shibadoge

توکن شیبا دوج (SHIBADOGE) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!

گاهی کاربران تازه وارد در دنیای رمز ارزها، با نگاهی به ارزهای دیجیتال رشد کرده، به خود می‌گویند که حیف؛ ای کاش زودتر مطلع شده بودم و از این توکن تعدادی هرچند کم خریده بودیم!

همین جمله کافی است تا برخی توسعه دهندگان و طراحان ارزهای دیجیتال به فکر طراحی و عرضه توکن‌هایی با مشخصات و شباهت‌هایی نظیر گزینه‌های رشد کرده بیافتند. این توکن‌ها البته تعداد بسیار زیادی هستند و نمی‌توان گفت که همه آن‌ها گزینه‌های موفقی بوده‌اند، اما در میان آن‌ها گزینه‌هایی وجود دارد که پس از مدت کوتاهی به سرعت در دل معامله‌گران و هولدرها جا باز کرده و با رشد قیمت مناسبی، سود خوبی به آن‌ها رسانده‌اند.

شیبادوج

شیبادوج یکی از تازه‌ترین توکن‌های ارزان قیمت بازار رمز ارزهاست. تیم توسعه این توکن در وب‌سایت رسمی خود می‌گوید اگر از خرید دوج کوین و شیبا اینو جا مانده‌اید، نگران نباشید! شیبا دوج اولین توکن مبتنی بر جامعه کاربران است که توسط نهنگ‌های شیبا و دوج کوین ایجاد شده و برای تجمیع منافع این دو، با یکدیگر ترکیب شده‌اند.

در این وب‌سایت آمده است که شیبا و دوج به عنوان دو رقیب قدرتمند؛ این‌بار در کنار هم جمع شده‌اند تا سودی بزرگ‌تر را نصیب کاربران کنند.

دو پادشاه ارزهای دیجیتال با یک هدف بزرگ‌تر؛ مهم‌ترین شعار تیم طراح شیبادوج است

تیم توسعه این توکن معتقد است که هم اکنون مجموع ارزش بازار دو رمز ارز ارزشمند دوج کوین و شیبا اینو بیش از 40 میلیارد دلار بوده و بیش از 5 میلیون هولدر وفادار دارند. با این اوصاف آن‌ها در تلاش هستند تا 1 درصد از این افراد را جذب این توکن کنند؛ یعنی جذب عددی در حدود 400 میلیون دلار! تیم توسعه این توکن با تمرکز بر روی همین 1 درصد، معتقدند که می‌توانند افراد زیادی را جذب این توکن کنند.

شبکه شیبادوج

یکی از مهمترین ویژگی‌های این توکن جالب، شبکه آن است. شیبا دوج بر روی شبکه اتریوم عرضه و قابل معامله است. در واقع Shibadoge یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است.

شیبا دوج در تاریخ 24 دسامبر سال 2021 میلادی و با مجموع بیش از 420 سکستیلیون عرضه شده است. به طور دقیق‌تر تعداد واحدهای شیبادوج  420.000.000.000.000.000.000.000 است. البته لازم به ذکر است که دقیقا 50 درصد از توکن‌های موجود در زمان عرضه سوزانده شده است.

توکنومیک شیبادوج

در سیستم توکنومیک این توکن 15 درصد مالیات اضافه در معاملات پیش بینی شده است. 5 درصد مالیات برای عملکردهای اضافی در آینده؛ 5 درصد قفل نقدینگی برای امنیت پروژه و مبلغ 5 درصد هم برای بحث بازاریابی و رشد پروژه در نظر گرفته شده است.

یکی از مهم‌ترین نکات و برنامه‌های در حال توسعه این توکن؛ فروش و عرضه NFT هاست. قرار است به زودی فروشگاه بزرگ و گسترده NFTهای مبتنی بر دو رمز ارز شیبا و دوج کوین به صورت مجزا راه اندازی شود. شیبا دوج هم اکنون با حجم بازار بیش از 98 میلیون دلار، یکی از گزینه‌های پر معامله بازار کریپتو کارنسی است.

 

از کجا SHIBADOGE بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری شیبادوج کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید شیبادوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

1 در مورد “توکن شیبا دوج (SHIBADOGE) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!”

  1. ارزیف بدرد نمیخوره به چند دلیل ! اول اینکه خیلی از ارزهاش قابلیت پرداخت و برداشت نداره دوم اینکه هر وقت ارزی پامپ میشه زیاد بالا نمیره و در ضمن سوم اینکه اگه بخوای ارزت رو بفروشی خود صرافی با ی کارمزد معقول ازت نمیخره و باید به قیمت خیلی کمتری بفروشی به کاربران دیگه درضمن ارز تتر روی شبکه انتقال ترون نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH