صفحه پشتیبانی گلکسی A23 در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شد

صفحه پشتیبانی رسمی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A23 4G راه‌اندازی شده و غول کره‌ای در آستانه رونمایی از این هندست جدید است. بعلاوه بر اساس گزارشات، سامسونگ گلکسی A23 4G به‌زودی در هندوستان و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. با این‌حال برند کره‌ای هنوز در رابطه با زمان دقیق عرضه این اسمارت‌فون هیچ اظهارنظری نکرده است.

با وجود عدم تائید رسمی مشخصات گلکسی A23 توسط سامسونگ اکنون برخی جزئیات کلیدی مربوط به این هندست بر پایه اطلاعات پیش‌تر لو رفته منتشر شده است. سامسونگ گلکسی A23 پیش‌تر در پایگاه داده Bluetooth SIG رویت شده و سایر مشخصات کلیدی این اسمارت‌فون نیز اعلام شده است. همچنین صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی A23 4G هم‌اکنون در وبسایت رسمی سامسونگ فعال شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در اوایل ماه جاری، سامسونگ گلکسی A23 در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. این موضوع نشان می‌دهد که هندست مذکور طی روزهای آینده روانه بازار خواهد شد.

صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی A23

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ سامسونگ گلکسی A23 4G در آستانه رونمایی رسمی قرار دارد. اکنون صفحه پشتیبانی این اسمارت‌فون در وبسایت رسمی کمپانی پیش از عرضه آن به بازار راه‌اندازی شده است. بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه دارای شماره مدل SM-A235F است. متاسفانه این فهرست به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نمی‌کند. با این وجود اخیرا دستگاهی با همین شماره مدل در پایگاه داده Bluetooth SIG نیز رویت شده است. این فهرست، پشتیبانی گلکسی A23 از اتصال بلوتوث 5.0 را مورد تائید قرار می‌دهد.

گمانه‌زنی‌ها و اطلاعات پیش‌تر لو رفته

بعلاوه فهرست گلکسی A23 در وبسایت گیک‌بنچ به چند مورد اطلاعات حیاتی از هندست آینده اشاره دارد. به‌عنوان مثال توان پردازشی گلکسی A23 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 680 تامین خواهد شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این تراشه در طیف مدل‌های 4G طبقه‌بندی می‌شود. از این گذشته گوشی جدید سامسونگ مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. با این‌حال کمپانی کره‌ای در زمان معرفی گلکسی A23 احتمالا از پیکره‌بندی‌های متنوع‌تری برای ظرفیت رم و حافظه داخلی رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، گلکسی A23 با حافظه رم 6 گیگابایتی نیز احتمالا به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین فهرست مشخصات گلکسی A23 نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. جهت یادآوری بایستی اعلام کرد که در اوایل ماه جاری میلادی یک خبرچین مشهور با شناسه OnLeaks رندرهایی از طراحی گلکسی A23 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

بر اساس این تصاویر به‌نظر می‌رسد که گلکسی A23 مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود. از این گذشته به‌نظر می‌رسد که این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسورهای 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی است. بعلاوه لبه جانبی بدنه گوشی از حسگر اثرانگشت میزبانی می‌کند. نهایتا جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز قابل دسترس خواهد بود.

4 در مورد “صفحه پشتیبانی گلکسی A23 در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شد”

  1. سلام تشکر میکنم از خبرهای خوبتون. درباره نسخه 5g پردازندش مشخصه؟ هم dimensity 720 رو خوندم هم snapdragon 750!

      1. اشتباه نوشتم a23 5g رو هم snapdragon 750 سایتا نوشتن هم mediatek dimensity 700
        و a33 5g رو exynos 1200 و mediatek dimensity 720
        میشه کامنتم رو درستش کنین؟
        به نظرتون من الآن گوشی بگیرم با اندروید یازده یا چند ماه دیگه صبر کنم تا دوازده بیاد؟ خیلی اندروید دوازده به دلم نشست!

        1. سعید صانعی

          گوشی‌های امسال اکثرا با اندروید 12 عرضه می‌شد، به نطرم چند ماه صبر کنید بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH