گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در روز 20 بهمن ماه رونمایی خواهند شد

کمپانی سامسونگ به‌طور رسمی اعلام نموده است که رویداد آینده Unpacked خود را در تاریخ 9 فوریه سال جاری میلادی (20 بهمن ماه) برگزار خواهد کرد. گفتنی است که اطلاعات مندرج در پوستر تبلیغاتی این رویداد نشان می‌دهد که غول کره‌ای ضمن برگزاری رویداد آینده از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود موسوم به سری گلکسی S22 پرده‌برداری خواهد کرد.

در پوستر تبلیغاتی رویداد مذکور، حرف “S” با رنگ صورتی به نمایش گذاشته شده است که عملا بیانگر آمادگی سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 طی رویداد آینده Galaxy Unpacked است.

شایان به ذکر است که این رویداد از ساعت 10 صبح به وقت محلی (2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) آغاز خواهد شد. این مراسم همانند دیگر رویداد‌های سامسونگ به‌صورت زنده از رسانه‌ها پخش خواهد شد. اگرچه دستگاه‌های جدید سامسونگ تا امروز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند، اما این کمپانی از مدتی قبل پیش‌فروش دستگاه‌های جدید خود را برای علاقه‌مندان به دریافت زودهنگام این پرچم‌داران آغاز کرده است.

با این‌حال برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص گوشی‌های هوشمند آینده‌ سامسونگ از جمله مشخصات کامل، ویژگی‌ها، پیکر‌ه‌بندی، قیمت و جزئیات عرضه‌ آن‌ها در مناطق مختلف باید منتظر عرضه رسمی این دستگاه‌ها طی ماه آینده‌ی میلادی بود. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در رویداد آینده Unpacked خود از 3 گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا رونمایی کند.

 

پوستر تبلیغاتی رویداد جدید کمپانی سامسونگ

گلکسی S22 اولترا جانشین سری گلکسی نوت سامسونگ

بر اساس شنیده‌ها اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا جایگزین سری گلکسی نوت سامسونگ بوده و با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه خواهد شد. همچنین شواهد نشان می‌دهد که کمپانی سامسونگ در بدنه‌ این گوشی هوشمند جایگاهی را برای نگهداری از قلم استایلوس تعبیه کرده است.

گفتنی است که گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در برخی از مناطق همراه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 و در برخی مناطق دیگر همراه با پردازنده‌ اختصاصی غول کره‌ای موسوم به اگزینوس 2200 روانه بازار خواهند شد. قیمت این دستگاه‌ها نیز پیش‌تر در رسانه‌ها فاش شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده هزینه‌ خرید نسخه‌ پایه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 برابر با 899 دلار خواهد بود.

شایان به ذکر است که سری گلکسی S22 سامسونگ تنها محصولاتی نخواهند بود که در رویداد آتی Unpacked عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود که این شرکت کره‌ای در رویداد فوق‌ از تبلت‌های سری گلکسی تب S8 که دارای 3 مدل خواهند بود؛ رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH