سامسونگ به‌دنبال تامین میلیون‌ها پنل اولد برای خودروهای پیشرفته شرکت BMW است

سامسونگ دیسپلی در صدد دستیابی به شهرتی چشمگیرتر به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان صنعت خودرو است. بر اساس گزارشات این شرکت کره‌ای در زمینه تامین چندین میلیون نمایشگر اولد برای خودروهای پیشرفته تولیدی شرکت BMW با این خودروساز آلمانی به توافق رسیده است.

بدین‌ترتیب واحد تولید نمایشگر سامسونگ، پنل‌های اولد مورد نیاز BMW برای خودروهایی که تولید انبوه آنها از سال 2024 به بعد آغاز می‌شود را تامین خواهد کرد. بر اساس گزارشات اخیر (به نقل از وبسایت ETNews) سامسونگ پنل‌های اولد مورد نیاز جهت تولید 4 میلیون دستگاه خودروی BMW را طی یک بازه زمانی 6 الی 7 ساله تامین خواهد کرد.

بر اساس اعلام منابع خبری، سامسونگ دیسپلی پنل‌های اولد مورد نیاز برای یک مدل سدان رده بالای BMW را تامین خواهد کرد.

سامسونگ احتمالا همکاری با شرکت خودروسازی آئودی را نیز در دستور کار خود قرار داده است

پنل‌های اولد سامسونگ در کارخانه Giheung این شرکت تولید خواهند شد. سامسونگ دیسپلی از طریق همکاری با مشتریان بزرگی نظیر BMW امیدوار است تا فاصله خود با رقبایی مانند ال‌جی دیسپلی را کاهش دهد. بر اساس گزارشات، سامسونگ دیسپلی علاوه بر همکاری با BMW تلاش می‌کند تا سفارشات مربوط به یکی دیگر از خودروسازان بزرگ دیگر اروپا یعنی آئودی را نیز به خود اختصاص دهد. سال گذشته سامسونگ پنل‌های اولد مورد نیاز خودروی Ioniq 5 شرکت هیوندای را تامین کرد.

در عین‌حال سامسونگ بسیاری از قطعات مورد استفاده در خودروهای برقی از جمله باتری و تراشه‌ها را برای خودروسازان مختلف تولید می‌کند. اگرچه در گذشته تصور می‌شد که سامسونگ به‌دنبال تولید خودروی الکتریکی اختصاصی‌ خود است؛ اما اکنون این شرکت دیگر چنین جاه‌طلبی‌هایی را از ذهن خود بیرون کرده و نقش‌آفرینی به‌عنوان تامین‌کننده قطعات کلیدی را مورد پذیرش قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH