اپل روی توسعه یک هوم‌پاد جدید با دوربین فیس تایم و سیستم‌عامل tvOS کار می‌کند

مارک گورمن؛ تحلیل‌گر نشریه بلومبرگ که در زمینه اخبار مرتبط با محصولات اپل از سابقه درخشانی برخوردار است؛ اخیرا به شایعه جالبی اشاره نموده است. به گفته وی غول کوپرتینویی احتمالا روی توسعه یک دستگاه عجیب کار می‌کند. این محصول یک اسپیکر خانگی به‌شمار رفته و مجهز به سیستم‌عامل tvOS و یک دوربین داخلی خواهد بود.

تفکر پیرامون چنین دستگاهی موجب روشن شدن تدریجی کلیه جوانب مرتبط با آن می‌شود. این محصول در واقع یک هوم‌پاد جدید مجهز به دوربین فیس تایم است که از سیستم‌عامل tvOS استفاده می‌کند. البته چنین دستگاهی می‌تواند به‌عنوان یک ابزار پخش یا ‌تی‌وی باکس به تلویزیون متصل شده و از طریق دوربین خود امکان برقراری تماس‌های ویدیویی روی یک نمایشگر بزرگ را در اختیار کاربران قرار دهد. بعلاوه این دستگاه یک اسپیکر بسیار مناسب برای پر کردن فضای اتاق نشیمن خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ تفکر بیش‌تر پیرامون چنین محصولی، عرضه آن‌را بیش از پیش منطقی جلوه خواهد داد.

مارک گورمن خاطرنشان می‌کند که این محصول ترکیبی در کانون رویکرد اپل برای اتاق نشیمن منزل قرار گرفته و اسپیکرهای هوم‌پاد مینی نیز سراسر فضای خانه را احاطه می‌کنند. با این صحبت‌ها احتمالا فرضیه عرضه یک هوم‌پاد جدید در ذهن کاربران نقش خواهد بست. اما دستگاه جدید جانشین مستقیم هوم‌پاد (که تولید آن در سال گذشته متوقف شد) به‌شمار نمی‌رود؛ بلکه نقش یک دستگاه هیبریدی را ایفا خواهد کرد. همچنین پنجره زمانی مورد نظر اپل برای عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH