HMD Global از تبلت نوکیا T10 با نمایشگر 8 اینچی رسما رونمایی کرد

کمپانی HMD Global در اوایل وقت امروز از تبلت نوکیا T10 رسما رونمایی کرد. برند فنلاندی در تبلیغات خود ادعا کرده که این تبلت از طراحی قدرتمند و بادوامی برخوردار است. این تبلت مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بوده و در 2 ورژن وای‌فای و 4G LTE به بازار عرضه خواهد شد. این تبلت اندرویدی با محوریت استفاده سازمانی طراحی شده و سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. بعلاوه کمپانی HMD وعده داده که این تبلت از به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهیانه برای مدت 3 سال بهره‌مند خواهد شد.

باتری 5250 میلی‌آمپرساعتی نوکیا T10 از فناوری شارژ 10 واتی (5 ولت/ 2 آمپر) پشتیبانی می‌کند. توان پردازشی این گجت از طریق تراشه Unisoc T606 تامین می‌شود. این تراشه مجهز به 6 هسته پردازشی کم‌مصرف از نوع کورتکس A55 و 2 هسته کورتکس A75 با کارآیی بالا است. از جنبه امکانات اپتیکی نیز این تبلت از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلاش روی پنل پشتی خود استفاده می‌کند. دوربین جلویی تبلت از رزولوشن 2 مگاپیکسلی برخوردار بوده و از فناوری فیس آنلاک نیز پشتیبانی می‌شود.

نوکیا T10 دارای طراحی ضد آب بوده و موفق به دریافت تائیدیه IPX2 شده است. این تبلت مجهز به یک پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. بعلاوه گجت مذکور با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، کاربران قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تبلت خود تا سقف 512 گیگابایت خواهند بود.

این تبلت از اتصال بلوتوث ورژن 5.0 و وای‌فای 2 بانده (با فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند. نوکیا T10 علاوه بر پشتیبانی از سیستم‌های ناوبری GLONASS، GPS و Galileo مجهز به حسگر سنجش روشنایی محیط، شتاب‌سنج و گیرنده داخلی رادیو FM است. شایان به ذکر است که نمایشگر 8 اینچی نوکیا T10 از یک پنل LCD با رزولوشن 1280×800 پیکسل بهره گرفته و تائیدیه پلتفرم Netflix HD را دریافت نموده است.

نوکیا T10 به منظور ارتقاء سطح بهره‌وری می‌تواند به‌عنوان نمایشگر ثانویه و در کنار صفحه‌نمایش کامپیوتر شخصی کاربر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اسپیکرهای استریو این تبلت به منظور خلق تجربه کلی مطلوب برای کاربران از قابلیت پخش OZO برخوردار است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

مدل پایه این تبلت با قیمت‌گذاری خرده فروشی 159 دلاری روانه بازار می‌شود. بعلاوه نوکیا T10 در 2 مدل مختلف وای‌فای و 4G LTE قابل سفارش خواهد بود. این تبلت تنها با یک مدل رنگی موسوم به Ocean Blue عرضه خواهد شد.

1 در مورد “HMD Global از تبلت نوکیا T10 با نمایشگر 8 اینچی رسما رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH