محتویات جعبه خرده فروشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا اعلام شد

مراسم رونمایی از سری گلکسی S22 سامسونگ در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه برگزار می‌شود و امروز تصاویر جدیدی از این هندست‌ها در کنار تبلت ممتاز آینده سامسونگ در فضای اینترنت منتشر شده است.

یک شخص خبرچین با نام مستعار lanzuk که در زمینه افشای اطلاعات مربوط به گجت‌های سامسونگ از سابقه درخشانی برخوردار است؛ تصاویری واقعی از گلکسی S22 و گلکسی تب S8 اولترا را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. همچنین تصویری از گلکسی تب S8 اولترا با طراحی ناچ‌دار نیز به معرض نمایش گذاشته شده است. این گجت بزرگ‌ترین عضو از خانواده پرچم‌دار گلکسی تب S8 به‌شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعات لو رفته، خانواده گلکسی تب S8 شامل 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی تب S8 (مجهز به نمایشگر 11 اینچی)، گلکسی تب S8 پلاس (با نمایشگر 12.4 اینچی) و گلکسی تب S8 اولترا (با نمایشگر 14.6 اینچی) خواهد بود.

ناچ تعبیه شده روی گلکسی تب S8 اولترا احتمالا از 2 دوربین میزبانی خواهد کرد. این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و حسگر فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای هستند. محتوای بازاریابی منتشر شده نشان می‌دهد که این دوربین برای برگزاری جلسات و مصاحبه‌ها بهینه‌سازی شده است.

تصاویر زنده از گلکسی S22 و گلکسی تب S8 اولترا

به‌نظر می‌رسد که در این تصویر، نمایی از پنل جلویی گلکسی S22 اولترا به معرض نمایش گذاشته شده است. این تصویر در گذشته نیز منتشر شده بود؛ بنابراین این‌بار هیچ چیز جدیدی برای مشاهده وجود ندارد. با این‌حال تصویر جدید بار دیگر تائید می‌کند که گلکسی S22 اولترا دارای ظاهری جعبه‌ای شکل بوده و قرمز شرابی یکی از گزینه‌های رنگی آن به‌شمار خواهد رفت. بعلاوه این هندست در مدل‌های رنگی مشکی، سفید و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

تصویر گلکسی تب S8 اولترا در کنار گلکسی S22 اولترا 

همچنین تصاویر منتشر شده، نمایی از پنل پشتی یکی دیگر از مدل‌های خانواده گلکسی S22 را نمایش می‌دهد. با این‌حال تعیین اینکه دستگاه مذکور همان گلکسی S22 با نمایشگر 6.1 اینچی یا گلکسی S22 پلاس با نمایشگر 6.6 اینچی است؛ کار دشواری خواهد بود؛ زیرا هر 2 مدل از پیکره‌بندی دوربین پشتی با چیدمان عمودی مشابه استفاده می‌کنند. این پیکره‌بندی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی است.

از سوی دیگر انتظار می‌رود که گلکسی S22 اولترا فاقد برآمدگی در قسمت ماژول دوربین باشد. در عوض سنسورها مستقیما روی پنل پشتی دستگاه قرار می‌گیرند. دوربین‌های تعبیه شده در این اسمارت‌فون احتمالا از رزولوشنی مشابه با انواع مورد استفاده در گلکسی S21 اولترا برخوردار خواهند بود. بنابراین گلکسی S22 اولترا احتمالا مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و 2 ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 و 10 برابری خواهد بود. با این‌حال سایر پیشرفت‌های اعمال شده در این هندست موجب می‌شوند تا گلکسی S22 اولترا به یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های دوربین‌دار در سال 2022 تبدیل شود.

در نهایت تصویری از جعبه خرده فروشی گلکسی S22 اولترا به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس گزارشات، محتویات این جعبه شامل گوشی، قلم S Pen، کابل USB Type-C به USB Type-C و ابزار خارج نمودن سیم‌کارت خواهد بود؛ اما از آداپتور شارژر یا هدفون خبری نیست.

سری گلکسی S22 سامسونگ در روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) معرفی خواهد شد و هندست‌های جدید احتمالا با قیمت‌گذاری مشابه مدل‌های نسل قبلی روانه بازار می‌شوند. بنابراین مدل پایه گلکسی S22 با برچسب قیمتی 799 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. کاربران در صورت رضایت از ویژگی‌های ذکر شده برای اسمارت‌فون گلکسی S22 می‌توانند همین امروز نسبت به پیش‌سفارش و رزرو این محصول اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH