وسایل کاربردی و گجت‌های جذاب مناسب برای هدیه روز زن

اگر برای خرید یک هدیه خاص برای روز زن مشکل دارید، ما بهترین وسایل و گجت‌هایی را که می‌توانید به عنوان کادو برای همسر یا مادرتان تهیه کنید، لیست کرده‌ایم.

روز زن نزدیک است و ما با جمعیتی از مردان و فرزندان طرف هستیم که به طور دقیق نمی‌دانند به مناسبت روز زن چه کادویی برای مادر یا همسر خود خریداری کنند.

گرفتن کادو برای روز زن همواره دشوار است؛ زیرا افراد کمی هستند که به طور دقیق می‌دانند چه باید برای همسر یا مادر خود تهیه کنند. به طور کلی مردان، خیلی در خرید هدیه برای همسر یا مادرشان ماهر نیستند و کادو خریدن به مناسبت روز زن برای آن‌ها یک چالش بزرگ است.

اما واقعیت آن است که وسایل مختلف و متنوع بسیاری هستند که می‌توانید به عنوان یک کادو خاص برای روز زن خریداری کنید، در واقع با کمی جستجو و کنکاش متوجه می‌شوید که خرید هدیه برای روز زن آنقدرها هم سخت نیست، حال چه بخواهید هدیه را برای همسر خود تهیه کنید چه برای مادرتان!

ما در آی‌تی‌رسان می‌خواهیم در زمینه خرید یک کادو خاص و جذاب به شما کمک کنیم. در حوزه تکنولوژی و فناوری، ده‌ها وسیله جذاب و مناسب برای بانوان وجود دارد که ما تعدادی از آن‌ها را انتخاب کرده و در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

نکته بسیار مهم آن است که سایت آی‌تی‌رسان فروشنده هیچ‌کدام از این ابزارها نیست و ما تنها وسایل کاربردی و تکنولوژی محوری را که می‌تواند یک کادو بسیار خوب برای روز زن باشد، به شما معرفی می‌کنیم اما تهیه و خرید این وسایل بر عهده خودتان است.

نکته دیگر آن است که این کادو‌ها بر اساس بازه قیمتی به شما معرفی می‌شوند و ما حدود قیمت این وسایل را نیز به شما اعلام می‌کنیم، هرچند با توجه به تورم در بازار، ممکن است بعدا این قیمت‌ها دچار تغییر شود.

حال به سراغ بهترین وسایل و کالاهای دنیای تکنولوژی که یک کادو خوب برای همسر یا مادر به مناسبت روز زن هستند، می‌رویم، همراه آی‌تی‌رسان باشید:

ترازو آشپزخانه دیجیتالی
قیمت حدودی: 50 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان

ترازو آشپزخانه برای آن دست از خانم‌هایی که به آشپزی علاقه دارند یک وسیله بسیار کاربردی است. ترازوهای آشپزخانه به صورت دیجیتالی با باتری کار می‌کنند و وزن دقیق مواد غذایی مختلف را به شما نشان می‌دهند. ترازو آشپزخانه قیمت زیادی ندارد و یک کادو کاربری و در عین حال اقتصادی برای روز زن است. البته ترازوهای حرفه‌ای آشپزخانه قابلیت‌های مختلفی دارند و ممکن است قیمت آن‌ها به بیش از یک میلیون تومان نیز برسد.

آینه LED لمسی
قیمت حدودی: از 400 هزار تا 2 میلیون تومان

خانم‌ها برای انجام مناسک ویژه آرایش کردن به یک آینه خوب و نور کافی نیاز دارند، آینه‌های برقی هر دو مورد را فراهم می‌کنند، این آینه‌ها یک چراغ LED در قاب دور خود دارند که نور آن تنظیم می‌شود و می‌توان با توجه به محیط، نور مناسب برای مشاهده صورت خود در آینه را تنظیم کرد. برخی از این آینه‌ها مانند آینه لمسی شیائومی، دارای دکمه لمسی برای روشن شدن چراغ هستند و یک محصول کاربردی و در عین حال شکیل و خاص به شمار می‌آیند. اگر به دنبال یک کادو خاص و متفاوت برای روز زن هستید، آینه LED لمسی ویژه آرایش، گزینه مناسبی است.

لامپ هوشمند یا چراغ خواب
قیمت حدودی: از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان

لامپ‌های هوشمند کاربردهای بسیار متنوع و جذابی دارند، مهم‌ترین قابلیت لامپ‌های هوشمند امکان کنترل میزان نور و تغییر رنگ نور است که می‌تواند به طور کلی فضای اتاق شما را دگرگون کند. با چراغ هوشمند می‌توان فضای محیط را به هر رنگی که می‌‌خواهید در بیاورید و تصاویر جذابی از خود یا اتاق‌تان با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین چراغ‌ خواب‌های فانتزی و بسیار جذابی هم در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها معمولی و برخی هوشمند هستند و می‌توانید آلارم برای آنها تنظیم کنید.

اسپیکر بلوتوثی
قیمت حدودی: از 300 هزار تومان تا 5 میلیون تومان

همه خانم‌ها از موسیقی لذت می‌برند، بنابراین یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت، می‌تواند کادوی خوبی برای همسر یا مادرتان در روز زن باشد. در حال حاضر قیمت یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت و با دوام بیش از 600 و کمتر از 3 میلیون تومان است اما شما می‌توانید اسپیکرهای ارزان‌تر یا گران‌تر را نیز پیدا کنید. برخی از اسپیکرها قابلیت اتصال به رادیو را نیز دارند، اگر مادرتان هنوز به گوش دادن به رادیو در هنگام انجام کارهای خانه علاقه‌ دارد، می‌توانید اسپیکر بلوتوثی دارای رادیو برایش تهیه کنید.

ایرباد
قیمت حدودی: از 250 هزار تا 5 میلیون تومان

ایرباد بلوتوثی قطعا یک هدیه خاص و مناسب برای روز زن است. خانم‌ها به خاطر رعایت مسائل مربوط به حجاب و پوشش، معمولا با هندزفری‌های سیمی مشکل دارند، اما یک ایرباد با کیفیت بلوتوثی، می‌تواند تمامی دردسرهای هندزفری‌های سیمی را از بین ببرد. با قیمت کمتر از یک میلیون تومان ایربادهای باکیفیتی از برندهای شیائومی و لنوو قابل خریداری است، با کمی هزینه بیشتر می‌توانید ایربادهای هواوی و سامسونگ و حتی اپل را نیز خریداری کنید.

مچ‌بند یا ساعت هوشمند
قیمت حدودی: از 400 هزار تومان تا 10 میلیون تومان

مچ‌بند یا ساعت هوشمند یک وسیله جذاب برای تمامی اقشار جامعه است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و استفاده‌های مورد نیاز شخص مورد نظرتان، این گجت را برای روز زن به همسر یا مادرتان هدیه بدهید. مچ‌بندها اندازه کوچکتری دارند، قیمت آن‌ها ارزان‌تر است و برخی امکانات معمولی مانند اعلام زمان، آلارم، گام‌شمار، کنترل دوربین گوشی از راه دور و مواردی از این دست را ارائه می‌دهند.

اما ساعت‌های هوشمند باکیفیت حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارند و امکانات پیشرفته‌ای مانند نمایشگر امولد، شمارنده ضربان قلب، اندازه‌گیری مقدار اکسیژن خون، تنظیم خودکار نور صفحه، مقاومت در برابر آب، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، کالری‌سنج، تمرینات ویژه ورزشی و غیره را ارائه می‌دهند.

تشک و پتو برقی
قیمت حدودی: از 700 هزار تومان تا 7 میلیون تومان

این وسیله بیشتر برای مادرها توصیه می‌شود. خانم‌های میان‌سال برای رفع مشکلات مربوط مفاصل و دردهای جسمی، می‌توانند از تشک و پتوی برقی استفاده کنند. این وسیله با تنظیم میزان گرما می‌تواند به طور یک‌دست کل محیط تشک یا پتو را گرم کند که هم خاصیت درمانی دارد و هم ضد استرس است و در نتیجه باعث افزایش عمق و کیفیت خواب می‌شود.

جارو شارژی و جارو رباتیک
 قیمت حدودی: از 2 تا 15 میلیون تومان

جارو شارژی انواع مختلفی دارد و در ابعاد متفاوتی نیز تولید شده است، از این جاروها می‌توان برای تمیز کردن و نظافت مبلمان و همچنین کل خانه استفاده کرد. جاروهای شارژی می‌توانند به مدت محدودی بسته از 20 دقیقه تا چند ساعت مورد استفاده قرار گیرند، همچنین قدرت مکش این جاروها به جنس و کیفیت آن‌ها وابسته است و طبیعتا هرچه جارو شارژی با کیفیت‌تری خریداری کنید، قدرت و مکش آن نیز بهتر است.

درکنار جارو شارژی می‌توانید برای خانه خود یک جارو رباتیک تهیه کنید، جاروهای رباتیک بیشتر برای سطوح سرامیکی مناسب هستند و می‌توانند کل خانه را تمیز کنند. این جاروها با شناخت موانع پیش‌رو تغییر مسیر می‌دهند و پس از تمیز کردن کل خانه به محل آداپتور شارژ خود باز می‌گردند و در محل آداپتور قرار می‌گیرند. جارو شارژی و جارو رباتیک می‌تواند یک کادو خوب و خاص برای خانم‌های خانه‌دار در روز زن باشد.

گوشی موبایل
قیمت حدودی: از 3 تا 30 میلیون تومان

گوشی هوشمند دیگر معرفی نیاز ندارد، اگر به دنبال آن هستید تا واقعا فرد مورد علاقه خود را سوپرایز کنید  و یک گجت همه چیز تمام برای روز زن به او هدیه دهید، بهتر است برای او یک تلفن هوشمند با کیفیت تهیه کنید. تلفن‌های هوشمند از 3 تا 30 میلیون تومان قیمت دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یک مدل را برای خانم مورد نظرتان خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH