سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تائیدیه NBTC تایلند را دریافت کردند

چند روز قبل اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ گواهینامه FCC را دریافت کردند و اکنون هر 2 اسمارت‌فون از سوی آژانس رگولاتوری NBTC تایلند مورد تائید قرار گرفته‌اند؛ پدیده‌ای که مسیر را برای عرضه این هندست‌ها در تایلند هموار می‌کند.

گلکسی زد فولد 4 که موفق به دریافت تائیدیه NBTC شده است؛ از شماره مدل SM-F936B/DS استفاده می‌کند؛ در حالی‌که گلکسی زد فلیپ 4 دارای شماره مدل SM-F721B است. این‌بار نیز آژانس رگولاتوری تایلند مطابق روال معمول به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون مشخصات هندست‌ها اشاره نکرده است. اما شایعات نشان می‌دهند که گلکسی زد فلیپ 4 به‌همراه تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1، حافظه رم 8 گیگابایتی و 2 پیکره‌بندی 128 و 256 گیگابایتی برای حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی زد فلیپ 4 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز قسمت فوقانی صفحه‌نمایش از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اندازه نمایشگر آمولد خارجی نیز در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 3 افزایش یافته و از 1.9 به 2.1 اینچ خواهد رسید. همچنین قسمت خارجی گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فلیپ 4 مجهز به یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این هندست همانند مدل نسل قبلی خود دارای یک مدل سفارشی موسوم به Bespoke Edition بوده و ترکیبات رنگی بیش‌تری را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 گواهینامه NBTC را دریافت کردند

از سوی دیگر شایعات نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1، 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این هندست علیرغم استفاده از باتری با ظرفیت مشابه مدل نسل قبلی خود (معادل 4400 میلی‌آمپرساعت) از وزنی سبک‌تر نسبت به آن برخوردار خواهد بود. همچنین طول قطر نمایشگر تاشو و پنل خارجی این اسمارت‌فون به‌ترتیب برابر با 7.6 و 6.2 اینچ خواهد بود.

تصویر لو رفته توسط گلکسی زد فلیپ 4 که توسط یک افشاگر با نام مستعار OnLeaks و وبسایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است 

با توجه به شایعات مطرح شده انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی شوند. با این‌حال تا به این لحظه سامسونگ از ارائه هرگونه اطلاعات رسمی پیرامون این هندست‌ها امتناع نموده است.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تائیدیه NBTC تایلند را دریافت کردند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH