگری با این کیفیت، در گوشی‌های هوشمند در سطح پرچم‌دار صورت می‌پذیرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که به احتمال فراوان گوشی آینده‌ سری ردمی نیز دارای برچسب قیمتی بالا خواهد بود.

از سوی دیگر اما، گوشی‌های هوشمند سری ردمی شیائومی، به دستگاه‌هایی مقرون به‌صرفه و با قیمت منصفانه شهرت دارند. بنابراین می‌توان تصور کرد که خرید گوشی هوشمند جدید سری ردمی نیز هزینه‌ کلانی روی دست کاربران نخواهد گذاشت.

گوشی پرچم‌دار پیشین سری ردمی، یعنی ردمی K40 پرو، که تحت عنوان می 11X پرو در کشور هندوستان به فروش می‌رسد، علی‌رغم بهره‌مندی از مشخصات فنی بالاتر از نسل آینده‌ ردمی در اکثر سخت‌افزار‌ها، به صفحه نمایش با رزولوشن 1080p مجهز بوده است. بنابراین می‌توان اذعان نمود که کمپانی شیائومی برای نخستین مرتبه، یک گوشی هوشمند از سری ردمی خود را به همراه صفحه نمایش 2K روانه بازار می‌کند.

اسمارت‌فون شیائومی می 11 پرو با صفحه نمایش 2K

گفته می‌شود که استفاده از نمایشگر 2K در گوشی‌های هوشمند سری ردمی، نشان‌دهنده استقلال قریب‌الوقوع این زیر‌برند از کمپانی شیائومی است. از آنجایی که کمپانی ردمی رفته رفته به بازار گوشی‌های هوشمند رده بالا ورود پیدا خواهد کرد، احتمالاً به میزان فروشی مشابه محصولات رده بالای کمپانی شیائومی نیز دست خواهد یافت.

برند ردمی پیش از این نیز اعلام کرده بود که به زودی سبک‌های مختلفی از تم‌های رابط کاربری MIUI را به صورت اختصاصی بر روی گوشی‌های هوشمند خود اعمال خواهد کرد تا محصولات خود را از اسمارت‌فون‌های کمپانی شیائومی متمایز سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH