شرکت خاویار از نسخه‌های سفارشی سری گلکسی S22 سامسونگ رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در اوایل ماه جاری میلادی از پرچم‌داران سری گلکسی S22 خود رسما رونمایی کرد. اکنون کمپانی روسی طراح کالاهای لوکس با نام خاویار نیز دست به‌کار شده و آخرین نسخه‌های سفارشی پر زرق‌وبرق خود از سری گلکسی S22 را به معرض نمایش گذاشته است.

سری جدید شامل 6 طرح مختلف با استفاده از مواد اولیه جالب نظیر طلای 24 عیار، تیتانیوم سبک و فیبر کربن است. اسامی طرح‌های ارائه شده توسط شرکت خاویار بدین شرح است:

  • Bird of Prey با چرم تمساح بژ
  • Ocelot با الهام از عصر Art Deco همراه با منبت‌کاری فلزی نگین‌دار و روکش طلا
  • Drive از جنس فیبر کربن و قاب تیتانیومی تقویت شده
  • Great Gatsby با الگوی هندسی سه‌بعدی روی آلیاژی با روکش طلا و الهام گرفته شده از رمان محبوب F. Scott Fitzgerald
  • Victory با چرم تمساح سیاه و پوشش PVD از جنس تیتانیوم
  • Titanium با کربن خودرویی سیاه

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

خاویار به منظور حفظ ماهیت انحصاری این گجت‌ها آمادگی دارد تا از هر مدل به تعداد 99 واحد تولید نماید. همچنین مشتریان می‌توانند به سراغ مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با قیمت‌گذاری کمی ارزان‌تر بروند؛ اما در این‌صورت مزایایی نظیر قلم S Pen و دوربین پریسکوپی را از دست خواهند داد.

 

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

از جنبه قیمت‌گذاری نیز بایستی خاطرنشان کرد که ارزان‌ترین مدل قابل سفارش با برچسب قیمتی 6000 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ در حالی‌که گران‌ترین مدل یعنی ورژن Great Gatsby سامسونگ گلکسی S22 اولترا با 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز 7680 دلار قیمت‌گذاری شده است. بر اساس اعلام شرکت خاویار، فروش این هندست‌ها از روز 11 مارس (20 اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH