نخستین تیزر تبلیغاتی هواوی نوا 10 منتشر شد

شرکت هواوی با وجود تمامی مشکلات کماکان به فعالیت خود در بازار اسمارت‌فون ادامه داده و دستگاه‌های جدید این برند به آرامی یکی پس از دیگری معرفی می‌شوند. به‌عنوان مثال کمپانی چینی پیش‌تر با برگزاری یک رویداد از چندین محصول جدید خود از جمله گوشی تاشو هواوی میت XS 2 رونمایی کرد. اکنون این شرکت در تدارک رونمایی از یک اسمارت‌فون ساده‌تر با نام هواوی نوا 10 است. اکنون هواوی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از آمادگی خود برای معرفی اسمارت‌فون نوا 10 در آینده‌ای‌ نزدیک خبر داده است.

متاسفانه پوستر تبلیغاتی فاقد هرگونه اطلاعات تکمیلی بوده و صرفا اعلام می‌کند که سری هواوی نوا 10 در راه است. همچنین پوستر مذکور به اجرای یک کمپین تبلیغاتی برای محصولات جدید کمپانی در بازار اشاره دارد. ظاهرا اسمارت‌فون‌های جدید تا پایان ماه ژوئن به بازار عرضه شده و هواوی پیش از معرفی آنها فرصت خواهد داشت تا با انتشار چندین تیزر مختلف، جزئیاتی را در رابطه با سری هواوی نوا 10 اعلام نماید.

بر اساس شایعات هواوی نوا 10 احتمالا مجهز به ورژن 4G تراشه اسنپ‌دراگون 7 نسل 1 یا Dimensity 8100 خواهد بود. بعلاوه سیستم دوربین و نرم‌افزار HarmonyOS نیز بایستی به‌روزرسانی شوند. تقریبا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این هندست بر مقوله دوربین سلفی تمرکز خواهد داشت؛ چرا که دستگاه‌های سری نوا همواره مخاطبان جوان را هدف قرار داده‌اند.

کمپین تبلیغاتی هواوی نوا 10 فعالیت خود را آغاز کرد

صرفنظر از تبلیغات اسمارت‌فون هواوی نوا 10، روز دوشنبه هفته گذشته چندین رسانه چینی گزارش دادند که دکتر وانگ چنگ‌لو؛ توسعه‌دهنده اصلی سیستم‌عامل HarmonyOS و رئیس واحد توسعه نرم‌افزار هواوی، این شرکت را ترک کرده است. وی به منظور حذف گواهینامه رسمی هواوی از صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی Weibo نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کرد. تاکنون پیرامون دلایل احتمالی اتخاذ این تصمیم توسط آقای وانگ هیچ توضیحی ارائه نشده است.

وانگ چنگ‌لو با مدرک دکترای مهندسی از موسسه فناوری هاربین فارغ‌التحصیل شد. وی در سال 1998 به هواوی ملحق شد و در سمت‌هایی نظیر ریاست خط تولید تجهیزات کلیدی شبکه، ریاست واحد مرکزی نرم‌افزار و رئیس بخش نرم‌افزارهای مصرف‌کنندگان به ایفای نقش پرداخت. در ادامه وی سرپرستی تیم توسعه‌دهنده HarmonyOS را بر عهده گرفت.

آخرین حضور وی در محافل عمومی به کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی در اکتبر سال گذشته مربوط می‌شود. برخی کاربران خاطرنشان کرده‌اند که نام آقای وانگ از پلتفرم کاری ابری هوشمند هواوی موسوم به WeLink حذف شده است. بر اساس گزارشات، وانگ چنگ‌لو به شرکت توسعه صنایع دیجیتال Shenzhen Kaihong ملحق شده است. این شرکت با وجود فناوری‌های پیشرفته خود در زمینه سیستم‌عامل‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) تخصص دارد. این شرکت با همکاری مشترک هلدینگ Shenzhen Capital (یکی از شرکت‌های تابعه کمیسیون دولتی مردم شنژن برای نظارت و مدیریت دارایی‌های دولتی)، شرکت سرمایه‌گذاری Hubble Technology (که به‌طور کامل تحت مالکیت هواوی قرار دارد) و دولت پکن تاسیس شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH