تولید سامسونگ گلکسی A04s در خاک هندوستان آغاز شد

بر اساس یک گزارش جدید، شرکت سامسونگ به تازگی تولید اسمارت‌فون جدید خود موسوم به گلکسی A04s را در خاک هندوستان آغاز کرده است. این خبر پیش از معرفی رسمی هندست مذکور در فضای اینترنت منتشر شده است.

بر اساس گزارش وبسایت 91Mobiles برخی منابع دست‌اندرکار ادعا کرده‌اند که غول فناوری کره‌ای تولید اسمارت‌فون گلکسی A04s را آغاز کرده است. با این‌حال سامسونگ کماکان روی تکمیل واحدهای تولیدی خود کار می‌کند. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون ظرف مدت 2 ماه آینده روانه بازار شود. به عبارت دیگر، سامسونگ احتمالا هندست جدید سری A خود را در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر پیرامون این هندست و مشخصات داخلی آن اطلاعات چندانی در دست نیست؛ اگرچه رندرهای سه‌بعدی پیش‌تر منتشر شده، الگوی طراحی احتمالی این اسمارت‌فون را به معرض نمایش گذاشتند. بر این اساس گلکسی A04s مجهز به نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود خواهد بود. ظاهرا اسکنر اثرانگشت این اسمارت‌فون با دکمه پاور آن ادغام خواهد شد. بعلاوه پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر مشخصه‌های این هندست را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ گلکسی A04s پیش از این در چندین وبسایت مختلف صدور گواهینامه رویت شده است. بر این اساس توان پردازشی هندست مذکور از طریق تراشه بومی اگزینوس 850 تامین خواهد شد. همچنین فهرست‌های مورد اشاره تائید می‌کنند که حداقل یکی از پیکره‌بندی‌های قابل عرضه برای گلکسی A04s مجهز به حافظه رم 3 گیگابایتی خواهد بود.

دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موارد تمامی اطلاعات به‌دست آمده پیرامون گلکسی A04s تا به این لحظه محسوب می‌شوند. بنابراین به منظور اطلاع از جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

2 در مورد “تولید سامسونگ گلکسی A04s در خاک هندوستان آغاز شد”

  1. یک پست مقایسه ای بین سامسونگها بزارین خوب میشه
    مدل زیاده
    تنوع هم نسبت به قیمت تغییر میکنه
    من نمیدونم کدومو بخرم و الان شاومی دارم ولی اصلا خوشم نمیاد ازش…!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH