فهرست مشخصات سری شیائومی بلک شارک 5S در اینترنت منتشر شد

پس از عرضه سری بلک شارک 5 به بازارهای جهانی در اوایل ماه جاری، اکنون توجهات به نسل آینده گوشی‌های گیمینگ شیائومی معطوف شده است. در حال حاضر اسمارت‌فون‌های بلک شارک 5S و بلک شارک 5S پرو در شرف عرضه به بازار قرار دارند. موضوع جالب توجه اینکه یک خبرچین قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station برخی مشخصات اولیه این 2 هندست را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

شیائومی بلک شارک 5S و 5S پرو مجهز به نمایشگرهای 6.67 اینچی P-OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک حفره کروی‌شکل در مرکز صفحه‌نمایش خواهند بود. در این میان به نرخ نوسازی نمایشگر صریحا اشاره نشده است؛ اما شایعات مطرح شده از به‌کارگیری نرخ نوسازی 144 هرتزی مشابه با سری بلک شارک 5 حکایت دارند. هر 2 اسمارت‌فون از جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و حافظه داخلی UFS + SSD استفاده خواهند کرد.

ماژول دوربین اصلی در اسمارت‌فون‌های شیائومی بلک شارک 5S و 5S پرو به‌ترتیب از سنسورهای 64 و 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انرژی مورد نیاز هر 2 دستگاه از طریق یک باتری 4790 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم تامین خواهد شد. سایر ویژگی‌های این هندست شامل موتور لرزشی در راستای محور افقی، اسپیکرهای استریو و دکمه‌های ماشه‌ای مغناطیسی برای اهداف گیمینگ است. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری بلک شارک 5S احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

2 در مورد “فهرست مشخصات سری شیائومی بلک شارک 5S در اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH