مایکروسافت

برنامه جدی مایکروسافت برای تقویت حوزه بلاکچین با استخدام مدیر محصول Web 3.0

شرکت مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که می‌خواهد یک فرد برای موقعیت شغلی با عنوان مدیر محصول وب 3.0 و بلاکچین استخدام کند. از این می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت قصد دارد موقعیت خود را در این زمینه گسترش و قدرت خود را افزایش بدهد.

این موقعیت شغلی در وبسایت رسمی مایکروسافت در تاریخ 6 ژوئن منتشر شد و توضیح دادند که فردی که انتخاب می‌شود، عضوی از تیم مایکروسافت کلود برای رشد و توسعه صنعت (MCIGET)، خواهد بود. وظیفه این شخص قرار است به این صورت باشد که باید برای شرکت مایکروسافت، شفافیت، تولید انرژی، ارائه موفقیت در بلاک‌چین و ارز دیجیتال ارائه دهد.

از دیگر وظایف این فرد، این است که باید با فروشنده‌های مستقل نرم‌افزار (ISV) بلاک‌چین و ارز دیجیتال ارتباط برقرار کند. همچنین وظیفه دیگر این شخص این است که باید در تصحیح استراتژی بلاک‌چین و ارز دیجیتال شرکت مایکروسافت، کمک کند.

موارد مورد نیاز این موقعیت شغلی، آشنایی با ارز دیجیتال، بلاک‌چین، دفتر کل توزیع شده، وب 3.0 و همچنین دانش بنیادی از رمزنگاری است.

مایکروسافت

به طور کلی، گسترش تیم به تلاش‌های اخیر مایکروسافت برای ادغام رمزنگاری در محصولات موجود خود می‌افزاید. به گفته این شرکت:

وجود بلاک‌چین و بازار ارز دیجیتال به مایکروسافت این مزیت را می‌دهد که بتواند کاربرد محصولات خود را به روش‌ها و مشتری‌های جدید گسترش دهد. ما می‌توانیم از کارهای انجام شده در بلا‌ک‌چین تا به الان، درس‌های زیادی یاد بگیریم. با استفاده از این درس‌ها می‌توانیم آن‌ها را در تعامل با شرکای دیگر که بلاک‌چین و ارز دیجیتال را در صنعت خود وارد کردند، تاثیر بدهیم.

در چند ماه گذشته، شرکت مایکروسافت در حال گسترش تیم بلاک‌چین و ارز دیجیتال خود بوده و افراد مختلفی در این زمینه استخدام کرده است. به طور مثال در ماه فوریه فردی را برای موقعیت شغلی مدیر توسعه تجارت ارز دیجیتال استخدام کردند. وظیفه فرد استخدام شده این بود که استراتژی 3.0 مایکروسافت را پایه‌گذاری کند.

با تحلیلی که می‌توان از این حجم از استخدام در حوزه بلاک‌چین کرد، می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت قصد دارد به یکی از بازیگران کلیدی تکنولوژی‌هایی مثل وب 3.0 تبدیل شود.

تا همین الان هم این شرکت اعلام کرده که قصد دارد روی دنیاهای مجازی متاورس، سرمایه‌گذاری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH