به جای لپ تاپ دست دوم، با وام بانک آینده صاحب لپ تاپ نو شوید

قیمت بالای لپ‌تاپ و نیاز بالا به این دستگاه، باعث شده است که بیشتر افراد به خرید دست دوم آن تمایل پیدا کنند. به همین منظور، می‌خواهیم بدانیم که خرید لپ تاپ دست دوم کار درستی است یا نه؟ برای آنکه به جواب این سوال برسید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. لندو یک سامانه برای خرید اقساطی است که افراد می‌توانند از این سامانه تا سقف 20 میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنند. در این مقاله به موضوع خرید اقساطی لپ تاپ از لندو پرداختیم.

مزیت خرید اقساطی به خرید لپ تاپ دست دوم

اگر قیمت کالایی که می‌خواهید بخرید با بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید تناسب ندارد، می‌توانید مدل‌های قدیمی و دست دوم را به جای کالای نو بخرید. با خرید لپ تاپ دست دوم می‌توانید متناسب با بودجه خودتان، یک لپ تاپ با قیمت مناسب تهیه کنید، اما هرگز نمی‌توانید از کیفیت آن مطمئن شوید. لپ‌تاپ قدیمی و دست دوم ممکن است مشکلاتی داشته باشد که در نگاه اول متوجه آن نشوید و در طولانی‎‌مدت مشخص شود. حتی اگر خیالتان از نبود اشکالات ظاهری راحت باشد، بسیاری از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با گذشت زمان خودش را نشان می‌دهد. همچنین لپ‌تاپ‎‌های قدیمی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امروزی را ندارند. معمولاً این لپ‌تاپ‌ها از نظر پردازنده ضعیف هستند، سرعت عمل پایینی دارند و میزان ظرفیت رم و هارد آن‌ها راضی‌کننده نیست.

به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که در صفحه خرید لپ تاپ قسطی در سایت لندو، روش تهیه غیرنقدی این کالا را بررسی کنید و به‌جای خرید نامطمئن لپ تاپ دست دوم، دستگاهی نو و مطابق با آنچه در نظرتان بوده است را تهیه کنید. با کمک خرید اقساطی، می‌توانید به‌روزترین لپ‌تاپ موجود در بازار را به‌راحتی تهیه کنید و هزینه آن را در طولانی‌مدت پرداخت کنید.

چگونه لپ‌تاپ را به صورت اقساطی بخریم؟

ریسک بالای خرید دست دوم و عدم اطمینان از کیفیت آن در درازمدت، از مهم‌ترین دلایلی است که توصیه می‌کنیم به دنبال خرید نقدی یا اقساطی لپ‌تاپ نو باشید. برای خرید نقدی لپ‌تاپ به بودجه زیادی نیاز دارید، ولی با کمک روش قسطی می‌توانید هزینه بالای این کالای پرمصرف دیجیتال را در ماه‌های متوالی پرداخت کنید. به جای خرید کالاهای نامطمئن دست دوم می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های فروش اقساطی مستقیم کالا بروید و لپ‌تاپی نو از این فروشگاه‌ها تهیه کنید. البته برای خرید کالا به صورت قسطی از از فروشگاه‌ها معمولاً باید چک ضمانت ارائه دهید و مبلغی را هم به‌عنوان پیش‌پرداخت در زمان دریافت لپ‌تاپ تأمین کنید. در ضمن یادتان باشد که وقتی وارد یک فروشگاه می‌شوید تا کالایی را از آن‌ها به صورت قسطی تهیه کنید، انتخاب شما به کالاهای موجود در همان فروشگاه محدود می‌شود. یعنی اگر مدل و برند لپ‌تاپ مورد نظر شما در بین کالاها وجود نداشته باشد، مجبور هستید که کالایی دیگر را انتخاب کنید.

برای خرید قسطی می‌توانید از بانک‌ها و مؤسسات مالی مختلف وام بگیرید و بازپرداخت آن را به صورت ماهانه انجام دهید. البته برای دریافت وام از بانک‌ها باید حتماً شخص یا اشخاصی را به‌عنوان ضامن معرفی کنید و از همه مهم‌تر در ازای پولی که به‌عنوان وام دریافت می‌کنید، به بانک چک دهید. تهیه ضامن و چک معمولاً از مراحل پرچالش وام است و به همین دلیل خیلی از متقاضیان به سراغ این روش نمی‌روند و خرید پر از ریسک لپ تاپ دست دوم را ترجیح می‌دهند. اما سامانه‌هایی وجود دارند که امکان خرید اعتباری را فراهم می‌کنند تا با دردسر کمتری بتوانید لپ‌تاپ و دیگر کالاهای گران‌قیمت را تهیه کنید. اگر وارد صفحه وام شوید، به شما خواهیم گفت که چگونه با کمک شرایط ویژه لندو، بدون آنکه درگیر معرفی ضامن و ارائه چک شوید، تنها با ارائه سفته وامی راحت دریافت کنید.

چطور بدون چک و ضامن وام بگیریم؟

حالا که با مزیت خرید اقساطی کالا بدون چک و ضامن نسبت به خرید لپ تاپ دست دوم آشنا شدید، وقت آن رسیده که در مورد شرایط آن هم بیشتر بدانید. سامانه لندو با همکاری بانک آینده تا سقف 20 میلیون تومان، به متقاضیان خود وام خرید کالا می‌دهد. مراحل دریافت این وام، پیچیدگی وام‌های بانکی را ندارد، اما به دلیل همکاری با بانک آینده، از امنیت و اعتبار وام‌های رسمی بهره‌مند شده است. فروشگاه‌های متعددی با این سامانه به‌منظور خرید اعتباری کالا و خدمات همکاری می‌کنند. بنابراین برای خرید لپ‌تاپ یا دیگر کالاهای مورد علاقه‌تان، مجبور نخواهید بود که انتخابتان را به موجودی انبار یک فروشگاه آنلاین محدود کنید.

برای دریافت وام خرید کالا باید وارد سایت لندو شوید و بعد از ثبت‌نام اولیه، میزان مبلغ مورد نیازتان را از 4 تا 20 میلیون تومان مشخص کنید. بعد از مشخص کردن مبلغ، میزان قسط تسویه ماهانه هم تعیین خواهد شد. به سراغ فهرست فروشگاه‌های متعدد طرف قرارداد با این سامانه بروید و با توجه به لپ‌تاپ مد نظرتان، یکی را انتخاب و در نهایت درخواست‌تان را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، باید مدارک خواسته‌شده را آپلود کنید. سپس مرحله اعتبارسنجی شروع می‌شود و در صورت تأیید درخواست شما توسط لندو و بانک آینده، مأمور ارسال برای امضای قرارداد و سفته به آدرستان مراجعه خواهد کرد. در نهایت شما یک کد اعتبار دریافت می‌کنید و با کمک این کد می‌توانید از یک فروشگاه، لپ‌تاپ مورد نظرتان را تهیه کنید. اگر فروشگاه تیمچه را برای خرید اعتباری انتخاب کنید، به جای دریافت کد، کیف پول در حساب کاربری شما به اندازه وام دریافتی شارژ خواهد شد.

خرید اعتباری کالای نو به‌جای خرید دست دوم

ناگفته نماند که این نوع خرید اعتباری تنها مختص لپ‌تاپ نیست و کالاهای مورد نیاز دیگر را هم می‌توانید با کمک دریافت وام تهیه کنید. به‌عنوان مثال اگر وارد صفحه خرید اقساطی گوشی در سایت لندو شوید، می‌توانید بدون پیش‌پرداخت، چک و ضامن، هر نوع گوشی هوشمندی که مد نظرتان است را از فروشگاه‌های طرف قرارداد تهیه کنید. بنابراین، به‌جای آنکه بودجه محدودتان را صرف خرید گوشی دست دوم و قدیمی کنید، با کمک این روش به سراغ خرید اعتباری جدیدترین گوشی هوشمند بازار دیجیتال بروید تا هم از امکانات روز تکنولوژی استفاده کنید و هم نگران خرابی‌های احتمالی گوشی کهنه نباشید.

آنلاین وام بگیرید

با کمک سامانه لندو به راحتی می‌توانید بدون چک و ضامن، اعتبار خرید کالا دریافت کنید. ارائه سفته ضمانت برای دریافت این وام کفایت می‌کند. تمام مراحل این خرید اعتباری از ابتدای ثبت‌نام تا دریافت کالا و پرداخت اقساط، کاملاً آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. در ضمن علاوه بر خرید انواع کالاهای دیجیتال مثل لپ‌تاپ، گوشی و… می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف طرف قرارداد، دیگر کالاهای مورد نیازتان را هم تهیه کنید. پوشاک، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، تجهیزات اداری و… از دیگر کالاهایی هستند که از طریق خرید اقساطی می‌توانید تهیه کنید. همچنین برای رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما، بیمه، کلاس‌های آموزشی و دیگر خدمات شهروندی می‌توانید از مزیت وام خرید کالا استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH