صفحات پشتیبانی گلکسی A13 4G و گلکسی M23 5G در وبسایت سامسونگ راه‌اندازی شد

شرکت سامسونگ در سال 2021 از اسمارت‌فون گلکسی A13 5G رونمایی کرد؛ اما علیرغم ماه‌ها گمانه‌زنی پیرامون ورژن 4G این هندست، گلکسی A13 4G هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. با این‌حال تا موعد رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون احتمالا زمان زیادی باقی نمانده است؛ چرا که گلکسی A13 4G اخیرا تائیدیه NBTC را دریافت نموده و صفحات پشتیبانی آن نیز روی وبسایت رسمی سامسونگ در کشورهای هندوستان، روسیه، سوئیس و بریتانیا راه‌اندازی شده است.

با این‌حال وبسایت سامسونگ و گواهینامه NBTC به هیچ‌کدام از مشخصات کلیدی گلکسی A13 4G اشاره نکرده‌اند. اما به لطف اطلاعات موجود در پایگاه داده گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که این هندست با شماره مدل SM-A135F مجهز به تراشه اگزینوس 850، سیستم‌عامل اندروید 12 و 3 گیگابایت رم خواهد بود. با این‌حال عرضه مدل‌هایی با ظرفیت رم بالاتر نیز چندان دور از انتظار نیست؛ اما این موضوع هنوز مورد تائید قرار نگرفته است.

بعلاوه سامسونگ احتمالا در تدارک رونمایی از اسمارت‌فون دیگری موسوم به گلکسی M23 5G در آینده‌ای نزدیک است؛ چرا که صفحات پشتیبانی این هندست در کشورهای بریتانیا و روسیه راه‌اندازی شده و گجت مذکور نیز موفق به دریافت تائیدیه NBTC شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH