جزئیات مربوط به مدل‌های رنگی و پیکره‌بندی حافظه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اعلام شد

در اوایل ماه جولای امسال گزارشی منتشر شد که به مدل‌های رنگی قابل عرضه برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ اشاره داشت. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ در ماه آگوست به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. اکنون یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس موفق به کشف فهرست SKUها برای سامسونگ گلکسی زد فولد 4 شده و از این طریق به جزئیات دقیق‌تری پیرامون هندست مذکور دست یافته است.

این فهرست، اضافه شدن مدل رنگی جدید بژ به فهرست گزینه‌های قابل دسترس برای گلکسی زد فولد 4 را تائید نموده است؛ موضوعی که در گزارشات پیشین نیز مورد اشاره قرار گرفته بود. با این‌حال رنگ سبز، حداقل به‌طور کامل کنار گذاشته نخواهد شد؛ چرا که گوشی تاشو آینده سامسونگ با یک مدل رنگی موسوم به سبز خاکستری (Gray Green) نیز قابل دسترس خواهد بود. قرمز تیره (Burgundy Red) یکی دیگر از گزینه‌های رنگی قابل انتخاب محسوب می‌شود. ظاهرا این مدل رنگی در مقایسه با نمونه ارائه شده با گلکسی زد فولد 3 کمی پررنگ‌تر خواهد بود. نهایتا امسال بار دیگر شاهد عرضه مدل جدید گلکسی زد فولد با رنگ‌آمیزی مشکی (Phantom Black) خواهیم بود.

همچنین فهرست اخیرا کشف شده دربردارنده جزئیاتی پیرامون پیکره‌بندی‌های حافظه برای هندست‌ تاشو آینده است. با توجه به اطلاعات مندرج در این فهرست به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 تنها در 3 مدل 128، 256 و 512 گیگابایتی قابل دسترس خواهد بود. اضافه شدن مدل 128 گیگابایتی به سبد محصولات سامسونگ تا حدی مایه تعجب است؛ چرا که مدل پایه گلکسی زد فولد 3 مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

بعلاوه فهرست جدید حامل یک پیام ناامیدکننده دیگر است. برخلاف شایعات پیش‌تر مطرح شده پیرامون احتمال عرضه نسخه 1 ترابایتی، این مدل در فهرست مذکور به چشم نمی‌خورد. همچنین این موضوع احتمالا به منزله خبری ناخوشایند برای نسخه 512 گیگابایتی (شایعه شده) گلکسی زد فلیپ 4 خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی زد فلیپ 3 صرفا در مدل‌هایی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شد.

البته این فهرست احتمالا ناقص بوده و ورژن 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 احتمالا تنها در چندین کشور خاص به‌صورت محدود ارائه شده یا عرضه انبوه آن به زمان دیگری موکول خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که نسخه سفارشی این هندست موسوم به Thom Browne Edition نیز روانه بازار شود؛ مدلی که نام آن در فهرست مذکور قابل رویت نیست.

1 در مورد “جزئیات مربوط به مدل‌های رنگی و پیکره‌بندی حافظه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH