BOE بالاخره سفارش تولید پنل اولد آی‌فون‌ 14 اپل را دریافت کرد

بر اساس گزارش جدیدی که امروز توسط رسانه‌های چینی منتشر شده است؛ اپل برای سری آی‌فون 14 خود از پنل‌های نمایشگر تولید شده توسط کمپانی چینی BOE استفاده خواهد کرد. به‌کارگیری پنل‌های ساخت BOE برای آی‌فون‌های آینده طی روز پنج‌شنبه گذشته از سوی اپل مورد تایید قرار گرفت و کمپانی چینی قصد دارد تا پیش از پایان ماه جاری میلادی، تولید انبوه این پنل‌ها را آغاز کند.

ارسال انبوه پنل‌ها به اپل در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. غول کوپرتینویی به‌طور سنتی در این ماه از آی‌فون‌های جدید خود رونمایی می‌کند. نقش BOE در زنجیره تامین آی‌فون‌ 14 اخیرا با تردیدهایی مواجه شده بود؛ چرا که چند هفته قبل اپل متوجه شد که کمپانی چینی به‌صورت یک‌جانبه برخی المان‌های طراحی در پنل‌های آی‌فون 13 را تغییر داده است. تولیدکننده چینی برای مدتی در شرایط بسیار دشوار قرار داشت؛ اما اکنون ظاهرا این روند دستخوش تغییر شده و BOE به فرآیند تامین پنل برای محصولات آینده اپل ادامه خواهد داد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها BOE صرفا پنل‌های 6.1 اینچی LTPS OLED برای مدل معمولی آی‌فون‌ 14 را تولید خواهد کرد. منابع دست‌اندرکار صنعت برآورد می‌کنند که امسال شرکت اپل 90 میلیون واحد پنل نمایشگر را برای خانواده آی‌فون‌ 14 سفارش خواهد داد. از این تعداد، 60 میلیون پنل توسط سامسونگ دیسپلی تامین شده و شرکت‌های ال‌جی و BOE نیز به‌ترتیب 25 و 5 میلیون واحد پنل نمایشگر را به اپل تحویل خواهند داد. BOE پیش‌تر پنل‌های مورد استفاده در گوشی‌های آی‌فون 12 و آی‌فون‌ 13 را نیز تولید نموده است.

2 در مورد “BOE بالاخره سفارش تولید پنل اولد آی‌فون‌ 14 اپل را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH