سامسونگ به‌دنبال رشد 100 درصدی فروش گوشی‌های تاشو آینده خود است

سامسونگ به شکل غافلگیرکننده‌ای برای معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 طی فصل تابستان پیش رو آماده می‌شود. غول کره‌ای در راستای همین فرآیند آماده‌سازی و پیش از عرضه 2 هندست جدید در رابطه با تعداد دستگاه‌های تولیدی خود طی ماه جولای تصمیم‌گیری کرده است.

بر اساس اعلام راس یانگ از موسسه Display Supply Chain Consultants که یکی از منابع موثق در زمینه انتشار اخبار مربوط به نمایشگر و دستگاه‌های تاشو است؛ گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ احتمالا بسیار بیش‌تر از مدل‌های نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

“برنامه‌ریزی برای تولید گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 طی ماه جولای امسال در مقایسه با مدل‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 بالغ بر 2 برابر افزایش یافته است. این موضوع به عرضه بسیار قدرتمند هندست‌های جدید اشاره دارد. همچنین احتمالا شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.” -DSCCRoss@؛ 20 آوریل 2022

دلیل طرح چنین ادعایی این است که سامسونگ ظاهرا در تدارک تولید 2 برابری این هندست‌ها طی ماه جولای است. این رقم در مقایسه با تعداد دستگاه‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 تولید شده طی دوره زمانی مشابه بالغ بر 2 برابر بیش‌تر است. بنابراین بدیهی است که تصور کنیم هندست‌های جدید در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود فروش بسیار چشمگیرتری را تجربه خواهند کرد.

همچنین پدیده مذکور موجب طرح این گمانه‌زنی می‌شود که گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا با قیمت‌گذاری ارزان‌‌تر از مدل‌های سال گذشته به بازار عرضه خواهند شد. صحت و سقم این فرضیه صرفا در گذر زمان و با انتشار اطلاعات جدید در آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH