تصاویر زنده شیائومی 12 لایت در فضای اینترنت منتشر شد

انتشار شایعات پیرامون اسمارت‌فون شیائومی 12 لایت از مدت‌ها قبل آغاز شده است. اکنون و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تصاویر زنده این هندست در فضای اینترنت منتشر شده و طراحی ظاهری آن به معرض نمایش گذاشته شده است. این دستگاه توسط یک خبرچین چینی رویت شده است. وی تائید می‌کند که شیائومی 12 لایت از شماره مدل 2203129G استفاده می‌کند؛ موضوعی که فهرست‌های پیشین طی ماه‌های گذشته نیز به آن اشاره داشتند.

این هندست مجهز به یک نمایشگر تخت بوده و بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته از قاب پلاستیکی استفاده می‌کند. این در حالیست که سایر گوشی‌های سری شیائومی 12 مجهز به نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده و فریم‌های فلزی در قسمت پشتی هستند.

به‌نظر می‌رسد که شیائومی 12 لایت مجهز به یک نمایشگر اولد 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود. همچنین این هندست شیائومی مجهز به 2 عدد اسپیکر استریو و درگاه مادون‌قرمز است.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل ماژول اصلی 108 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اگرچه برخی شایعات نشان می‌دهند که این دوربین در بعضی بازارها از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین را تشکیل می‌دهند.

تصاویر زنده از شیائومی 12 لایت

شیائومی 12 لایت به احتمال فراوان از تراشه اسنپ‌دراگون 778G پلاس بهره‌برداری خواهد کرد؛ موضوعی که در فهرست پیشین گیک‌بنچ نیز به آن اشاره شده است. همچنین انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون به‌همراه یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی روانه بازار شود.

فهرست امتیازات شیائومی 12 لایت در وبسایت گیک‌بنچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH