مایکروسافت پتنت مربوط به سرفیس‌فون با مکانیسم تاشونده سه‌گانه را ثبت کرد

پتنت جدید شرکت مایکروسافت احتمالا نشان‌دهنده طراحی اولیه دستگاه چند نمایشگره آینده کمپانی است. این دستگاه از مکانیسم تاشونده سه‌گانه بهره می‌گیرد. پتنت مذکور طی هفته گذشته توسط دفتر ثبت اختراعات و نمادهای تجاری ایالات‌متحده (USPTO) مورد تائید قرار گرفت و اسناد مربوط به آن، طرحی از یک دستگاه با 2 لولا را نمایش می‌دهند.

با باز شدن این لولاها یک نمایشگر عظیم شامل 3 بخش مجزا پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. این گجت در صورت تا شدن می‌تواند نقش یک اسمارت‌فون سنتی را ایفا نموده و طراحی آن مشابه یک دستگاه سرفیس دئو با ظاهری عریض به‌نظر می‌رسد.

در حال حاضر مایکروسافت به هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری در رابطه با این محصول اشاره نکرده است. همچنین در ارتباط با مکانیسم لولا و نحوه عملکرد آن نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. بر اساس شایعات تولیدکنندگان دیگری از جمله سامسونگ نیز روی دستگاه اختصاصی خود با مکانیسم تاشونده سه‌گانه کار می‌کنند.

در این میان حتی شرکت TCL از طرح مفهومی یک دستگاه کارآمد رونمایی کرد. این گجت ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون طی ماه مارس سال گذشته به معرض نمایش گذاشته شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت اطلاعات بیش‌تر در رابطه با پروژه دستگاه تاشونده سه‌گانه خود را چه زمانی منتشر خواهد کرد.

تصویر شماتیک از دستگاه چند نمایشگره مایکروسافت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH