معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2023 به تعویق افتاد

بر اساس شایعات اخیرا منتشر شده قرار بود نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2022 معرفی شود. در همین راستا انتشار اخبار متعدد پیرامون این محصول موجب ایجاد فضایی بسیار هیجان‌انگیز در میان کاربران شده بود.

با این‌حال بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2022 معرفی نشده و عرضه رسمی آن تا سال 2023 به تعویق افتاده است.

ظاهرا مواجهه اپل با چندین مشکل فنی موجب شده تا عرضه این دستگاه به سال آینده میلادی موکول شود. به‌نظر می‌رسد که مشکلات این هدست دارای ماهیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بوده و در زمینه عملکرد دوربین‌ها و نحوه مواجهه با مشکلات گرمایش بیش از اندازه نیز چالش‌هایی جدی وجود دارد.

همان‌طور که احتمالا به‌خاطر دارید؛ شرکت اپل پیش‌تر رونمایی از پد شارژ Airpower خود را به‌دلیل وجود مشکلات حرارتی به تعویق انداخت و نهایتا از عرضه این محصول صرف‌نظر کرد.

بنابراین کارشناسان امیدوارند که چنین سناریویی در خصوص هدست واقعیت ترکیبی اپل صادق نباشد. با این‌حال از آنجا که این محصول عضوی از یک خانواده بزرگ و کاملا جدید محسوب می‌شود؛ لذا بعید است که اپل برنامه‌های خود در این حوزه را لغو نماید.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ، اپل همچنان به‌طور بالقوه می‌تواند هدست واقعیت ترکیبی خود را تا پایان سال 2022 معرفی کند؛ اما این محصول یقینا در سال 2023 به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین بر اساس شنیده‌ها اپل قصد دارد تا از رویداد WWDC 2023 به منظور کمک به توسعه‌دهندگان جهت ایجاد اکوسیستم دستگاه‌های واقعیت ترکیبی خود استفاده کند.

به بیان صادقانه شرکت اپل هرگز برنامه‌های خود برای تولید یک هدست واقعیت ترکیبی و جدول زمانی عرضه آن‌را تائید نکرده است. بنابراین استفاده از عبارت “تاخیر در عرضه” شاید چندان معنادار نباشد. اما افراد علاقه‌مند به مشاهده محصول آینده کمپانی بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH