lenovo in ces 2022

تمام محصولاتی که لنوو در CES 2022 معرفی کرد

لنوو به نمایشگاه CES 2022 رفته تا از آخرین محصولات خود برای سال جدید رونمایی کند. اگر می‌خواهید با محصولات جدید لنوو آشنا شوید، با ما همراه باشید.

لنوو امسال از جدیدترین و آخرین نسل لپ‌تاپ‌ها و محصولات خود از سری‌ Yoga ،ThinkBook ،ThinkPad و Legion رونمایی کرده است.

Lenovo Legion 5 Pro/5i Pro

سری Legion 5 Pro از دو لپ‌تاپ 16 اینچی Legion 5 Pro و Legion 5i Pro تشکیل شده است.

هر دو لپ‌تاپ گیمینگ دارای صفحه نمایش +WQHD با نرخ تازه سازی تطبیقی و سریع 240 هرتز هستند. صفحه‌نمایش‌ها از طیف رنگی 100 درصدی sRGB، گواهینامه VESA Display HDR 400، حداکثر روشنایی 500 نیت و تا 3 میلی ثانیه تاخیر پشتیبانی می‌کنند. هر دو از قابلیت‌های Dolby Vision ،Nvidia G-Sync نیز بهره گرفته و دارای گواهینامه Gold Label TUV Rheinland High Gaming Performance برای کاهش اثرات نور آبی هستند.

لپ‌تاپ‌های سری pro از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core یا پردازنده‌های سری Ryzen 6000 AMD قدرت می‌گیرند. کارت گرافیک آن نیز از سری GeForce RTX 30 است. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای حافظه رم DDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe SSD هستند.

این مقاله را هم بخوانید: اینتل از پردازنده‌های نسل دوازدهمی سری Core-H برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

سیستم خنک‌کننده با تیغه‌های فن باریک‌تر و فضای خروجی بزرگ‌تر به‌روزرسانی شده است و یک باتری 80 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ تا 135 وات با استفاده از درگاه USB Type-C نیز به این لپ‌تاپ‌ها افزوده شده است.

این لپ‌تاپ‌ها همچنین از یک سیستم بلندگوی دو واتی با پشتیبانی Nahimic Audio بهره می‌برند و با صفحه‌کلید Legion TrueStrike و نورپردازی جدید Legion Spectrum RGB ارائه می‌شوند.

 lenovo-legion-5-and-5-pro-ces-2022

Lenovo Legion 5 and 5i

لنوو همچنین سری جدید Legion 5‌های معمولی خود را نیز معرفی کرد که شامل Legion 5 و Legion 5i می‌شود.

Legion 5i از نسل دوازدهم پردازنده‌های Intel Core بهره می‌برد در حالی که Legion 5 به پردازنده‌های Ryzen نسل بعدی AMD مجهز است. هر دو همچنین دارای پردازنده گرافیکی GeForce RTX 30 Series هستند.

هر دو لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید Legion True Strike و نورپردازی Spectrum LGB Lighting هستند که در مدل‌های Pro با دو بلندگوی استریو 2 واتی با پشتیبانی Nahimic 3D Audio و Wi-Fi 6E کامل‌تر شده است.

این دو مدل دارای نمایشگرهای 15 اینچی WQHD IPS 16:9 با نرخ تازه سازی پر‌سرعت 165 هرتز، طیف رنگی 100 درصد sRGB با روشنایی 300 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision هستند.

Lenovo Yoga 9i

Lenovo Yoga 9i

لنوو همچنین دهمین سالگرد اولین لپ‌تاپ 360 درجه یوگا 2 در 1 خود را با عرضه هفتمین نسل از لپ‌تاپ‌های یوگا جشن گرفت.

Yoga 9i مدل 14 اینچی و پرچمدار از سری Yoga است. این لپ‌تاپ از پردازنده Core i7 نسل دوازده اینتل با گرافیک Intel Iris Xe پشتیبانی می‌کند و الزامات طراحی یک لپ‌تاپ Intel Eco از جمله عمر باتری زیاد و راه‌اندازی فوق‌العاده سریع را نیز به خوبی برآورده کرده است.

Yoga 9i دارای صفحه نمایش لمسی OLED IPS تا رزولوشن 4K است که دارای گواهی VESA DisplayHDR 500 True Black برای دقت رنگ 100 درصد DCI-P3، گواهی TUV Low Blue Light و پشتیبانی از Dolby Vision است. استفاده از بلندگوهای بلندتری نسبت به نسل قبلی با نوار صدای چرخشی بهبودیافته با چهار بلندگو Bowers & Wilkins و پشتیبانی از Dolby Atmos، یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ نسبت به نسل پیشین خود است.

این لپ‌تاپ دارای یک کیبورد با نوار کلیدهای جدیدی است که شامل 1 کلیک جدید با پنج کلید میانبر جدید برای تغییر حالت عملکرد از جمله حالات Smart Power performance mode، حالت Vibe Check ،Background Blur، حالت رنگ و یک حسگر اثر انگشت است. تاچ‌پد نیز 45 درصد بزرگتر شده و لپ‌تاپ از دو پورت Thunderbolt 4 و Wi-Fi 6E بهره می‌برد.

یک قلم دقیق با تشخیص خودکار رنگ الکترونیکی در جعبه نیز ارائه می‌شود.

Lenovo Yoga 7i

Lenovo Yoga 7i

این شرکت همچنین Yoga 7i جدید را نیز معرفی کرد که در اندازه های 14 و 16 اینچی عرضه می‌شود.

نسخه 14 اینچی دارای صفحه نمایش لمسی 2.8K OLED با 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از Dolby Vision است. همچنین دارای پردازنده Core i7 نسل دوازدهمی اینتل و گرافیک Iris Xe به همراه باتری 71Whr و پشتیبانی از Rapid Charge Express است.

در همین حال، مدل 16 اینچی دارای یک صفحه نمایش تا 2.5K LCD 60Hz با 100 درصد طیف رنگی sRGB، همراه با فناوری نور آبی (TUV) و پشتیبانی از صدای Dolby Vision و Dolby Atmos است.

مانند مدل 14 اینچی، در Yoga 7i مدل 16 اینچی نیز لپ‌تاپ به پردازنده Core i7 اینتل تا نسل دوازدهم و گرافیک Iris Xe مجهز است، اگرچه می‌توانید گرافیک Intel Arc Series A را نیز انتخاب کنید.

لپ‌تاپ لنوو در CES 2022 توانست الزامات مورد تأیید Evo اینتل را برآورده کند. این لپ‌تاپ همچنین از باتری تا 100Whr و مجموعه‌ای از پورت‌ها از جمله Thunderbolt 4 ،USB Type-A و کارت‌خوان HDMI/SD بهره می‌برد.

Lenovo Yoga 6

Lenovo Yoga 6

Lenovo Yoga 6 یک لپ‌تاپ 13 اینچی 2 در 1 بوده که از مواد بازیافتی ساخته شده است، از جمله روکش آلومینیومی بازیافتی یا روکش پارچه‌ای ساخته شده از 50 درصد پلاستیک بازیافتی و آداپتور برق ساخته شده از 30 درصد پلاستیک بازیافتی.

این لپ‌تاپ از یک پردازنده AMD Ryzen 7 5700U با گرافیک یکپارچه AMD Radion و قابلیت پشتیبانی از ویندوز 11 بهره می‌برد. صفحه نمایش 13 اینچی لمسی Full HD 16:10 با پشتیبانی از Dolby Vision و بلندگوهای دوگانه جلویی دارای استاندارد Dolby Atmos.

 

Lenovo ThinkBook Plus Gen 3

همچنین لنوو در CES 2022 از سری جدید ThinkBookها و ThinkPadهای خود، از جمله لپ‌تاپ ThinkBook Plus Gen 3 با دو صفحه نمایش رونمایی کرده است.

به گفته لنوو، ThinkBook Plus Gen 3 اولین لپ‌تاپ 17.3 اینچی با نمایشگر LCD ثانویه 8 اینچی و تمام رنگ است. صفحه دوم برای بهبود بهره‌وری با ارائه فضایی برای استفاده از ابزارهای فرعی برنامه‌ها، مثل یک پنجره چت در حین کنفرانس ویدیویی، یک دفترچه یادداشت در طول جلسات، یک تخته طراحی، یک ماشین حساب، آینه کاری گوشی هوشمند و موارد دیگر طراحی شده است.

Lenovo ThinkBook Plus Gen 3

این لپ‌تاپ همچنین مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core H-Series و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی حالت جامد است.

Lenovo ThinkBook 13x/14/16

دیگر ThinkBook‌های جدید معرفی شده عبارتند از ThinkBook 13x و ThinkBook 14/16.

ThinkBook 13x Gen 2 یک لپ‌تاپ نازک است که با همکاری اینتل برای برآوردن نیازهای یک لپ‌تاپ Intel Evo طراحی شده است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری U بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی، صفحه کلید بدون حاشیه و باتری 56 وات ساعتی است.

Lenovo ThinkBook 13x

در همین حال، ThinkBook 14/16 +Gen 4، طراحی باریک‌تر و نسبت‌ تصویر بزرگ‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارند. کاربران می‌توانند بین صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2880 در 1800 به همراه نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و صفحه‌ نمایش 16 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 با 120 هرتز نرخ تازه‌سازی انتخاب کنند. هر دو لپ‌تاپ دارای تاچ‌پدهای بزرگ‌تری هستند و از گرافیک اختیاری Nvidia RTX بهره می‌برند.

 

Lenovo ThinkCentre neo 70t/50s/30a

لنوو همچنین طیف جدیدی از رایانه‌های شخصی رومیزی ThinkCentre neo را برای مشاغل مختلف، از جمله مدل neo 70t tower، دسکتاپ کوچک neo 50s و دسکتاپ all-in-one neo 30a 24 را معرفی کرده است.

Lenovo ThinkCentre neo 70t

Lenovo ThinkPad X1 Carbon/X1 Nano/X1 Yoga

آخرین سری‌ لپ‌تاپ‌هایی که لنوو در CES 2022 معرفی کرد، سری لپ‌تاپ‌های ThinkPad X1 بود که با در نظر گرفتن کاربران هیبریدی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

ThinkPad X1 Carbon ،X1 Nano و X1 Yoga همگی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل سری P برای عملکرد بهتر پشتیبانی می‌کنند. همچنین نوار ارتباطی جدیدی وجود دارد که شامل یک وب‌کم FHD بهتر با سنسور بزرگ‌تر، شاتر حریم خصوصی و میکروفون‌های چهار آرایه با میدان 360 درجه است.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

مدل‌های منتخب همچنین دارای فناوری جدید Computer Vision هستند که از NPU برای شناسایی انسان‌ها استفاده می‌کند و تنها زمانی که می‌خواهید از رایانه شخصی استفاده کنید، بیدار می‌شود و قفل را باز می‌کند. این ویژگی همچنین می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق و حفظ حریم خصوصی بیشتر هنگام کار در محیط‌های عمومی، صفحه نمایش شما را کم‌نور یا خاموش کند.

Lenovo ThinkCentre M90a

لنوو در آخرین ارائه خود از دسکتاپ جدیدی با عنوان ThinkCentre M90a رونمایی کرد.

M90a Pro Gen 3 یک به‌روزرسانی برای دسکتاپ تجاری پریمیوم AIO لنوو است که از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل Core i9 پشتیبانی می‌کند. دسکتاپ دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی QHD، تا 64 گیگابایت حافظه DDR5 و مجموعه‌ای از گزینه‌ها و پورت‌های ذخیره‌سازی است.

Lenovo ThinkCentre M90a

همچنین شامل یک دوربین متحرک، میکروفون‌های آرایه‌ای دوگانه و دو بلندگوی 3 واتی برای کنفرانس ویدیویی است و پایه‌ آن می‌تواند تا 90 درجه بچرخد.

سرانجام، این تمام چیزی بود که لنوو در CES 2022 معرفی کرد. نظر شما در مورد محصولات جدید لنوو چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH