رابط کاربری One UI 5 سامسونگ با قابلیت نمایش روان‌تر انیمیشن‌ها در راه است

بر اساس گزارش اختصاصی وبسایت SamMobile، سامسونگ در تلاش است تا سرعت ناوبری در رابط کاربری اختصاصی خود را به میزان قابل‌توجهی بهبود دهد. همچنین کمپانی کره‌ای قصد دارد تا از طریق بهینه‌سازی انیمیشن‌ها امکان نمایش سریع‌‌تر و روان‌تر آنها را فراهم نماید.

جدیدترین دستگاه‌های سامسونگی عرضه شده به بازار از رابط کاربری One UI 4.5 مبتنی بر اندروید 12 استفاده می‌کنند. با این‌حال انتظار می‌رود که برند کره‌ای تولیدکننده اسمارت‌فون پس از انتشار اندروید 13 در اواخر پاییز از نسخه به‌روزرسانی شده رابط کاربری One UI نیز رونمایی کند. مهاجرت به اندروید 12 برای برخی شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون مشکلاتی را به‌دنبال داشت؛ چرا که نسخه سال گذشته اندروید اولین نسخه متفاوت این سیستم‌عامل طی سالیان اخیر به‌شمار می‌رود.

از آنجا که به‌کارگیری نمایشگرهای 90 الی 120 هرتزی به امری معمول در صنعت اسمارت‌فون تبدیل شده است؛ لذا اکنون شرکت‌های سازنده توجه خود را بر بهینه‌سازی رابط کاربری و نمایش زیباتر انیمیشن‌ها متمرکز نموده‌اند. بنابراین کاربران با تجربه بصری لذت‌بخش‌تری سروکار خواهند داشت. افت فریم و پرش زدن فریم‌های تصویر موجب ایجاد اصطکاک‌های آزاردهنده برای تجربه کاربران می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ ضمن برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود طی ماه اکتبر به کلیه جزئیات مربوط به رابط کاربری One UI اشاره خواهد کرد. پس از رونمایی از رابط کاربری جدید احتمالا شاهد آغاز برنامه تست بتا و ارائه بازخوردهای کاربران برای نسخه آینده One UI خواهیم بود.

 

سامسونگ گلکسی S21 اولترا در کنار گلکسی S22 اولترا 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH