رویداد WWDC 2022 اپل طی روزهای 16 تا 20 خرداد ماه برگزار خواهد شد

شرکت اپل زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود طی سال جاری موسوم به WWDC 2022 را رسما اعلام کرد. کنفرانس امسال سی و سومین رویداد غول کوپرتینویی به‌شمار رفته و ضمن برگزاری آن احتمالا شاهد رونمایی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید کمپانی خواهیم بود.

اپل تائید کرده که رویداد WWDC 2022 طی روزهای 6 تا 10 ژوئن (16 تا 20 خرداد ماه) برگزار خواهد شد. این مراسم بار دیگر به‌صورت دیجیتالی برگزار شده و از هرگونه گردهمایی و رویداد حضوری خبری نخواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این‌بار کمپانی قصد دارد تا جلسات و آزمایشگاه‌های آموزنده‌تری را برای توسعه‌دهندگان ارائه نموده و از این طریق زمینه آشنایی هرچه بیش‌تر آنها با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های قابل معرفی در رویداد آینده را فراهم نماید.

علیرغم این واقعیت که رویداد WWDC 2022 به‌صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود؛ اما تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان و دانش‌‌آموزان این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک شاهد ایراد سخنرانی رسمی در دره کوپرتینو ایالت کالیفرنیا طی روز 6 ژوئن (16 خرداد ماه) باشند. کمپانی آمریکایی علاوه بر حمایت از توسعه‌دهندگان حاضر در Apple Park با برگزاری چالش دانشجویی سنتی Swift از آن‌دسته از توسعه‌دهندگان خارجی که عاشق کدنویسی هستند نیز پشتیبانی خواهد کرد.

افراد علاقه‌مند به شرکت در این چالش بایستی یک پروژه اپلیکیشن زمین بازی Swift را با موضوع مورد نظر خود ایجاد نمایند. این پروژه بایستی پیش از روز 25 آوریل (5 اردیبهشت ماه) از طریق وبسایت اپل برای این شرکت ارسال شود.

از این گذشته انتظار می‌رود که در جریان رویداد آینده WWDC شاهد رونمایی از ورژن‌های جدید تمامی نرم‌افزارهای شرکت اپل باشیم. غول آمریکایی ضمن برگزاری کنفرانس WWDC 2022 احتمالا از سیستم‌عامل‌های iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9، macOS 13 و tvOS 16 رونمایی خواهد کرد. همچنین معرفی برخی محصولات سخت‌افزاری در جریان برگزاری این مراسم نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. در حال حاضر پیرامون مک‌بوک ایر جدید و مدل آینده مک پرو مجهز به تراشه بومی اپل، زمزمه‌های فراوانی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. بنابراین رونمایی از یک یا هر دو دستگاه فوق طی رویداد آینده WWDC چندان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH